صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / کاخ ویلا تریبلکس لاکچری

کاخ ویلا تریبلکس لاکچری اسکان رایگان

936

مشاور خانم شکیبا

** 09120499061 ** اینستاگرام من

قیمت
15،000،000،000 تومان
پرداخت یک پنجم نقدی مابقی اقساط بلند مدت
کد ملک 22322
زمین
700 متر مربع
بنا
650 متر مربع
طبقه
3
اتاق
5
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

کاخ ویلا تریبلکس لاکچری

با سلام درود به همه همراهان همیشگی 

شاید مزیت بزرگ ویلاهای چمستان را بتوان محبوبیت  آن دانست به همین دلیل فروش آن به آسانی صورت می گیرد، و چنانچه در آینده قصد فروش  را داشته باشید می توانید این کار را انجام دهید و مسیر برای شما هموارتر خواهد بود.

این ویلا در شهر چمستان و منطقه سعادت آباد در یک شهرک لوکس ساخته شده است .این شهرک با ترکیبی از معماری کلاسیک و نوین طراحی شده است و همانند تمامی شهرک های لوکس شمال از تمامی امکانات یک شهرک لوکس برخوردار است .چیزی که در این شهرک همه را مجذوب خود می کند جاده ساحلی شهرک است.

این کاخ ویلا با زمینی به مساحت 700 متر و بنایی 650 متری است .این شهرک تهرانی نشین با نگهبانی ۲۴ساعته خیال شما را از امنیت این ویلا راحت می کند.این ویلا به صورت تریپلکس ساخته شده است ودارای 5 اتاق خواب است. معماری مدرن این کاخ ویلا بسیار چشم نواز است و نمای زیبای آن مانند الماسی می درخشد.

در شاه نشین این ویلا می توانید منظره ی فوق العاده جنگل را مشاهده کنید و در روف گاردن آن با ویو فوق العاده ای که دارد می توانید کل شهرک و جنگل را ببینید.

در حیاط بسیار بزرگ این ویلا با آب نما های متعدد و مجسمه های بسیار زیبا طراحی شده است. فضای سبز تعبیه شده در حیاط آن ، باغ گل و گیاهان و آلاچیقی که ساخته شده می تواند برای شما اوقات نشاط آور و آرامش بخشی را به وجود بیاورد.

از امکانات دیگر این ویلای فوق لاکچری می توان به استخر ، سونا ، جکوزی داخل ویلا باربیکیو ، شومینه ، پکیج ، پارکینگ ، انباری ، سالن بیلیارد و شوفاژ اشاره کرد.

خرید ویلا جنگلی در سعادت آباد ، زمینه مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در شمال در طولانی مدت فراهم میکند. اگر یک ویلا تریبلکس خریداری کنید، به مرور زمان ارزش ملک شما افزایش خواهد یافت ، بنابراین آنچه مشتریان را نسبت به خرید ویلاهای جنگلی تشویق می‌کند به نوعی تضمین کننده آینده مالی آن‌ها است تا بتوانند به سود بیشتری دست پیدا کنند.

برای خرید اقساطی ویلا میتوانید یک پنجم مبلغ کل را نقدا پرداخت و مابقی را طی اقساط بلند مدت بدون بهره پرداخت کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره  برای خرید ویلا با ما تماس بگیرید

کارشناس امور ملکی در مازندران خانم شکیبا

09120499061

 


محدوده آدرس: منطقه برند سعادت آباد

مشاور خانم شکیبا

** 09120499061 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

  • کد ملک: 22322
درخواست مشاوره
09120499061
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه