با سلام و احترام خدمت همه همراهان املاک رادین

امیدوارم روز و روزگار بر وفق مراد شما باشد.

امروز میخوایم در رابطه با خرید ویلا در شمال کشور و مناطق گردشگری آن صحبت کنیم.

اولین و زیبا ترین این مناطق به رامسر زیبا و سرسبز اشاره

خواهیم کرد خرید ویلا در این شهر با این حجم از زیبایی و مناطق گردشگری بکر را در ادامه معرفی خواهیم داشت.

از مهم ترین زیبایی های مجذوب کننده رامسر میتوان به جواهر ده زیبا که همچون جواهری در کل منطقه می باشد اشاره کرد.

جواهرده منطقه ای بسیار پرطرفدار با جاده غرق در مه و رویایی که هر ساله طرفداران زیادی دارد.

جواهرده 12 محله قدیمی را به تنهایی داراست، محله هایی که هرکدوم باطبیعت های بکر فوق العاده که به شدت دارای مردمانی با روحیه گرم و صمیمی و مهمان نواز که توریست و مهمانان را با آغوش باز پذیرا هستند.

زیبایی های رامسر فقط به روستای جواهر ده ختم نمی شود بلکه دارای کاخ زیبا و هتل قدیمی معروف که با همفکری طراحانی از کشورهای اروپایی می باشد.

تله کابین رامسر که جنگل و طبیعت بکر مازندران را به دریا پیوند میدهد از جمله زیبایی های وصف ناپذیر رامسر می باشد.

خرید ویلا در این منطقه با همچین مناطق گردشگری بینظیر فرصت خوبی برای آرامش گرفتن و رفتن به دل این طبیعت ها است.

و اینکه در طول روز میتوان به این مناطق رفت و شب با راحتی در ویلا خود در این شهر و دل طبیعت به سر کرد و فرصت خوبی علاوه بر آرامش گرفتن 

 دارای فضای تفریحی و رفاهی برای عزیزان می باشد و فرصت خوبی برای سرمایه گذاری است.

از زیبایی های دیگر شمال کشور میتوان به چالوس اشاره کرد که جاده فوق العاده زیبا و معروف داراست که در طول مسیر سد پر آب و بی نظیر دارد که به جاده زیبایی دو چندان بخشیده است. چالوس با طبیعتی بکر که آرامش زیادی را برای خریداران رقم خواهد زد.

 کلاردشت که به جز زیباترین مناطق گردشگری است و طرفداران و علاقه مندان زیادی دارد که به شهر چالوس نیز نزدیک می باشد.

از منطقه بینظیر گردشگری با ویلا های بینظیر و اکازیون میتوان به شهر ساحلی و بینظیر سخرود اشاره کرد.

همینطور که میدانید سرخرود زیبا یک شهر توریستی کوچک که بین دو شهر ساحلی دیگه مثل محمودآباد و فریدون کنار می باشد که نزدیک به شهر آمل زیبا نیز می باشد.لازم به ذکراست که گفته شود شهر سرخرود آرامش بینظیری نسبت به بقیه شهرهای ساحلی دارد و دارای ساحل امن حتی در نیمه های شب است.نکته ی مهمی که منطقه سرخرود داراست ساخت آپارتمان حتی با 50 طبقه  نیز می باشد که این نکته قابل تامل برای اشخاص سرمایه گذار میباشد که علاوه تفریح دراین مناطق قصد سرمایه گذاری دارند سرخرود بهترین منطقه میتواند باشد.

آب و هوای کلاردشت بسیار خنک و دلپذیر و چون به دور از دریا است و فاقد رطوبت می باشد و تقریبا هوای کوهستانی را داراست.این شهر دارای جنگل های متعدد سرسبز و روستاهای بینظیر و رویایی و که ویلا های متعدد زیبا ساخته شده است.دریاچه ی ولشت کلاردشت زیبا که پرطرفدارترین جاذبه گردشگری در کلاردشت می باشد که پر از درختان کاج است که زیبایی آن را دوچندان شده است.

آمل که اولین شهر ورود به مازندران از تهران است در واقع میتوان گفت دروازده مازندران می باشد با مردمانی خونگرم و مهمان نواز.

