خرید ویلا در شمال، تفکری است که، بسیاری از متقاضیان، در جهت سرمایه گذاری، و حفظ، و ارزش نهادن، به اموال خود، انتخاب می کنند، و  به سبب، فراوانی زمین، در خطه های شمالی، این بستر، هموارتر، شده است و با توجه به مزایای معامله در مازندران، و دیگر نقاط شمالی، درصد تقاضای خرید، و فروش ملک، و ویلا، افزایش یافته است، و قابل ذکر است، در بین اکثریت متقاضیان، طلب ویلای لوکس، بسیار بیشتر گشته است، در واقع، هدف متقاضیان خرید، اینگونه ویلاها، لاکچری و شیک بودن است، و در همین راستا، قصد داریم، در این مقاله، به دلایل و تفاوت انتخاب این ویلاها بپردازیم، و بررسی نمائیم، چرا درصد خرید این ساختمان ها، بیشتر می باشد؟

 

سرمایه گذاری در شمال

 

« انواع تفاوت، ویلاهای معمولی و لوکس »

 

امکانات:

هر ساختمان و ویلا، با توجه به شرایط موجود، دارای امکانات متفاوتی می باشد، و به تبع، ویلای مدرن و لوکس، دارای امکانات بیشتر، و بی نظیری همانند: استخر، سونا، زمین بازی، اتاق ورزش و‌ بدنسازی، اتاق بازی، و سینمای خانگی، زمین گلف، و ... می باشد، و در واقع هدف سازندگان، این ساختمان ها، ایجاد محیطی با امکانات کامل، می باشد، و در مقابل، افرادی که توانایی مالی، و قصد سرمایه گذاری، دارند، ترجیح می دهند، ویلای فول امکانات و شیک‌ را انتخاب نمایند.

 

قیمت:

امروزه، تورم و گرانی، ساخت و ساز را بسیار سخت کرده است، و این مسئله بر ساختمان سازی های، چند طبقه ای و شیک، بسیار چشم گیر می باشد، و قابل ذکر است، ویلاهای مدرن ، با امکانات بالا، نیازمند، دکوراسیون و تجهیزات، به همراه مصالح بیشتری می باشد، بنابراین، هزینه های کلی، متفاوت از یک ساختمان، با امکانات متوسط می باشد.

 

 

نما و ظاهر ساختمان:

اغلب نماهای، ساختمان های لوکس، و ویلای دوبلکس، بصورت مدرن و یا کلاسیک، رومی و ... اجرا می گردد، و این سبک ها، نیازمند، طراحی و نورپردازی های خاصی می باشد، که گاها زیبایی خیره کننده ای را، به جلوه ساختمان می بخشد، و این مسئله، در یک ساختمان معمولی، وجود ندارد، و چنانچه بخواهیم، به تفاوت اینگونه ساختمان ها بنگریم، این گزینه، بسیار مشهود می باشد.

 نما و سبک بنا

 

 

 مصالح و متریال های کاربردی:

از دیگر تفاوت های موجود، استفاده از متریال های مرغوب، و با کیفیت موجود، در بازار عرضه می باشد.

سازندگان و اجرا کنندگان، اغلب سعی می کنند، در ساخت ساختمان های لوکس، به دلیل تفاوت قیمتی، بهترین کارها را را ارائه دهند، زیرا افراد، بابت اینگونه ویلا، هزینه ی بالایی را، پرداخت می نماید، و به همین جهت، استفاده از مصالح درجه یک، الزامی است، و باید به این نکته توجه کرد که، رعایت اصول در تمامی ساخت و سازها، در اولویت کاری می باشد.

 

 

موقعیت مکانی و جغرافیایی ویلا:

با توجه به تجربه، و درصد بالای فروش، اغلب ساختمان های دوبلکس، و مدرن، در محیطی سرسبز، و خوش آب و هوا، قرار گرفته شده است، و تمامی این امکانات موجود، باعث می شود، یک ساختمان ایده آل پدیدار گردد.

 

موقعیت مکانی ویلاها

 

چیدمان و دکوراسیون داخلی:

در دنیای مد و چیدمان وسایل منزل، بکارگیری یک فرد خبره و ماهر، بسیار ضروری می باشد، و با وجود تنوع بالای سبک، رنگ، سلیقه، بودجه و ... دکوراسیون هم  متفاوت می شود، و در همین راستا، ظاهر و دکور یک ساختمان، معرف شیک و هماهنگ بودن و وسایل، می باشد.  

 

تعبیه راه پله های شیک، استفاده از کفپوش های درجه یک، تعبیه شیرآلات و کابینت های لاکچری و طراحی داخلی ویلا به شما خواهد گفت که ویلای مورد نظر در زمره ویلاهای لوکس قرار دارد یا ویلاهای معمولی. اغلب ویلاهای معمولی دارای دکوراسیون داخلی بسیار ساده و متداول هستند. در واقع نقطه قابل توجه و برجسته ای در دکوراسیون داخلی آن ها به چشم نمی خورد و طراحان ایده پردازی خاصی برای طراحی این دکوراسیون مد نظر نمی گیرند.

 

 

چشم انداز، و منظره ی اطراف ویلا:

یک ویلای مدرن، در اکثریت، بصورت چند طبقه ای، اجرا می گردد، و بدون شک، برای روند، چشم نوازی بیشتر، در یک منطقه خوش آب و هوا، با مناظر زیبای، جنگلی، روستایی، ساحلی و... انجام می شود، و باید به این نکته توجه کنید که، هر منظره ی زیبا، نشانگر، یک ساختمان لوکس نمی باشد، 

 چشم انداز ویلاها

 

فضای بیرونی و محوطه سازی:

از دیگر امکانات موجود، در اینگونه ویلاها، محوطه سازی می باشد، اغلب در قسمت های حیاط، از طراحی های خاص، همانند: آلاچیق، استخر، باربیکیو، محیط بازی، و ...  اجرا می گردد، همچنین محوطه سازی، در محیط شب و‌ تاریک، با وجود چراغ ها و نورپردازی های، اجرا شده، جلوه خاصی را به بینندگان، ارائه می دهد، و قابل ذکر است، این ویژگی ها، از نمونه های یک ساختمان شیک می باشد.

 

هوشمند سازی ویلا:

در ویلاهای لوکس، امنیت ساختمان، از اهمیت بالایی برخوردار است، و ویژه ای می شود. در واقع تعبیه سیستم های هوشمند امنیتی همچون دوربین های مدار بسته و درب های ضد سرقت و دزدگیر هوشمند در ویلای لوکس امری متداول، و ضروری می باشد، در حالی که عمده ویلاهای معمولی از این امکانات امنیتی و هوشمند بی بهره می باشند.

 

هوشمندسازی ویلا

 

در انتهای مقاله باید بیان داشت، تمامی ویلاها، از نظر ساختاری، چیدمان، ظاهر، و ... با یکدیگر متفاوت هستند، و در همین راستا، و با نوجه به موضوع بحث ما، ویلاهای لوکس و معمولی هم، از این قاعده مستثنی نیستند، و دارای تفاوت های بارز، نسبت به یکدیگر می باشند، بنابراین می توانید با توجه به این تفاوت ها ویلای لوکس را از ویلای معمولی تشخیص دهید، ویلاهای لوکس دارای قیمت بیشتری هستند، و بنابراین اگر می خواهید در عین بهره مندی از امکانات خاص، هزینه کمتری پرداخت کنید باید از برخی،  امکانات و ویژگی های ویلای لوکس، چشم پوشی کنید، و بدین منظور می توانید با مراجعه به مشاورین املاک رادین برای خرید ویلای مورد نظرتان مشاوره دریافت کنید.

 

 مطالعه بیشتر:

 پبش از خرید ویلا، این استعلامات را فراموش نکنید.

خانه ویلایی پیش ساخته چیست؟

6 ایده برای طراحی داخلی ویلای لوکس

آیا شمال کشور، برای مهاجرت و سکونت دائمی مناسب است؟

شهرک ساحلی امیردشت مازندران

همه جای دیدنی نوشهر،برای مسافرت یا زندگی کردن

 

 از اینکه تا پایان مقاله، با ما همراه بودید، سپاسگزاریم، با آرزوی موفقیت و سلامتی، برای شما کاربران گرامی.