سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا و یا سرمایه گذاری در بورس

 

 

واژه سرمایه گذاری می‌تواند، معناهای گسترده در زمینه های زیادی شامل به شود، سرمایه گذاری در بورس، در گواهی سپرده، سکه و بازار مسکن  و ... می باشد، و همه افراد به دنبال کسب درآمد و افزایش سرمایه ی خود هستند، و معمولا افراد سرمایه خود را به مدت طولانی نگه داشته و از افزایش ارزش اولیه و از سود دهی آن بهره می برند.

انواع سرمایه گذاری:

_ املاک و مستغلات مثل؛ خانه، ویلا، زمین و....

_ سهام

_ اوراق بدهی

_ کالاهای فیزیکی مثل؛ طلا، نقره و...

و....

سرمایه گذاری در بورس

 

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بهتر است و یا سرمایه گذاری در بورس؟

سرمایه گذاری در مسکن و ملک دارای متقاضیان زیادی نسبت به بقیه گزینه برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

 همچنین خرید ویلا در شمال در حال حاضر به عنوان یکی از بی دردسر ترین گزینه برای انتخاب می باشد، زیرا ویلاهای موجود در شمال دارای امکانات رفاهی کامل، ظاهر شیک و مدرن می باشند، و نیز شمال کشور به دلیل موقعیت مکانی عالی، مناطق گردشگری زیاد و.... توجه افراد زیادی مخصوصا سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در شمال را دارند می باشد. 

عده ای  ویلا در شمال را برای سکونت انتخاب می کنند و  عده ای دیگر برای کسب درآمد ویلا را خریداری می کنند، و اقدام به خرید و فروش ویلا در شمال می کنند.

اما افرادی که در بخش سرمایه گذاری با خرید ویلا می خواهند فعالیت کنند، باید به نکات مهم قبل از خرید ویلا توجه نمایند، نکاتی مانند؛ آیا ویلای مورد نظر متقاضی برای خرید دارد؟ و یا اینکه آیا این ویلا دارای امکانات کامل نظیر استخر، سونا و جکوزی و... که مورد پسندد افراد زیادی شود را دارد؟ یا اینکه موقعیت ویلا در شهرک می باشد و یا مستقل؟

باید قبل از خرید از طریق بومیان آن منطقه و مشاوران املاک پرس و جوی کرد و با اطلاعات کامل اقدام به خرید ویلا در شمال کنید.

در حال حاضر قیمت ویلا و ملک روز به روز در حال افزایش بوده و ارزش آن بیشتر خواهد شد و به همین دلیل مناسب ترین گزینه انتخاب ویلایی بوده که بتوان آن را به آسانی به فروش رساند.

در کل خرید ویلا در شمال روش خوبی برای سرمایه گذاری بوده به شرط آن که نکاتی را در زمان خرید ملک مورد توجه قرار داد.

 معمولا ویلاهایی که در داخل و یا نزدیکی مرکز شهر ها ساخته می شوند، به علت دسترسی سریع به امکانات مطلوب مثل مراکز خرید، مراکز درمانی و امکانات تفریحی و... متقاضی بیشتری نسبت به سایر مناطق دارند.

از دیگر عواملی که بر قیمت ویلا تاثیر گذار خواهد بود، موقعیت آن در کنار دریا یا جنگل باشد، می تواند تاثیر زیادی در قیمت فروش آن داشته باشد.

 

 

طبق آمارهای که توسط مشاوران بدست آمده است، استان مازندران به دلیل داشتن موقعیت جغرافیای عالی و طبیعت همیشه سبز و... و شهرهای مازندران مثلا آمل، بابلسر، نور و رویان و نوشهر و چمستان و .... که هر یک نکات بسیار مثبتی را دارا می باشند، و توجه بسیاری از سرمایه گذاران و عموم مردم را جلب کرده است.

سرمایه گذاری در بورس

 

سرمایه گذاری در بورس!

 

خرید سهام این روزها به عنوان یکی از گزینه ها جهت سرمایه گذاری در بازار بورس محسوب شده است، یعنی مهم ‌ترین هدف یک سرمایه ‌گذار کسب درآمد است.

بازار جهانی یکی از گزینه بسیار مناسب می باشد، که مورد توجه بسیاری از  افرادی که در بورس هستند، قرار گرفته است، کلیه فعالیت‌ های مربوط به بازار  بورس با نظارت یک نهاد ناظر تحت عنوان سازمان بورس و اوراق  بهادار به فعالیت می ‌پردازند.

یکی از عواملی که اخیرا باعث افت بازار بورس در کشور شده است، بیماری کویید_19 می باشد و به علت شیوع ویروس کرونا در کشور چین و انتشار آن به 25 کشور دیگر باعث افت قیمت فلزات اساسی و .... در بازار جهانی شده است.

طبق اخرین آمار بدست آمده توسط مشاورین در اسفند ماه 1399، بیشتر بورس بازان یعنی 75 درصد افرادی که در بورس سرمایه گذاری کرده اند، دچار ضرر و زیان شده اند.

سرمایه گذاری در بورس

 

 

فواید بورس برای سرمایه‌گذاران:

 

_  کسب درآمد

_ اطمینان از سرمایه‌گذاری 

_ سرمایه گذاری هدف مند و مفید

_ استفاده از پس ‌انداز های کوچک به هر میزان در سرمایه ‌گذاری‌ های بزرگ و با ارزش

و....

سرمایه‌ گذاری کار آسانی نمی باشد؛ ریسک ‌های زیادی وجود دارد و در حین فعالیت در بازار سرمایه باید به مسائل بسیاری توجه کنید، و با اطلاعات کامل اقدام به سرمایه گذاری کنید، و یکی از مهم ترین مواردی که باید در زمینه سرمایه گذاری در بورس به آن توجه کنید، آموزش قبل از سرمایه گذاری در بورس است.

بورس و خرید ویلا در شمال به صورت کلی دو گزینه جدا می باشد، که نمی توان آن دو را با یکدیگر مقایسه نمود. 

با تجربه شدن و حرفه ای شدن در بورس نیاز به زمان و پشت کار دارد.

عوامل اثر گذار بر بازار بورس شامل: رکود اقتصادی و شرایط بیماری کرونا، تحریم ها، تحولات بازار ارز، وضعیت اقتصادی و همچنین بازار سرمایه می باشد.

 در ماه های اخیر نوسانات در بازار بورس نمایان شده است. بسیاری از افراد روی به خرید ملک در شمال از جمله خرید ویلا در شمال و خرید ویلا شهرکی و خرید ویلا دوبلکس جنگلی و خرید ویلا در چمستان و .... روی آورده اند.

قیمت ملک در کلان شهرها بسیار بالا می باشد و همه افراد قادر به خرید مسکن با قیمت و تورم بالا نمی باشند؛ از این سوی اقدام به خرید ویلا در شمال در شهرهای نظیر چمستان و نور و امل و... در مناطق جنگلی و مناطق ساحلی می کنند.

سرمایه گذاری از طریق خرید ویلا در شمال پیشنهاد ویژه مشاوران مالی املاک رادین به شما عزیزان می باشد.

سرمایه گذاری در بورس

 

برای دریافت مشاوره و پاسخ برای سوالات خود میتوانید از مشاورین مجرب و حرفه ای املاک رادین که اماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، درخواست مشاوره بگیرید، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره را کلیک کنید.

برای تماس و ارتباط بیشتر با املاک رادین کافیست کلیک کنید.

با تشکر از همراهیتان، امیدوارم در سلامت کامل به سر ببرید، املاک رادین بهترین ها را برای شما آرزو می کند.