صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / رویان / خرید ویلا تریبلکس استخر دار ویو جنگل و دریا 360

خرید ویلا تریبلکس استخر دار ویو جنگل و دریا 360 اسکان رایگان

849

مشاور مهندس احمدی

** 09190871057

قیمت
20،000،000،000 تومان
نقد
کد ملک 16604
زمین
1100 متر مربع
بنا
650 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا تریبلکس استخر دار ویو جنگل و دریا 360

خرید ویلا دوبلکس در رویان

خرید ویلا نوساز

خرید ویلا تریبلکس  پیشنهادی به مساحت 11۰۰ متر مربع و در زمینی به متراژ 650 متر مربع ساخته شده است. خرید ویلای نما مدرن و با کیفیت بالا در منطقه خوش آب و هوای جنگلی و در مجموعه ای غیر بومی و تهرانی نشین و خرید ویلا شهرکی با نگهبانی24 با چشم انداز 360 درجه  کوه و جنگ و دریا واقع شده است.

خرید ویلا لاکچری جنگلی دارای سالن دلباز می باشد که نور مخفی زیبای خاصی به آن بخشیده است. قسمتی از این ویلا که به آشپزخانه اختصاص داده شده است، دارای ابعاد مناسب و دارای امکانات گاز، هود و کابینت می باشد. این ویلای جنگلی دارای4 اتاق خواب بوده که در 3 اتاق آن کمد دیواری تعبیه شده است. همچنین 2 اتاق آن مستر می باشد.

 خرید ویلا استخر دار دارای استخر داخلی و جکوزی اب گرم می باشد

این ویلا جنگلی در رویان دارای روف گاردن  یک نشیمن با تراس بزرگ می باشد که نمای جذابی به ویلا داده است و دارای چشم انداز جنگل و طبیعت شهر رویان است. در ساخت این ویلا از متریال لوکس و به روز و با بهره مندی از اصول فنی و مهندسی استفاده شده است. برای نمای داخلی از متریال با کیفیت و زیبا نظیر کاغذ دیواری و سنگ های تزئینی وچوب و درب ضد سرقت استفاده شده است که همگی نشان دهنده ساختار معماری ارزنده ای این ویلای جنگلی می باشد. محوطه این ویلا با گلها و درختان زیبا تزئین  و محیط بازی کودک و شن بازی و داری الاچیق که بر زیبایی این ویلا شهرکی در رویان بسیار تاثیر گذار است و همچنین این نکته در ارزش گذاری فروش ویلا جنگلی در شمال یک آیتم تاثیر گذار است.

قیمت این ویلا جنگلی در رویان با توجه دارای سند رسمی به توضیحات فوق 30 میلیارد تومان ارزش گذاری شده است که برای خریدارای واقعی هنگام مذاکره تخفیفاتی در نظر گرفته شده است.

خرید این ویلا جنگلی در شمال رویان یک انتخاب بسیار مناسب برای خریداران واقعی ویلا در شمال رویان می باشد.اگر می خواهید یک سفر لذت بخش همراه با آرامش داشته باشید و کمی حال و هوایی عوض کنید و صبح که از خواب بیدار می شوید، داخل حیاط و جاده سلامتی این شهرک جنگلی در رویان قدمی بزنید و از تنفس اکسیژن در هوای پاک لذت ببرید، ما حتما خرید این ویلا در رویان را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

 کافیست بر روی قسمت رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای سایت را مشاهده نمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر باماتماس بگیرید : اقای سلیمانی 09116009722

 


محدوده آدرس: نوشهر

مشاور مهندس احمدی

** 09190871057

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه