ویلاهای بسیاری در شمال، در سازه های مختلف، به صورت نوساز و یا قدیمی آماده فروش می باشد، شاید برایتان سوال پیش آید که؛ آیا ویلاهای قدیمی ارزش بازسازی دارند یا این که بهتر است ویلاهای نوساز را خریداری کنید؟ در ادامه ی این مقاله به مزایا و معایب خرید هر یک از ویلاها به صورت نوساز یا قدیمی می پردازیم با ما همراه باشید....

 

 خرید ویلای جدید یا بازسازی خانه های قدیمی روستایی

 

خرید ویلاهای قدیمی و بازسازی آن

 

ویلاهای قدیمی، دارای یک سری خصوصیات خاص و به خصوصی می باشند، در واقع بعضی از افراد، شیفته ی جذابیت و طراحی و سبک خانه ی قدیمی می شوند، بنابراین تصمیم می گیرند، خانه های قدیمی را خریداری کنند، و به بازسازی و یا بهسازی آن می پردازند، همچنین گاهی اوقات ممکن است، از لوکیشن ویلا، بسیار راضی باشید، از این سوی بازسازی می تواند، شما را خیلی سریعتر و با هزینه کمتر به ویلای دلخواهتان نزدیک کند.

 

ویژگی ویلاهای قدیمی روستایی

 

  • ویلاهای روستایی، اکثرا محیط جنگلی دارند، و چشم انداز آن ها طبیعت و پوشش گیاهی سرسبز می باشد.
  • خرید خانه‌ های روستایی از گرفتن جواز ساخت و مجوزها و استعلامات لازم و.... معاف می باشد.
  •  در خانه‌ های روستایی از پرداخت شارژ ساختمان در شهرک ها و یا هزینه‌ های خدمات شهری و شهرداری و... خبری نیست.
  •  قیمت تمام شده اکثر خانه‌ های روستایی، معمولا بسیار پایین‌ تر از قیمت خرید ویلاهای نوساز در شمال می باشد.
  • در نوسانات بازار ملک و مستغلات، خانه‌ های روستایی تاثیر کمتری نسبت به واحدهای نوساز، از افت‌ و خیز بازار مسکن در شمال تجربه خواهند کرد.
  • متراژ خانه‌ های روستایی در شمال، معمولا بسیار بزرگ‌ تر از ویلاهای نوساز در شمال کشور است.
  • خانه‌ های قدیمی و روستایی در شمال، معمولا شامل اتاق‌ های بزرگ و زیاد با ارتفاع سقف بسیار بلند هستند.
  • خرید و فروش خانه‌ های روستایی در شمال، رکود نمی‌ شناسد و همیشه طرفدار و خریدار دارد.
  • بازسازی خانه‌ های روستایی یکی از پرسودترین راه‌ های سرمایه‌ گذاری می باشد.
  • خانه های قدیمی، معمولاً دیوارهای ضخیم از جنس آجر یا سنگ دارند.
  • کیفیت ساخت خانه‌ های قدیمی معمولاً بسیار بالا است.
  • اسناد و مدارک رسمی ویلاهای روستایی و قدیمی کامل می باشد.
  • و....

 

 خرید ویلای جدید یا بازسازی خانه های قدیمی روستایی

 

 

بازسازی ویلای قدیمی، یکی از جذاب ترین پروژه های معماری است، اما حتما هنگام خرید خانه ی قدیمی، از پرسیدن سؤال غافل نشوید، در واقع به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد ساخت و ساز و وضعیت ملک، امنیت و کیفیت خانه و... بسیار مهم است، هدف خرید خانه های قدیمی روستایی، برای هر فردی متفاوت می باشد، اکثر افراد خانه های روستایی را برای متراژ بالا و قیمت مناسب و.. خریداری می نمایند، و سپس به بازسازی و نوسازی آن می پردازند، زیرا اکثر خانه های قدیمی نیاز به یک سری تغییراتی ظاهری و جانبی دارد، و بازسازی ویلاها مراحل های متفاوت دارد، لازم به ذکر می باشد که، بازسازی خانه قدیمی می تواند هزینه بر باشد، اما می‌ توان با بازسازی، ارزش آن را افزایش داد و سود بیشتری به دست آورد، پس خرید خانه های قدیمی و روستایی بی شک یک سرمایه گذاری هوشمند می باشد و ارزش بالایی دارد.

