رزک کجاست؟ خرید ویلا در رزک

 

شمال کشور یکی از منطقه های پر از جاذبه های گردشگری و طبیعت همیشه سرسبز و با موقعیت جغرافیای عالی می باشد، که خرید ویلا در شمال  در همه فصل های مختلف سال، قابلیت انجام دارد، شمال کشور در سه استان مازندران، گلستان، گیلان خلاصه می شود.

 

شمال کشور در سه منطقه تقسیم شده اند، عبارتنداز؛

منطقه ساحلی؛ محمودآباد، نوشهر، بابلسر و....

منطقه جنگلی؛ نور، چمستان، آمل و....

منطقه کوهستانی؛ لاویج، چلاو و....

در این صورت ویلاها در شمال از نظر موقعیت مکانی به دسته های گوناگونی از جمله ساحلی، جنگلی، کوهستانی تقسیم بندی می شوند. 

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

خرید ویلا در شمال

 

رزک کجاست؟

چمستان جزو شهرستان نور محسوب می شود، چمستان دارای روستاهای بینظیری اعم از، افراده، آهودشت، بوته ده، بهدشت، جلیکان، سلیا کتی، سعادت آباد، یوش، هم صفا و رزک و.... که هر یک از این روستاها جزو مناطق جنگلی در شمال محسوب می شوند، و دارای زیبایی بینظیری و با امکانات کامل می باشند.

رزک یکی از روستاهای چمستان در بخش شهرستان نور می باشد، که این روستا دارای طبیعت سرسبز با پوشش گیاهی، زمین های زراعی، باغ مرکبات می باشد، این روستا به مرکز شهر دسترسی سریع و راحتی دارد.

ساکنین و بومی های این روستا بسیار خونگرم و مهمان نوار می باشند، و تمامی محصولات این روستا، مانند ماست و شیر و مرکبات و سبزیجات و... ارگانیک می باشند.

رزک دارای شهرک های برند و لوکس می باشد، که امنیت ویلاهای احداث شده در این شهرک ها توسط نگهبان 24 ساعته تامین می شود، که اکثر متقاضیان خرید ویلا در شمال این نوع شهرک ها یعنی، لوکس و برند با امکانات کامل مثل پارک بازی، مجموعه ورزشی و... را در شمال می پسندند.

شهرک های رزک یکی از شهرک های برند مازندران محسوب می شوند.

 

خرید ویلا در چمستان

 

شهر چمستان از شهرستان های شمالی کشور می باشد، که دارای آب و هوایی معتدل و مرطوب است، همچنین جاذبه های گردشگری فراوان مانند؛ دریاچه الیمالات، کلیسای آنتوان، منطقه کوهستانی و جنگلی واز و لاویج، آبشار آب پری و پارک جنگلی نور و کشپل و... دارد، که توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران را به خود جلب کرده است.

آبشارهای مازندران در تمام ایران معروف هستند، و یکی از مهم‌ ترین عوامل جذب کننده مسافر و گردشگر به مازندران محسوب می‌شوند، در کنار زیبای خاص و فوق العاده آبشارهای که از دل کوه سرچشمه می گیرد، خواص دارویی و درمانی نیز دارا می باشند.

 طبیعت بکر و خاص منطقه چمستان باعث توجه بسیاری از سرمایه گذاران و خریداران شده است که با استقبال خوبی روبرو شده است.

اگر به دنبال ویلا با قیمت مناسب هستید، خرید ویلا در رزک چمستان پیشنهاد مناسبی برای شما خریداران عزیز می باشد، زیرا چمستان معروف است، به ویلاهای ارزان قیمت می باشد.

ویلاهای در شهرک با طراحی مدرن و لوکس از قبیل، فلت، نیم پیلوت، دوبلکس، تریبلکس و فورلکس می باشند، که بر اساس علایق و مقدار مبلغی که قصد دارید برای خرید ویلا در چمستان صرف کنید؛ ویلاهای مورد نظر را انتخاب نمایید.

خرید ویلا در چمستان می تواند خرید فوق العاده مناسب و بسیار هوشمندانه برای سرمایه گذاری باشد؛  زیرا چمستان از نظر آب و هوا و طبیعت سرسبز و زیبا، واقعا بی نظیر می باشد، همچنین ملک در چمستان و ویلا در چمستان روزانه در حال پیشرفت می باشد، و با خرید زمین و یا ویلا میتوانید سود بسیاری بدست آورید و حتی کسب درآمدی داشته باشد، در نتیجه سرمایه گذاری با خرید ویلا در چمستان یک سرمایه گذاری پررونق در شمال کشور می باشد.

 خرید ویلا در چمستان

 

مسیر رسیدن تهران به چمستان؛

همانطور که می دانید چمستان در استان مازندران واقع است، که در ۱۵ کیلومتری شهرستان نور قرار گرفته، زمان رسیدن به چمستان، از تهران حدوداً 3 الی 4 ساعت است.

با راه اندازی کمربندی جدید امل به چمستان( کمربندی امام زاده عبدالله) دسترسی مسافران، به شهرستان های اطراف بسیار راحت می باشد، زیرا دیگر نیاز به گذشتن از داخل شهر نمی باشد، و از ترافیک بین شهر، دور می باشد.

بعد از طی کردن مسافت سه ساعته از محور زیبا و کوهستانی هراز و گذر از کمربندی جدید آمل به چمستان، و گذر کردن از روستاهای متعددی از جمله، اسکو محله، مرزون کلا، ساییج محله، آغوزبن و... به چمستان سرسبز می رسید.

 

برای رسیدن به چمستان از تهران؛ به 3 روش امکان پذیر است:

1_ به واسطه جاده زیبای هراز

2_ به واسطه جاده چالوس

3_ به واسطه جاده فیروزکوه

 جاده هراز سریع ترین و کوتاه ترین مسیر از لحاظ مسافتی می باشد، که با طی مسافتی به معادل 211 کیلومتر و با گذر از شهرهای بین مسیر مانند؛ جاجرود، رودهن، آبعلی، پلور، گزنگ و... به کمربندی امام زاده عبدالله که در 2 کیلومتری آمل قرار دارد، نزدیک خواهید شد، و بعد از طی روستاهای زیبا و با مسیر جنگلی به چمستان و روستاهای مورد نظر یعنی رزک خواهید رسید.

تهران از طریق جاده کندوان به چمستان؛ 240 کیلومتر

تهران از طریق جاده هراز به چمستان؛ 211 کیلومتر

تهران از طریق جاده فیروزکوه به چمستان؛ 334 کیلومتر

نور تا لاویج؛ 40 کیلومتر

چمستان به سد الیمالات 11 کیلومتر

نور تا چمستان؛ 15  کیلومتر

 

چمستان از شهرهای سرسبز خطه ی شمال محسوب می شود، که پر از مناطق گردشگری و زیبا می باشد، برای مشاهده فایل های متنوع در املاک رادین کافیست به سایت مورد نظر مراجعه کنید، برای خرید ویلا شهرکی، خرید ویلا اقساطی، خرید ویلا استخردار، خرید ویلا جنگلی، خرید ویلا ساحلی و.... میتوانید با مراجعه به سایت املاک رادین تمامی فایل های موجود ویلا در این سایت دیدن فرمایید.

با خرید ویلا در شمال رویاهایتان محقق می شود.

 


خرید ویلا در شمال

در مسیری که می گذرانید، با املاک های متعددی روبرو خواهید شد، میتوانید؛ قبل از خرید ویلا در رزک  از مشاوران مجرب و حرفه ای مشاورین املاک نسبت به خرید خود اطلاعاتی بدست آورید و با خیال آسوده ویلای مورد نظر را خریداری کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید، تا مشاوران مجرب املاک رادین در اسرع وقت به درخواست شما عزیزان رسیدگی نمایند.

برای تماس و ارتباط بیشتر با مجموعه رادین کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 مجموعه رادین بهترین ها را برایتان آرزو می کنند.