صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا دوبلکس استخردار

ویلا دوبلکس استخردار اسکان رایگان

425

مشاور خانم شکیبا

** 09032083023 ** اینستاگرام من

قیمت
15،000،000،000 تومان
پرداخت نقد و اقساط بلند مدت بدون بهره
کد ملک 23330
زمین
300 متر مربع
بنا
450 متر مربع
طبقه
2
اتاق
5
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا دوبلکس استخردار

 

با سلام و درود امیدواریم از تعطیلات نوروزی به نحو احسن استفاده کرده باشید

 

این ویلا دوبلکس استخردار دارای 300 متر زمین و 450 متر بنای دوبلکس میباشد که از 3 اتاق خواب مستر و یک سرویس بهداشتی عمومی تشکیل شده است. در هر کدام از این اتاقها، سرویس بهداشتی فرنگی کار شده بعلاوه روشویی، دوش و انواع کاشیهای درجه یک که ترکیب رنگی و زیبایی بصری خاصی را خلق کرده اند. سازنده در این ویلا با استفاده از تن رنگی بالا در انتخاب کاغذ دیواری، سعی کرده هیمنه و اقتدار رنگها را در زیبایی شناسی به تصویر بکشد. 

 

سه اتاق خواب این ویلا به نسبت بزرگ بوده بطوریکه هرکدام حدودا از 15 متر مساحت تشکیل شده اند و بسیار راحت برای کسانیست که میخواهند از یک یا دو تخت در خواب خود استفاده نمایند. همچنین وجود کمد دیواری و دسترسی خوب به ویوی اطراف، همه اتاقها را در شرایط یکسانی قرار داده و در واقع فرقی بین آنها گذاشته نشده است. 

 

این ویلا دارای دو نشیمن در طبقه بالا و پایین میباشد و همچنین از دو آشپزخانه و یک میز بار تشکیل شده است. آشپزخانه و موجودیتهایی همچون کابینت ترک، سینک، گاز چند شعله، شیرآلات برند و هود؛ فضای خوبی را برای طبخ غذا فراهم آورده و با وجود میز جزیره که در نمای جدید آشپزخانه های امروزی بیشتر مشاهده میشود، جذابیت خاصی به آن بخشیده است.

 

  این ویلا دوبلکس از یک استخر بزرگ تشکیل شده که میتوانید تنی به آب بزنید و از شنا در آن لذت ببرید. این استخر هم فضای زیادی دارد و هم با قرارگیری در کنار سالن اصلی، امکان استفاده را برایتان راحت کرده است. این استخر حدودا یک فضای 40 متری را شامل میشود. این استخر دارای کاشی های درجه یک استخری است.

 

همانطور که بیان شد این ویلای شیک و جذاب از نمای مدرن ساخته شده که طرفداران خاص خودش را دارد. تفاوت در طراحی این ویلا نسبت به دیگر ویلاهای مدرن و تلاش برای طرحی گیرا و همه پسند، ماحصل ساخت این سازنده خوش ذوق میباشد. سازنده از انواع چوب در ویلا بکار برده که یک مورد آن مربوط به راه پله بوده که از جنس چوب ترمو میباشد. همچنین استفاده از چوب با رنگهای ضدآب در سقف استخر نیز قابل توجه است. 

---------------------

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره برای خرید تماس بگیرید

مهندس شکیبا

09032083023

 


محدوده آدرس:

مشاور خانم شکیبا

** 09032083023 ** اینستاگرام من

نظر خود را بنویسید

  • کد ملک: 23330
درخواست مشاوره
09032083023
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه