اهمیت بررسی فاصله آمل تا نور و امتیازات این دو شهر برای خرید ویلا در شمال چیست؟

فاصله آمل تا نور و امتیازات این دو شهر از لحاظ خرید ویلا، بسیار مهم است. چرا؟ چون هم آمل و هم نور، هر دو از مناطق پر طرفدار و جذاب برای سرمایه گذاران هستند. از طرفی همه ما از مزایای خرید ویلا در شمال و سرمایه گذاری در این زمینه آگاه هستیم. می توان با خرید ویلا در یکی از مناطق مستعد رشد، و فروش ویلا در شمال، در سال های آتی، از سود مناسبی برخوردار شد. علت جذابیت این دو شهر، در درجه اول، موقعیت طبیعی این دو شهر و سپس، مزایای شهری آمل و نور است. علاوه بر این دو شهر زیبا، شهر های واقع در فاصله آمل تا نور نیز از جاذبه های بسیاری برخوردار هستند. با مشاهده زیبایی های طبیعی هنگام رانندگی در فاصله آمل تا نور و امتیازات این دو شهر برای خرید ویلا، اشتیاق ما برای کسب اطلاعات در این زمینه بیشتر می شود، لذا با ما همراه باشید تا به جاذبه های طبیعی در فاصله آمل تا نور و امتیازات این دو شهر از نظر جنگل، دشت های سرسبز، روستا هایی با غنای فرهنگی و مردمان اصیل و مهمان­نواز، بپردازیم. اهمیت این بررسی، به این دلیل است که، مناطق مهمی از جمله چمستان در این فاصله واقع شده اند. مناطقی که به خودی خود، مستعد پیشرفت بوده و یکی از نقاط پرطرفدار برای سرمایه گذاران در زمینه املاک در شمال ایران هستند.

جاذبه های طبیعی در فاصله آمل تا نور و امتیازات این دو شهر برای خرید ویلا مورد توجه سرمایه گذاران است.جاذبه های طبیعی در فاصله آمل تا نور و امتیازات این دو شهر برای خرید ویلا مورد توجه سرمایه گذاران است.

 

فاصله آمل تا نور چقدر است؟

نکته مهم هنگام بررسی فاصله آمل تا نور و امتیازات این دو شهر برای خرید ویلا، این است که از دو طریق می توان از آمل به نور یا برعکس تردد نمود. در روش اول باید از آمل به محمودآباد رفته و سپس با عبور از جاده ای که به موازات دریا از محمودآباد به نور می رود، خود را به نور برسانیم. این مسیر کمی طولانی تر از مسیر دوم است. مسیر دوم که بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد و از میان جنگل های انبوه و شالیزار های سرسبز می گذرد، از شرق آمل شروع شده و پس از گذشتن از چمستان، به نور می رسد. این دو مسیر اختلاف زیادی در مسافت ندارند، و هر دو بین 42 تا 43 کیلومتر هستند. ما در ادامه به بررسی مسیر دوم که در مسیر خود از مناطق زیبایی همچون دیورز، آهودشت، چمستان و ناتل می گذرد، می پردازیم.

شالیزار های زیبا در فاصله آمل تا نور.شالیزار های زیبا در فاصله آمل تا نور.

 

شهر آمل چه جاذبه هایی دارد؟

شهر آمل به تهران نزدیک­تر است. با در نظر گرفتن فاصله آمل تا نور و امتیازات این دو شهر زیبای شمالی، برای افرادی که به دنبال رفت و آمد سریعتر به تهران هستند، خرید ویلا در آمل توصیه می شود. شهر آمل دارای جاذبه های طبیعی و شهری بسیاری است. از پارک های جنگلی میرزا کوچک خان و هلومسر گرفته تا بناهای شهری تاریخی این شهر. همچنین دشت های وسیع و زیبای اطراف آمل از جمله دشت لار که در فصل بهار، رویایی می شود! روستا های واقع در فاصله آمل تا نور و امتیازات این دو شهر برای این مناطق روستایی، یکی از موارد قابل توجه در این زمینه هستند. این روستا ها، به واسطه بهره­مندی از خدمات این دو شهر، به سرعت رشد یافته و به مکان هایی مناسب برای سکونت و سرمایه گذاری بدل گشته اند. اگر سرمایه کافی برای خرید ویلا در این دو شهر قطب و گران قیمت را نداریم، می توانیم یک ویلای زیبا در مناطق مسکونی مابین این دو قطب را مد نظر قرار دهیم.

ویلا های زیبایی در شهر آمل و اطراف آن ساخته شده است.ویلا های زیبایی در شهر آمل و اطراف آن ساخته شده است.

 

شهر نور چه جاذبه هایی برای خرید ویلا دارد؟

هنگام صحبت از فاصله آمل تا نور و امتیازات این دو شهر پر طرفدار، نباید از اهمیت ساحل و دریا غافل شویم. برای بسیاری از افراد، نام شمال با دریا گره خورده و ویلای مورد علاقه ایشان، ویلای ساحلی است. لذا به هر میزان که به شهر نور و ساحل و دریای آن نزدیک می شویم، جذابیت سکونت در شهر های نزدیک به نور، بیشتر می شود. شهر نور، مرکز شهرستان نور است و به واسطه موقعیت طبیعی ویژه ای که دارد، از جایگاه خاصی در بین متقاضیان خرید ویلا در شمال یا سرمایه گذاران برخوردار است. ساحل زیبای نور، کاخ تمیشان و سایر ابنیه تاریخی باقی مانده از دوران پهلوی و تفرجگاه های متعدد پیرامون شهر نور، از جمله مناطق گردشگری این شهر هستند. همچنین، فضای سبز درون شهری نور و اقدامات انجام شده برای زیبا سازی این شهر قابل تحسین است. به جرات می­توان گفت، شهر نور، یکی از زیبا ترین شهر های شمال ایران است. همچنین، شهر های قرار گرفته در فاصله آمل تا نور و امتیازات این دو شهر برای این شهر های کوچکتر، در واقع فرصت های ناب سرمایه گذاری هستند. از جمله این مناطق در حال رشد، چمستان است. چمستان، منطقه ای خوش آب و هوا و جنگلی است که تقریباً در میانه راه آمل به نور واقع شده است. جاده جنگلی که چمستان را به نور می رساند، غیر قابل توصیف است! پیرامون چمستان، پر است از تپه ها و کوه های پوشیده از جنگل (از جمله پارک کشپل و ...) و شالیزار های سرسبز. همچنین روستای لاویج با آب گرم و عسل معروف آن، از دیگر جاذبه های چمستان هستند. یکی از مزایای خرید ویلا در چمستان، در حال رشد بودن و قیمت پایین تر زمین و ویلا در چمستان، نسبت به سایر نقاط شمال است. با صرف چند ساعت وقت، و جستجویی ساده در اینترنت، به راحتی با تعداد زیادی آگهی فروش ویلا در چمستان روبرو می شویم. نکته قابل توجه در این میان، لزوم مد نظر قرار دادن اعتبار و صحت این آگهی ها است. متاسفانه برخی از افراد سودجو، با دست اندازی به اراضی ملی و تخریب جنگل ها یا تغییر کاربری اراضی کشاورزی، اقدام به ویلا سازی در چمستان کرده اند که این اقدام، به شدت از سوی نهاد های ناظر رصد شده و با آن مقابله می گردد. خرید این گونه ویلا ها، قطعاً در آینده ما را دچار مشکل می نماید.

 ویلا های ساده اما زیبا و با صفایی در فاصله دو شهر آمل و نور یافت می شود.ویلا های ساده اما زیبا و با صفایی در فاصله دو شهر آمل و نور یافت می شود.

 

اگر شما نیز به بررسی جاذبه های واقع در فاصله آمل تا نور و امتیازات این دو شهر برای سرمایه گذاری و خرید ویلا، علاقه­مند شده اید، می توانید اطلاعات تکمیلی را از کارشناسان فروش حرفه ای ما " املاک رادین"  دریافت نمایید.

 

 

مقالات پیشنهادی " املاک رادین" :

 

بهدشت چمستان کجاست و خرید ویلا در بهدشت

میان رود چمستان کجاست و خرید ویلا در میانرود

همه مواردی که باید در زمینه تغییر کاربری ساختمان دانست