خرید ویلا ساحلی در شمال کشور

در چند سال اخیر حجم مسافرت به استان های شمالی کشور رو به افزایش بوده است. از این رو خیل عظیم مسافرین و گردشگران به این خطه از شمال کشور ، سبب ترغیب علاقمندان به داشتن و یا خرید ویلا در شمال شده است . زیبایی منحصر به فرد و خیره گی چشم اندازهای بی نظیر استان های شمالی ، وجود دریای آبی خزر در کنار جاذبه های گردشگری همچون انواع تالاب ها ، مرداب ها ، جنگل های سر به فلک کشیده و ... توانسته است نظر بسیاری از مخاطبین را به خود جلب نماید. از این رو خرید و فروش ویلا در شمال نسبت به سابق بسیار رو به فزونی می باشد. خرید ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی و یا ویلا شهرکی در شمال از جمله پر بازدیدترین نوع ویلاها در شمال می باشند. در این میان خرید ویلا ساحلی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. علت این محبوبیت را می توان به دلیل مجاورت با دریا و سواحل زیبای آن دانست . همچنین برخورداری از امکانات رفاهی و تفریحی ساحلی یکی از دلایل افزایش خرید ویلا ساحلی در شمال می باشد.

از این رو توجه به موقعیت مکانی قرار گرفتن ویلا ساحلی در شمال بسیار مهم و با اهمیت می باشد. در این بین می توان گفت که استان مازندران به دلیل برخورداری از موقعیت جنگلی ، کوهستانی و دریایی به همراه جاذبه ای دیدنی و گردشگری و همچنین اماکن فرهنگی-تاریخی آن بسیار مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته است. از این رو اکثر شهرهای این استان می تواند محلی برای ساخت و ساز ویلا ساحلی و یا ویلا جنگلی با چشم اندازهای بی نظیری باشد که امکان پیشرفت در آینده نزدیک را به همراه خواهد داشت.

خرید ویلا در شمالخرید ویلا در شمال

 

مازندران ، قطب خرید ویلا ساحلی

آنچه که سبب می شود مسافرین در ایام تعطیلات نوروز و یا تعطیلات آخر هفته به این خطه همیشه سرسبز کشور رهسپار شوند ، در وهله نخست همنشینی و نزدیکی استان های شمالی با دریای همیشه آبی خزر می باشد. . همچنین وجود آب و هوایی معتدل که در اکثر ایام سال بارانی و مرطوب می باشد ، طراوت و شادابی خاصی را برای تمامی لحظات در کنار هم بودن اعضای خانواده به وجود می آورد.  البته ناگفته نماند که وجود جنگل های سر به فلک کشیده با دالان های پر پیچ و خم جاده ای نیز از دلایل اصلی سفر به این خطه از کشور می باشد.

اما آنچه که سبب رغبت اکثر مسافرین به شمال می شود ، وجود دریا و سواحل زیبای شمال می باشد. و از آنجا که استان مازندران به لحاظ قرابت و طولانی بودن وسعت نزدیکی آن با دریای خزر ، خیل مسافرین به این استان بیش از استان گیلان می باشد.

 

آشنایی با جاذبه های گردشگری شهرهای استان مازندران

از آنجا که استان مازندران به لحاظ برخورداری از ساحل و جنگل در میان استان های ایران به عنوان یکی از پر بازدید ترین استان ها به حساب می آید ، شهرهای آن نیز از جاذبه های گردشگری و تفریحی بی نظیری برخوردار می باشند. در ذیل به چند جاذبه گردشگری و تفریحی در این استان پهناور می پردازیم.

سواحل فوق العاده زیبای مازندرانسواحل فوق العاده زیبای مازندران

 

سواحل زیبای سی سنگان واقع در شهرستان نوشهر

نوشهر یکی از مهمترین شهرهای غرب استان مازندران می باشد وجود جاذبه های گردشگری همچون برخورداری از پارک جنگلی سی سنگان در کنار سواحل آن ، دو چندان بر جذابیت این شهرستان افزوده است. می توان گفت پارک جنگلی سی سنگان یکی از پر جاذبه ترین و توریست پذیر ترین جنگل ها در استان مازندران می باشد. وجود درخت هایی با قدمت چندین هزار ساله همچون بلوط ، توسکا ، ازگیل و ... زیبایی این جنگل را دو چندان افزوده تر کرده است. همچنین توجه به زیبایی خیره کننده ساحل سی سنگان که نزدیک به جنگل هم می باشد ، خرید ویلا ساحلی را در آن با ارزش نموده است. بخش ساحل سی سنگان مساحتی حدود 30 هکتار دارد که در حاشیه جاده قرار گرفته است . برخورداری از امکانات تفریحی و رفاهی همچون ، ورزش های ساحلی همچون ماشین سواری ، والیبال ساحلی در کنار  ورزش های آبی همچون اسکی روی آب و قایق سواری توانسته لحظات خوش و خرمی را برای اهالی آن منطقه ایجاد نماید.

 

همنشینی در کنار سواحل زیبای نور

بازدید از ساحل نور نیز یکی از پر بازدید ترین سواحل زیبای استان مازندران به شمار می آید . این ساحل ماسه ای ، کم عمق ، با دارا بودن حرارت مرطوب در کنار آب و املاح پایین توانسته است نظر اکثر مسافرین و علاقمندان به تفریحات ساحلی را به خود جلب نماید. از این رو خرید ویلا ساحلی در این شهرستان نیز می تواند نیاز اغلب مخاطبین خود را برآورده سازد.

خرید ویلا رو به دریای مازندرانخرید ویلا رو به دریای مازندران

 

سواحل همیشه زیبای محمودآباد

محمودآباد هم یکی از شهرهای بسیار زیبا با ساحل گردشگری و تفریحی فوق العاده جذاب و تمیزی می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های ساحل محمودآباد در قیاس با دیگر سواحل این استان ، برخورداری از محیطی دنج و خلوت می باشد. چرا که در حوالی این ساحل آرامش بخش ، پلاژی مستقر نمی باشد. وجود ساحل و برخورداری از جنگل ، شهرستان محمودآباد را برای خرید ویلا ساحلی بی نظیر و بی همتا نموده است.

 

بابلسر، منطقه بکر به لحاظ گردشگری و توریستی

بابلسر نیز یکی از شهرهای بسیار زیبای استان مازندران می باشد که در بین دریای خزر و رشته کوه البرز قرار گرفته است. بابلسر ، شهری ساحلی با آب و هوایی معتدل می باشد که وجود اسکله ساحلی ، زیبایی آن را دو چندان افزوده کرده است. یکی از ویژگی های اسکله ساحلی بابلسر ، وجود سنگ های موج شکن آن می باشد که از دیدنی های گردشگری آن محسوب می شود. وجود این موج شکن ها از نفوذ آب دریا به پارکی که در مجاورت آن قرار گرفته است ، جلوگیری می نماید . این اسکله به لحاظ اقتصادی کارایی چندانی نداشته و بیشتر آن چه که آن را مورد توجه علاقمندان قرار داده است ، جاذبه گردشگری و توریستی آن بوده است.

این اسکله نیز از انواع تفریحات گردشگری و توریستی برخوردار می باشد. تفریحاتی همچون قایق سواری و پیاده روی در کنار ساحل آرامش بخش آن ،  می تواند از عوامل خرید ویلا ساحلی در بابلسر محسوب شود.

همچنین یکی از مناطق گردشگری بابلسر که حدود 400 هکتار وسعت دارد، منطقه " میرود " می باشد. در واقع این منطقه در فاصله دو کیلومتری بابلسر واقع شده است که یک منطقه ای کاملاً بکر ، پوشیده از درختان جنگلی و سر سبز با چشم انداز ساحلی می باشد. این منطقه از بابلسر را می توان جزء مناطق نمونه استان به لحاظ گردشگری دانست. بنابراین خرید ویلا ساحلی در این بخش نیز می تواند به لحاظ سرمایه گذاری قابل توجه و ارزشمند واقع گردد.

خرید ویلایی خوش منظره در شمالخرید ویلایی خوش منظره در شمال

 

همچنین یکی دیگر از مناطق جذاب و دیدنی که در فاصله ۱۳ کیلومتری جاده ساحلی بابلسر واقع گردیده است ، منطقه توریستی " کرفون " می باشد. این منطقه  جزء یکی از مناطق خارق العاده ای در بابلسر می باشد . چنانکه آرامش و استراحت در طبیعت بکر و خاص کرفون ، می تواند اوقاتی تماشایی و لذت بخش را برای مسافرین به وجود آورد. همچنین  طبیعت این منطقه بسیار شگفت ‌انگیز ، زیبا و دیدنی می باشد. آنچه که این منطقه توریستی را نمونه و خاص کرده است برخورداری از دریا در کنار رودخانه، تالاب، مراتع و ماسه زارهای بسیار زیبای آن می باشد. همچنین ساحل کرفون ، بی‌شک یکی از تمیزترین و زیباترین سواحل دریای خزر به حساب می آید.

 

ساحل بسیار زیبای سرخرود

یکی از شهرهای توریستی و گردش پذیر استان مازندران ، سرخرود می باشد. این شهرستان در بین دو شهر دیدنی محمودآباد و فریدون کنار واقع شده است. نزدیکی به ساحل و برخورداری از طبیعت جنگلی بر زیبایی و منحصر به فرد بودن آن دو چندان افزوده است. علاوه بر ساحل آن وجود دو تپه باستانی در جنوب این شهر بر جاذبه های فرهنگی و تاریخی آن نیز افزوده است. وجود سواحل ماسه ای ، امکان صید ماهی ، تالاب های زمستانی ، وجود زیستگاه پرندگان مهاجر ، داشتن پلاژهای ساحلی با امکانات رفاهی و تفریحی می تواند از عوامل اصلی خرید ویلا ساحلی در آنجا محسوب شود.

خرید ویلا نزدیک به ساحل دریاخرید ویلا نزدیک به ساحل دریا