صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا تریبلکس در شمال

خرید ویلا تریبلکس در شمال اسکان رایگان

465

مشاور آرش شاکری

** 09011439821

قیمت
15،000،000،000 تومان
پرداخت نقد و اقساط توافقی با مالک
کد ملک 22509
زمین
360 متر مربع
بنا
550 متر مربع
طبقه
3
اتاق
5
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس در شمال

سلام و درود همراه ما باشید برای معرفی خرید ویلا تریبلکس در شمال

خرید ویلا جنگلی

وقتی که از جاده آمل به چمستان در حرکت هستید به منطقه خوش آب و هوایی میرسید که از همان ابتدا کوه های زیبای ارتفاعات شمال را میبینید و جنگلهای سرسبزی که زیستگاه انواع مختلفی از حیوانات و پرندگان هستند. جنگلهای هیرکانی شامل درختان بلوط، توسکا، راش، نارون و ... میباشد و تراکم این نوع درختان در ناحیه ای که در آن قدم گذاشته اید بسیار زیاد است. وجود رشته کوه های البرز نیز از این منطقه قابل مشاهده میباشند. هرچقدر از دریا دور میشوید میزان رطوبت هوا کاهش یافته و فضای جنگلی زیبایی را نظاره گر خواهید بود.

خرید ویلا تریبلکس 

ویلای حاضر با 360 متر زمین و 550 متر بنا، نمای سنگ تراورتن و طراحی تریبلکس، دارای 5 خواب (مستر) میباشد. این ویلا در شهرکی قرار دارد که همگی از ویلاهای تریبلکس تشکیل شده و در آینده ای نزدیک بعنوان یک شهرک برند و بزرگ معرفی خواهد شد.

با ورود به شهرک و عبور از چندین ویلا، به این ویلای تریبلکس میرسید و اگر به تراسهای طبقات دوم و سوم بروید میتوانید مناظر زیبا را در فاصله کوتاهی مشاهده کنید. این ویلا دارای دو دروازه ورودی بزرگ و کوچک است که امکان پارک دو خودرو در حیاط آن وجود دارد. کفپوش حیاط از سنگ بوده که در بین آنها از چمن مصنوعی نیز استفاده شده است؛ این چمن ها که زیبایی بصری خاصی به محیط ویلا داده اند بیشتر در روف گاردن، باغها، تالارها و مکانهای تجاری مورد استفاده قرار میگیرند. در باغچه این ویلا از انواع گلها و درختان زینتی استفاده شده که با رشد روزافزون آنها به فضای داخلی حیاط تصویر زیبایی بخشیده میشود. استفاده از چراغهای شب نما حیاط که در هنگام شب روشنایی خاصی به محیط ویلا میدهند

خرید ویلا استخردار

اگر از درب ورودی ضدسرقت عبور کنید به سالن بزرگی می رسید که در سمت چپ ، آشپزخانه ای با کابینت ممبران را میبینید که شیرآلات آن و سینک دوقلو و گاز چند شعله ای آن نصب شده. کف این سالن از سنگ پوشیده شده و سقف آن با نورپردازی مخفی و هالوژن کار شده است. یک اتاق خواب حدودا 12 متری در این طبقه قرار دارد.همچنین استخر این ویلا در همین طبقه است.

از طریق راه پله چوب روسی به سراغ طبقه دوم میرویم که برعکس ویلاهای دیگر دارای نشیمن بزرگ بوده و از 3 اتاق خواب تشکیل شده است. 2 تا از این اتاقها مستر بوده  این اتاقها همگی 14 متری بوده و از رنگ و گچ کاری با طرح خاص در آنها استفاده شده که هرکدام یک نوع شخصیت را در بر میگیرد که بیشتر به سلایق شما و خانواده تان برمیگردد که با توجه به روحیه و شرایط خود میتوانید انتخاب کنید. استفاده از پنلهای گچی دیواری فضای طبقه دوم را متفاوت کرده و تصویر بسیار زیبایی را بوجود آورده اند.در طبقه سوم این ویلا نیز مشابه همین تراس وجود دارد اما با ابعاد بالاتر که سازنده یک تاج گنبدی نیز برای آن طراحی کرده است. این تراس وسعت دید بالایی داشته و به مناطق اطراف اشراف کامل دارد.

کلام آخر امیدواریم توانسته باشیم توضیحات مورد نیاز برایخرید ویلا تریبلکس در شمال را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم و خوشحال میشویم اگر نظرات ارزشمند خود را برای ما در قسمت نظرات یاداشت کنید.

صداقت رمز ماندگاری ماست

 

برای خرید و مشاوره لطفا با کارشناس مربوطه تماس بگیرید

شاکری

09922455298

 


محدوده آدرس:

مشاور آرش شاکری

** 09011439821

نظر خود را بنویسید

  • کد ملک: 22509
درخواست مشاوره
09011439821
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه