خرید ویلا ساحلی و یا خرید ویلا جنگلی

 

خرید ویلا در شمال در دو دسته قرار دارد، عبارتنداز:

ویلا جنگلی؛ خرید ویلا در چمستان، خرید ویلا در آمل و.....

 ویلا ساحلی؛ خرید ویلا در بابلسر، خرید ویلا در محمودآباد و....

شمال کشور از نظر موقعیت جغرافیای و جاذبه های گردشگری و مناطق تفریحی و نزدیکی به دریا، طبیعت بکر و... یکی از توریستی ترین استان کشور می ‌باشد.

همچنین شمال کشور از نظر موقعیت مکانی و اقتصادی، هر روزه در حال پیشرفت می باشد؛ که امروزه خرید ویلا در شمال کشور یکی از پر رونق ترین و پرسودترین زمینه، برای سرمایه گذاری در مناطق شمال کشور می باشد.

خرید ویلا در شمال 

خرید ویلا ساحلی

 شمال یادآور جنگل است و دریا!

 ویلا در مناطق ساحلی جزو آب و هوای معتدل و مرطوب به شمار می آید، ویلاهای ساحلی در جوار دریای خزر احداث شده اند، که از یک سوی به سواحل دریای خزر راه دارد، و همچنین ویو اکثر ویلاها رو به دریا می باشد. 

 محمودآباد جزو شهرهای ساحلی استان مازندران محسوب می شود؛ این شهر دارای مناطق گردشگری و تفریحی فراوانی می باشد، مناطقی نظیر پارک جنگلی تشبندان، تالاب سرخ رود، پارک ملت محموداباد و.... می باشد.

نوشهر هم جزو مناطق ساحلی می باشد و هم جنگلی.

نوشهر به دلیل نزدیک بودن به جاده چالوس دارای طرفداران بسیاری می باشد، آبشار آب پری، موزه کندلوس، پارک جنگلی سیسنگان و... مناطق گردشگری و تفریحی نوشهر می باشد. 

 

ویلاهای ساحلی دارای مزایا و معایبی هستند.

ویلا ساحلی به مراکز شهر و مراکز درمانی و مراکز خرید و بانک و... دسترسی سریع و راحت دارد.

از لحاظ قیمت، قیمت ویلا های ساحلی نسبت به ویلا جنگلی بیشتر می باشد، زیرا برای ساخت ویلا در شمال در مناطق ساحلی از سبک مدرن و لوکس تر به دلیل نزدیک بود به مرکز شهر، با مصالح مرغوب و با معماری به روز، طراحی و ساخته می شوند.

 از دیگر مزیت های خرید ویلا ساحلی در فصول سرما، دسترسی بسیار راحت و بدون دردسر می باشد؛ زیرا در فصل زمستان بارش برف در حدی نمی باشد که جاده ها و مسیر رسیدن به ویلا مسدود شود.

ویلا ساحلی برای رطوبت زیاد نسبت به ویلا جنگلی به نگهداری زیادی نیاز دارد، یکی دیگر از معایب ویلاهای ساحلی رطوبت بالای آن می باشد، بنابراین ویلای شما نیازمند مراقبت بیشتری میباشد،  پس ویلاهای ساحلی باید به صورت عایق بندی ساخته شود، زیرا به دلیل رطوبت بالا و شرجی بودن باعث از بین رفتن بافت دیوار ویلا و یا ساختمان می شود.

برای افراد مسن ویلاهای ساحلی با سازه فلت مناسب نمی باشد، زیرا رطوبت زیاد باعث اذیت شدن افراد مسن می شود، اگر علاقمند به مناطق ساحلی هستند؛ در این صورت باید ویلا در سازه های دوبلکس و تریبلکس خریداری نمایند.

 خرید ویلا در شمال

 

 خرید ویلا جنگلی در شمال

ویلا جنگلی یعنی در دل طبیعت!

شمال کشور دارای منطقه جنگلی فراوانی می باشد، اصولا شهرهای نظیر؛ نور، چمستان، آمل جزو مناطق جنگلی محسوب میشوند، اطراف این مناطق را کوهپایه و جنگل با درختان انبوه و پوشش گیاهی احاطه کرده است.