 

 

خرید ویلا نوساز در شمال

 

خرید ویلا نوساز در شمال یکی از گزینه‌ هایی است که اکثر مشتریان خرید ویلا در شمال به دنبال آن هستند، با توجه به اینکه امروزه ویلاهایی بسیاری در شمال، در سازه هایی اعم از؛ فلت، نیم پیلوت، دوبلکس، تریبلکس و... در منطقه های ساحلی و جنگلی با امکاناتی همچون استخر و با اسناد و مدارک رسمی و.... ساخته می شوند، هر یک از این ویلاها دارای متریال عالی و به روز با قیمت های متفاوت، آماده فروش می باشند، ویلاهای نوساز بر اساس جدیدترین استانداردها طراحی می‌ شود، و زمانیکه شما ویلاهای نوساز در شمال خریداری کرده اید، دیگر نیاز به انجام هیچ کاری نمی باشید، کافیست لوازم مورد نیاز را برای سکونت خود تهیه کنید، قیمت ویلاهای نوساز، با توجه به موقعیت ویلا، امکانات و متراژ آن متغیر می باشد، از مزایای خرید ویلا نوساز در شمال، داشتن یک ساختمان جدید، با معماری آن مدرن به سبک امروزی می باشد، همچنین  طراحی ویلاهای نوساز در شمال به گونه‌ ای انجام شده است که ساختمان مطابق با استانداردهای بهره وری انرژی باشد، از این سوی از اتلاف انرژی جلوگیری می شود، و مهم ترین مزایای خرید ویلا نوساز در شمال، کاهش هزینه‌ های تعمیرات و نگهداری ساختمان در چند سال اول است.

 

خرید ویلای جدید یا بازسازی خانه های قدیمی روستایی

 

 

یکی از مهم‌ ترین و بزرگترین معاملات در املاک و مستغلات شمال کشور، خرید ویلا نوساز در شمال است، برای مشاهده ویلاهای نوساز در شمال، که توسط املاک رادین به فروش می رسد، روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

 

خرید ویلا نوساز یا خرید ویلاهای قدیمی روستایی؟

 

اکثر مشتریان خرید ویلا ترجیح می‌ دهند، در ساختمانی ساکن شوند که همه چیز کاملاً تمیز و دست نخورده باشد، بنابراین خرید ویلا نوساز را در الویت قرار می دهند، بزرگترین چالش خرید ویلا نوساز در شمال، قیمت خرید ویلا است، اگر به دنبال ویلاهایی با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما، خرید ویلاهای قدیمی می باشد، که می توانید به بازسازی و یا نوسازی ویلاها در شمال به پردازید، در واقع امروزه نوسازی ویلا و یا بازسازی ویلا یکی از شغل‌ های پر درآمد در شمال می‌ باشد، و حتی ممکن است، یکی از شغل های پر درآمد، خرید ویلاهای قدیمی و بازسازی آن باشد، زیرا بسیاری از افراد، یک ویلای قدیمی‌ را خریداری می نمایند، و به بازسازی آن می پردازند، و سپس با قیمت بالاتر آن را می فروشند، و سود بسیاری را بدست می آورند، همچنین باید بدانید، زمین ویلا در مناطقی همچون؛ چمستان، محمودآباد و نور و.... بسیار بالا می باشد، در واقع پیشنهاد ما به شما بازسازی ویلاهای قدیمی در این مناطق می باشد، و از دیگر مزایای بازسازی ویلا در این است که با هر بودجه ای قابل انجام است و بستگی به انتظارات و تغییرات درخواستی شما دارد.

 

 خرید ویلای جدید یا بازسازی خانه های قدیمی روستایی

 

جنگل های سرسبز و آب و هوای فوق العاده، محیطی پر از آرامش شمال، باعث شده است، سالانه افراد بسیاری به شمال کشور، سفر کنند، و اقدام به خرید ویلا در شمال نمایند، اگر قصد دارید در شمال ویلایی خریداری نمایید، می توانید به تیم مجرب املاک رادین، که با سال ها تجربه در زمینه ی خرید و فروش ویلا و زمین در شمال فعالیت می کنند، مراجعه نمایید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی رادین، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

 

بیشتر بخوانید؛

درب حیاط شیک و انواع متداول آن در ویلاهای شمال 

مزایای خرید زمین در چمستان توسط تیم املاک رادین 

تفاوت وبسایت املاک رادین از وبسایت دیوار برای خرید ویلا و زمین شمال؛ در چیست

چرا باید املاک رادین را در خرید ویلا شمال انتخاب کرد؛