سلام به املاک رادین خوش آمدید در رادین به صورت اختصاصی به معرفی و بررسی مناطق شمالی از عامیانه ترین روستاها تا برندترین مناطق در خدمت شما خواهیم بود امروز با ما همراه باشید تا شما را با یک منطقه بی‌نظیر و جنگلی به نام میانرود آشنا نماییم.

بارها شده است که طی تماس مشتریان به مشاوران حرفه ای و مجرب املاک رادین سوالات مکرری را پرسیده اند یکی از سوالات پرتکرار مشتریان عزیز این است که میانرود دقیقا کجای شمال میباشد از همین روی لازم دانستیم تا مقاله ای برای معرفی منطقه میانرود و خرید ویلا در این منطقه بی نظیر برای شما گرد هم آوریم.



میان رود چمستان کجاست؟؟ و خرید ویلا در میانرود



در ابتدا باید گفت که میانرود اسم محلی و اصطلاح منطقه‌ای می باشد و اهالی روستاهای چمستان به آن لقب داده اند در واقع میانرود به کلیه روستاهای واقع در بین دو رود  گفته می شود یعنی به کلیه روستاهای موجود بین دورود؛ منطقه میانرود می‌نامند که این دو رود یکی پل آلشرود بوده و دیگری پل بنفشه ده می باشد.



در واقع منطقه میانرود از پل آلشرود شروع شده و تا پل بنفشه ده ختم میگردد و به کلیه روستاهای واقع شده بین این دو رود(پل) را روستاهای میانرود چمستان می‌نامند.


میانرود چمستان کجاست
از جمله روستاهای منطقه میانرود  می‌توان به روستای ولیرکان - فولاد کلا -  علی آباد - همصفا - امیر آباد - کچلده - سعادت آباد -  گیلانده - حاجی کلا؛ اشاره کرد همچنین  در مسیر بین این دو پل یعنی منطقه میانرود یک شرکت بین المللی معروف به نام زربال واقع شده است که این شرکت سابقه چندین ساله و یک شرکت کاملاً دولتی می باشد که در این فاصله کوتاه پمپ گاز و همچنین رستوران های زیادی برای استراحت و راحتی مسافران تعبیه شده است.

در منطقه میانرود پاسگاه بنفشه ده نیز واقع شده است که امنیت این منطقه بر عهده این پاسگاه می باشد.

لوکیشن میانرود

اگر قصد خرید ویلا در میانرود راداری باید بدانید که برند ترین روستاهای چمستان در منطقه میانرود قابل مشاهده می باشد که از روستاهای به نام می توان سعادت آباد را نام برد خرید ویلا در سعادت آباد در سال های اخیر با تقاضای بسیار بالایی روبرو شده است و به دلیل دسترسی سریع و موقعیت جغرافیایی بی‌نظیرش از جمله روستاهای پر زرق و برق در چمستان و به ویژه در منطقه میانرود میباشد.

همچنین اگر به دنبال داروخانه درچمستان می باشید باید بدانید که در همین منطقه میانرود داروخانه دکتر حسینی قبل از پل بنفشده برای رفاه حال شما مسافران ایجاد گردیده است.

منطقه میانرود که در بردارنده روستاهای جنگلی می باشد هر ساله ساکنین جدیدی را در خود تجربه می کند و اگر قصد سکونت دائمی را در منطقه میانرود چمستان را دارید باید بدانید که یک مدرسه دولتی به نام امیرکبیر بنفشه ده و همچنین دبیرستان صدیقه اظهر  نیز قبل از  پل بنفشه ده قرار گرفته است از این روی برای فرزندان خود دغدغه آموزشی را نخواهید داشت با خیال راحت از سیستم آموزشی این دو مدرسه و دبیرستان واقع در این منطقه نیز بهره مند خواهید شد علاوه بر این شما می توانید با طی مسافتی کوتاه به مدارس دیگری در شهر آمل و همچنین خود چمستان مراجعه نمایید.

منطقه جنگلی میانرود

در منطقه میانرود و همچنین روستاهای واقع در این منطقه می توان به امامزاده حسن رضا اشاره کرد و همچنین از زیباییهای روستاهای نزدیک به منطقه جنگلی همچون میرنا و امریکا که بعد از منطقه برند سعادت آباد قرار دارند نمی توان چشم پوشی کرد بخصوص منطقه بی‌نظیر و شگفتی‌ساز طبیعت همچون انگتارود.

از زیبایی های منطقه میانرود که بی نظیر می باشد؛ تزریق سرمایه و یا سرمایه گذاری در سالهای اخیرِ منطقه میان رود به دلیل ارتفاع نسبی از سطح دریا و پوشش تماماً جنگلی در این منطقه و همچنین دسترسی بسیار آسان در فاصله زمانی کوتاه به دریا و جنگل؛ همگی دست در دست هم داده‌اند تا منطقه میانرود از جمله مناطق به نام و پرطرفدار در سالهای اخیر؛ برای سرمایه گذاران و چه برای عزیزانی که قصد خرید ویلا یا سکونت را در شمال داشته‌اند منطقه‌ای حائز اهمیت قلمداد شود، روستاهایی همچون سعادت آباد و کچله در سال های اخیر دچار تغییرات اساسی در ساختار و بافت روستایی؛ شده اند، شهرک های مجلل - کاخ ویلا های لوکس و همچنین مراکز تفریحی خدماتی بی نظیری که در سال های اخیر شاهد رونمایی از آنها خواهیم بود.

طبیعت شمال
اگر قصد خرید ویلا در منطقه میانرود را دارید ن حالا می‌توانید با مشاوران حرفه‌ای املاک رادین ارتباط برقرار نمایید کلیک کنید تا از مشاوره اختصاصی درباب منطقه میانرود و خرید ویلا در میانرود بهره مند شوید همه سعی و تلاش تیم مجرب و حرفه‌ای املاک رادین بر این است تا شما مشتری گرامی با علم بیشتر و کامل خرید ویلا را در بهترین شرایط ممکن و آشنایی کامل به مناطق به سرانجام برسانیم.
ماینرود چمستان

امیدواریم که اطلاعات کاملی را در این منطقه به شما انتقال داده باشیم و اگر سوال بیشتری در رابطه با این منطقه دارید می توانید با یکی از شماره های موجود در صفحه تماس با ما در وب سایت املاک رادین ارتباط برقرار نمایید.