ویلاهای جنگلی اصولا در اطراف و در حاشیه شهر قرار گرفته اند، اما ویلا های جنگلی به دریا و شهرهای اطراف و مرکز شهر دسترسی راحت دارند و همچنین این نکته باعث جذب طرافدارن زیادی شده است

امنیت ویلاهای جنگلی به دلیل اینکه در شهرک های لوکس و برند، با نگهبانی 24 ساعته، دوربین مدار بسته و گیت ورودی و.... بسیار بالا می باشد.

ساختار ویلا جنگلی بسیار با کیفیت می باشد، یعنی ساخت ویلا جنگلی باید به صورت عایق می باشد؛ پس اسکلت ویلا باید از بتن و سنگ باشد، تا رطوبت در شمال، به ویلا اسیبی نرساند، و نیز سقف ویلاها در شمال به صورت شیروانی است تا در هنگام بارندگی آب در سقف ویلا جمع نشود و به آن آسیب نزند.

خوشبختانه بارش باران در تمامی فصول در شمال به اندازه کافی می باشد، و فاقد کم اب و خشک سالی می باشد.

تنوع ویلاهای جنگلی بسیار می باشد، که همین باعث ساخت ویلاهای متفاوت در سازه های دوبلکس، نیم پیلوت، فلت و تریبلکس شده است، که شما خریداران محترم بر اساس علایق و بودجه مالی خود، میتوانید ویلای مورد نظر را خریداری کنید.

خریداران و سرمایه گذاران برای خرید ویلا در شمال به این دلیل خرید ویلا در مناطق جنگلی را بیشتر مورد توجه خود قرار می دهند؛ زیرا

خرید ویلا جنگلی نسبت به سایر ویلاها قیمت بسیار مناسبی دارد همچنین در مقایسه با ویلا ساحلی دارای هوای مطلوب تری می باشد، همچنین روزانه در حال پیشرفت و رونق اقتصادی می باشد.

 خرید ویلا در شمال

 

اگر بخواهیم از معایت ویلا جنگلی بگوییم، ویلاهای که در منطقه جنگلی طراحی و احداث شده اند، از مرکز شهرها کمی دور هستند و این ممکن است دردسر ساز باشد، از آن جایی که ویلاهای جنگلی در شمال در دل طبیعت و در بافت جنگلی ساخته شده اند، همیشه زمستان های سرد و برفی در انتظار آن ها خواهد بود.

باید این نکته بسیار مهم را در نظر بگیرید ویلاهای جنگلی در فصل سرما بسیار پر هزینه خواهند بود، زیرا شما باید هزینه بالایی برای پرداخت گرمایش ویلا داشته باشید، و تمامی ویلاهای جنگلی در شمال دارای تاسیسات گرمایی نظیر؛ شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف و... می باشند، که از لحاظ امکانات گرمایی ویلا میتوان خیالتان راحت باشد. 

در فصول سرما، با بارش برف و باران فراوان در مناطق جنگلی و کوهستانی مانند، چلاو، واز، لاویج و.... دسترسی بسیار سخت می باشد، و گاهی اوقات مسیر توسط برف مسدود خواهد شد.

ویلاهای جنگلی به دلیل اینکه در حاشیه شهر طراحی و احداث شده اند، اندگی به مرکز شهر، خرید، بانک، مراکز درمانی و.... سخت می باشد، اما با طی مسافت بسیار کوتاه میتوانید به تمامی این امکانات دسترسی داشته باشید.

خرید ویلا در شمال

 

اگر به دنبال خرید ویلا در شمال و  سرمایه گذاری با خرید ویلا از هر نوعی در منطقه ساحلی و یا جنگلی هستید؛ مشاوران حرفه ای و مجرب املاک رادین آماده خدمت رسانی به شما همراهان و سروران گرامی می باشد.

برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

در صورت داشتن هر گونه سوال به بخش تماس با ما مراجعه نمایید، تا از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.