وبلاگ

خرید ویلای جدید یا بازسازی خانه های قدیمی روستایی

خرید ویلای نوساز و جدید و یا بازسازی خانه های قدیمی بستگی به خود شخص دارد، انتخاب هر یک از این ویلاها در واقع بستگی به نوع شرایط و هدف از خرید ویلا در شمال می باشد، در انتخاب این ویلا باید به یک سری نکات و... توجه نمایید، با ما همراه باشید...

بیشتر بخوانید

هرآنچه در رابطه با ویلاهای فلت؛ نیم دوبلکس؛ دوبلکس و تریبلکس بایست بدانید

توسعه و رشد تکنولوژی و افزایش شهرنشینی، موجب گشته تنوع مسکن و ساخت و ساز افزایش یابد، و از این رو انواع ویلا با توجه به سازه های متفاوت رونق یافته، و در این مقاله هم به این موضوع پرداخته شده، برای مطالعه بیشتر به متن زیر مراجعه کنید

بیشتر بخوانید

انواع نماهای ویلا، در شمال

نمای ساختمان، همواره پوسته، و شکل، هر ساختمان است، و نقش و کاربرد، بسیار مهمی در زیبایی، و شیک بودنش، ایفا می کند، در طراحی نما، معماران و سازندگان با توجه به شرایط آب و هوایی، سلیقه، بودجه، موقعیت جغرافیایی، کاربرد ساختمان و ... طراحی و اجرا می کنند، پس برای اطلاعات بیشتر، با ما همراه شوید

بیشتر بخوانید

از خرید این ویلاها بپرهیزید

در این مقاله ما با معرفی دسته‌ای از ویلاها، سعی داریم تا شما را با ویلاهایی در شمال که مناسب خرید نیستند آشنا خواهیم کرد، با ما باشید.

بیشتر بخوانید

گران ترین ویلاهای شمال رو بیشتر بشناسید

در هنگام جست و جوی خرید ویلا در شمال، به ویلاهایی با قیمت بسیار بالا و گران مواجه می شوید. علت گرانی این ویلاها را در این مقاله بررسی خواهیم کرد...

بیشتر بخوانید

تفاوت ویلای معمولی و ویلای لوکس در شمال

یکی از اساسی ترین تقاضای خرید ویلا در شمال، ویلای لوکس و یا همان لاکچری می باشد. در این مقاله به تفاوت بین ویلای لوکس و لاکچری می پردازیم...

بیشتر بخوانید

معروف ترین ویلاهای جنگلی شمال

شمال کشور، یکی از مناطق محبوب و توریستی، می باشد که، به سبب این امر، امروزه شاهد، ساخت و‌ساز بسیاری، در حوزه بازار مسکن می باشیم، و یکی از این گزینه ها، در حوزه ویلاسازی می باشد، به همین سبب در متن زیر، به معروفترین ویلاهای شمال پرداخته است، برای اطلاعات بیشتر بارما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

انواع سبکهای طراحی ویلا، در دنیا

در دنیای معماری، تنوع و خلق ایده پردازی، بسیار متداول است، و به همین جهت، سبک های متنوعی، همواره، در حال، خلق شدن هستند، و هر متقاضی، بر اساس بودجه و علایق، می تواند، انتخاب کننده، دکوراسیون داخلی باشد، در این مقاله هم به چند نمونه، پرداخته شده است، بنابراین با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

کلبه چوبی یا ویلا جنگلی؟ مزایا و معایب

امروزه به سبب مشکلات و سبک نامناسب زندگی شهری، بیشتر افراد ترجیح می دهند، در یک فضای مناسب و عاری از هرگونه الودگی زندگی کنند، و این مسئله، باعث افزایش خرید و یا ساخت و ساز ویلاهای جنگلی و ساحلی گشته است، و املاک رادین در این مقاله، به تفاوت ویلا و خانه جنگلی پرداخته است، با ما همراه باشید

بیشتر بخوانید

ایده های جذاب و کم هزینه محوطه سازی باغ ویلا

محوطه سازی در دنیای شهری، امروزی بیشتر از هر زمان دیگری، اهمیت پیدا کرده است، هجوم مردم به آپارتمان نشینی، باعث شده است که توجهات به محوطه سازی بیشتر شود، محوطه سازی قرن‌ها است که استفاده می‌شود، ولی امروزه عوامل مهمی در این محوطه سازی ها دخیل است، برای اطلاع بیشتر با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید

نمای داخلی ویلای نیم پیلوت، و ویژگی های آن

ساختار ویلای نیم پیلوت در مقایسه با سایر ویلاها، ساختمانی مابین ویلای فلت و دوبلکس می باشد، که در این بنا،راه پله ها، وسیله ای رابط، برای اتصال، فضای پایین و قسمتهای بالا می باشند، و همچنین این ویلاها، دارای تفاوت هایی با ویلای دوبلکس می باشند، که می توانید در مقاله زیر مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید

اصول طراحی داخلی مینیمال، برای ویلاهای کم متراژ

طراحی مینیمال، سبکی مدرن و جدیدی است که، از سادگی پیروی می کند، و طبق تاریخچه، این طراحی از بیشترین الهام خود را از ژاپن گرفته است، و در واقع طراح این سبک،سادگی را، یک راه، برای رسیدن به آزادی درونی میداند، به همین خاطر ما در این مقاله به چند گزینه در مورد اصول طراحی داخلی پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید

ویلاهای لوکس و معمولی چه تفاوت هایی دارند؟

ویلاها از نظر ساختاری، نما، دکوراسیون، طراحی، پلان، و ... متفاوت می باشند، و امروزه در پی، پیدایش امکانات، مصالح، و دیگر عوامل موجود، ساختمان های نوساز، و جدید، با سالهای قبل فرق بسیاری دارد، در همین راستا، ما در این مقاله به تفاوت دو نوع ساختمان پرداخته ایم، پس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

خانه ویلایی پیش ساخته چیست؟

در این چند سال اخیر، پیشرفت تکنولوژی، در ساخت و سازها، باعث ایجاد، ساختمان‌های پیش ساخته و کارآمد گشته است، امکانات و روند ساختاری این کالا، سبب گشته کارخانه های بسیاری به این تکنولوژی روی آورند، این سازه دارای ویژگی های متفاوتی است که توصیه می کنم، برای کسب اطلاعات بیشتر، حتما مطالعه نمائید.

بیشتر بخوانید

ویژگی ویلاهای هوشمند در شمال

با پیشرفت تکنولوژی، سیستم های متنوع و بروزی، در حوزه مسکن و ساختمان ها، بوجود امده که، روند زندگی و امنیت را تأمین می کند، بنابراین ما در این مقال، به بررسی ساختمان های هوشمند پرداخته ایم، پس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید