اولویت های مهم جهت انتخاب خرید ویلا شهرکی در شمال

خیل روز افزون سرمایه گذاری در شمال کشور از طریق خرید ویلا چه به صورت آپارتمانی ، مستقل و یا به شکل خرید ویلا شهرکی در چند سال اخیر سیری صعودی داشته است. یکی از مهمترین دلایل توجه و اهمیت قرار دادن شمال جهت خرید ویلا ، بهره مندی این منطقه از آب و هوایی بسیار عالی با طبیعتی بکر و بی نظیر می باشد. چرا که کشیده شدن اقلیم جهانی به سمت خشک شدن و بی آبی و بالطبع بایر شدن زمین ها و کم شدن برف و باران ، سبب شده است که مناطق پر باران از جمله شمال کشور محلی برای تردد و خرید ملک و یا ویلا باشد. بنابراین اولویت اکثریت غریب به اتفاق همگانی جهت خرید ویلا شهرکی در شمال، آب و هوای مناسب این منطقه می باشد.

اما اولویت مهم دیگر جهت خرید ویلا شهرکی در شمال توجه به شهری می باشد که می خواهید برای آتیه خود و فرزندانتان سرمایه گذاری نمایید. پس محل واقع شدن ملک یکی از مهمترین گزینه ها می باشد. استان مازندران همانطور که در قبل نیز اشاراتی بدان شده است یکی از بهترین استان های گردشگری و توریستی ایران می باشد. این استان پر آوازه ، دارای شهرهای بسیار زیبا با چشم اندازهای جنگلی و رو به ساحل می باشد که از امکانات بسیار با کیفیت و مدرنی در زمینه تفریحات و محل گردشگری برخوردار می باشد . از مهمترین شهرهای توریستی و پیشرفته مازندران می توان به :

اشاره نمود. این استان ها علاوه بر تاریخ و گذشته درخشان خود ، مطابق روز و باب جامعه ، پیشرفت های قابل ملاحظه ای در حوزه توریستی و گردشگری نموده اند. برخورداری از اماکن تاریخی ، کاخ ها ، موزه ها  در کنار آبشار ، جنگل و دهکده های ییلاقی آن و ... می تواند تا حدود بسیار زیادی ایام فراغت شما را با دیدنی های بسیار جذابش مشغول سازد.

خرید ویلا شهرکی رو به جنگلخرید ویلا شهرکی رو به جنگل


کارشناسان ملک چه نقشی در خرید زمین در شمال دارند؟


 

 

مزایا و امکانات برخورداری خرید ویلا شهرکی در شمال

  • یکی از مهمترین امتیازات و برخورداری از خرید ویلا شهرکی در شمال ، تامین امنیت آن می باشد. ویلاهای شهرکی به صورت کاملاً شبانه روز ، مجهز به نگهبان می باشند. این امر در کنار ویلاهای مستقل که از این فاکتور مهم بی بهره می باشند ، یک امتیاز بزرگ به حساب می آید . ویلاهای مستقل جهت تامین امنیت خود نیازمند مجهز کردن ویلا به دوربین های امنیتی و یا استفاده از نگهبان می باشند که این موضوع نیازمند هزینه مضاعف می باشد.
  • دومین مزیت و برخورداری خرید ویلای شهرکی در شمال ، قیمت بسیار مناسب آن در کنار قیمت های گران خرید ویلا مستقل می باشد. چرا که ویلاهای شهرکی در زمین هایی با وسعت بالا و در بیرون از فضای شهری ساخته می شوند. همچنین به صورت انبوه سازی اقدام به خرید مصالح و سازه های ساختمانی می نمایند. در نتیجه در قیمت نهایی ویلا ، تاثیر گذار بوده و جهت خرید به لحاظ اقتصادی برای اقشار متوسط جامعه بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  • از دیگر امتیازات خرید ویلا شهرکی در شمال ، برخورداری این نوع از ویلاها از انشعابات آب و برق و گاز می باشد. در حقیقت با خرید ویلا شهرکی ، نگران انشعابات آن نباشید. چرا که این کار بر عهده شرکت های سازنده ویلا شهرکی می باشد. آنها از همان بدو ساخت و ساز در پی امتیازات انشعاب شهرک بوده اند. این در حالی می باشد که با خرید ویلای مستقل ، صاحب ویلا می بایست ویلایش را از لحاظ امکانات برخورداری از انشعاب ، مجهز نماید که دردسر کارهای اداری آن بسیار زیاد می باشد.

نمایی از یک ویلای شهرکینمایی از یک ویلای شهرکی


راهنمای خرید ویلا در شمال چه مواردی می تواند باشد


 

 

  • یکی از مهمترین نکات در حین خرید ویلا شهرکی در شمال توجه به کیفیت زمین و نوع کاربری آن می باشد. البته این موضوع هم مهم است که شرکت های سازنده ویلاهای شهرکی که به صورت انبوه سازی اقدام به ساخت و ساز ویلا می نمایند ، در وهله نخست به کیفیت و برخورداری زمین از شرایط ساخت و ساز را مورد ارزیابی مهندسی قرار می دهند. چرا که در این متراژ زمین قرار است به صورت انبوه سازی ، ویلا ساخته شود . بنابراین توجه به کیفیت زمین و قابلیت تحمل انبوه سازی بسیار مهم و با اهمیت می باشد.
  • یکی از مهمترین تنوع ها در ساخت و ساز ویلا های شهرکی، برخورداری این ویلاها از چشم اندازهای بکر و خاص می باشد. عموماً ویلاهای شهرکی با 3 نوع مدل طراحی و ساخته می شوند. ویلای شهرکی با چشم انداز ساحل ، ویلای شهرکی با چشم انداز رو به جنگل و ویلاهای معمولی که در حاشیه شهری قرار گرفته اند. این نوع ویلاها با توجه به میزان سرمایه خریدار و همچنین نوع سلیقه افراد خریداری می شوند.

اما مهمترین نکته قبل از هر گونه اقدامی جهت خرید ویلا شهرکی در شمال ، آن است که طرف خریدار می بایست تحقیق و تفحص لازم در خصوص نوع شهرک ، نوع منطقه ، میزان پیشرفت در آینده ، برخورداری از امکانات و ... را از قبل انجام دهد. حتماً نیز حضور و یاری گرفتن از یک مشاور املاک امین و مطمئن در این مسیر می تواند کار گشا واقع گردد. بنابراین بدون هیچ مشورت و راهنمایی ، اقدام به خرید ویلا نکنید . زیرا امکان آنکه سرمایه خود را در این مسیر از دست بدهید، بسیار زیاد می باشد.

ویلای شهرکی در شمالویلای شهرکی در شمال