صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش کاخ ویلا لاکچری در شمال

فروش کاخ ویلا لاکچری در شمال اسکان رایگان

476

مشاور آقای لطفی

قیمت
15،000،000،000 تومان
پرداخت نقد و اقساط
کد ملک 23209
زمین
350 متر مربع
بنا
450 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش کاخ ویلا لاکچری در شمال

 

کاخ ویلا لاکچری

با سلام و درود

 

این کاخ ویلا لاکچری زیبا به صورت دوبلکس نمای رومی در موقعیت مکانی نزدیک جنگل در منطقه ای خوش آب و هوای نور در محیطی دنج و تهرانی نشین با همسایه های خوش نشین طراحی و ساخته شده است.حیاط ویلا دارای استخر چهر فصل و کفپوش سنگ درجه1 تروارتن است که در برابر گرما، سرما و رطوبت مقاوم بوده و حیاط به صورت فول محوطه سازی شده با درخت و گیاهان زینتی چهارفصل به همراه فضای آلاچیق می باشد.

 

کاخ ویلا لاکچری در موقعیتی ساخته شده که در داخل ویلا ویو چشم انداز کامل و بسیار زیبای جنگل و کوهپایه را دارید.در باب فضای داخلی ویلا باید گفت که سالن ویلا کفپوش سرامیک براق و سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن و لوستر هست و در گوشه سالن وسیع این ویلا آشپزخانه با کابینت به همراه فضای یخچال و لباسشویی و ویترین قرار دارد.

 

ویلا دارای 4 خواب مستر است که دارای دسترسی به تراس وسیع ویلا هستند. دارای تراس بزرگ در طبقه بالا هست که با گذاشتن یک دست میز و صندلی می توانید فضای فوق العاده خوبی را برای جمع های دوستانه و خانوادگی فراهم کنید.حیاط سازی فوق العاده زیبا با طراحی چشم نواز زیبایی این عمارت را دوچندان کرده است.

برای مشاهده ویلا های دیگر در این رنج قیمت کافیست اینجا کلیک کنید

همانطور که میدانید دیدن عکس ها حق مطلب را ادا نمیکند شما میتوانید برای بازدید و دریافت مشاوره رایگان برای خرید با ما تماس بگیرید

آقای لطفی

۰۹۱۲۲۹۴۶۰۵۴

 

 

 

 

 


محدوده آدرس:

مشاور آقای لطفی

نظر خود را بنویسید

ویلاهای مشابه