شهر آمل علاوه بر جنگل های زیبا دارای کوهستان هایی متعدد زیبا با آب فراوان و هوای سرد کوهستانی حتی  در فصل های گرم تابستان

و دلیل نزدیکی آن به شهرهای ساحلی شهر آمل را نسبت به بقیه شهر ها ممتاز تر کرده و امتیاز ویژه ای برای این شهر شده است و علاوه بر آن  دارای روستا با مزارع شالی سرسبز می باشد شهری با بازار های محلی ماهی،برنج های اعلا و باغ های زیبا مرکبات می باشد که محصولات این شهر است. خرید و فروش در این شهر راحت و ویلاهایی با چشم اندازی بکر اما قیمت هایی کاملا استثنایی به فروش می رسد.

نور شهری با ویلاهای متعدد در اطراف آن با آب و هوای مرطوب و معتدل می باشد. پوششدهی گیاهی شهر نور از بسیاری از درختان و انواع گیاهان دارویی چون گل و گاو زبان،خاکشیر،کاسنی،زرشک و درختان با توسکا،اوجا،ازگیل،افرا،بلوط.

محصولات متنوع شهر نور فقط به گیاهان دارویی ختم نمی شود و شامل محصولاتی همچون برنج طارم درجه یک، گردو، سیب، گیلاس، آلبالو، هلو، عسل، پرتقال، نارنگی، تمشک، کیوی، روغن، گلزا و انواع سبزی های متنوع از محصولات این شهر است.فرهنگ و تاریخ غنی مردمان شریف شهر نور به خاطر داشتن به تاریخ دیرینه مراسم مذهبی و باستانی برای علاقه مندان به دین و مذهب با شکوه در این شهر غنی و تاریخی برگزار می شود.جاذبه های بینظیر تفریحی و آرامش بخش نور شامل آبشار زیبای آب پری و آبشار حرام او که در کنار جاده جاذبه زیبای چشم نوازی به توریستان در مسیر جاده می دهد ، آبشار ونوش ،دریاچه الیمالات ، پارک جنگلی کشپل.

این شهر علاوه بر جاذبه های خیره کننده در طبیعت برای اشخاصی قصد ویلا در این منطقه بکر را دارند علاوه بر از لحاظ آرامش روحی، آب و هوا پاک ،  خنک، معتدل همه شرایط برای ساخت ویلا در این منطقه سرسبز با این حجم از زیبایی و طبیعت فراهم کرده 1.به دلیل دسترسی

راحت به وسایل و ابزارآلات ساختمانی مانند گچ، سیمان، شن، ماسه 2.به دلیل مردمانی با آداب ورسوم، غنی، فرهیخته 3.اختلاف دما خنک تر نسبت به شهر و نداشتن مشکل ساکنین این شهر با فاضلاب به دلیل مرتفع بودن آن4.مسافت کم داشتن به دریا 5.مسافت کم با تهران که

باعث راحت تر شدن رفت و آمد افراد، مصالح، امکانات6.امکانات پزشکی و درمانی مناسب.

شهر زیبای بابلسر از یکی دیگر از شهرهای شمالی می باشد که جز شهرهای سرزنده و شاد می باشد که دارای هوای معتدل، خنک و آب گوارا است که دارای پل معلق معروف هست که روگذر آب سرشار شهر بابلسر استکه این پل توانایی عبور ماشین را نیز دارد که جز جاذبه گردشگری این شهر به حساب می آید.مهم ترین نکته قابل تامل این شهر داشتن دانشگاه دولتی با سطح علمی عالی است که هدف خیلی از کنکوریها و خانواده آنها هست و داشتن یک خانه و خرید ویلا در این شهر خیلی برای اکثر خانواده حائز اهمیت هست و با داشتن ویلا در این شهر خیال خانواده را راحت میکند که دختر یا پسر دانشجو در آن ویلا ساکن هستند و بقیه اهالی خانواده هم میتواند بدون مشکل و دردسر و باآرامش خاطر میتوانند به عزیز دانشجو خود سر بزنند و حتی آنجا ماندگار باشند. خزر شهر نیز به دلیل مسافت کم با شهر بابلسر از ویژگی های خوب این شهر هست به دلیل اینکه خزرشهر شهری ساحلی با شهرک های اکازیون و گرون قیمت می باشد و از ویژگی های دیگر خزر شهر وجود پاساژ ها و مراکز خرید با نمایندگی های لوکس با برند های خوب و درجه یک را داراست که نکته جالب توجه و مهم برای اشخاص علاقه مند به خرید وسایل لوکس است که علاوه بر مراکز خرید دارای مکان های رفاهی و تفریحی فوق العاده از جمله شهربازیها با وسایل تفریحی مهیج و رستوران ها با غذاهای ایرانی اصیل و خارجی و هتل ها لوکس و بینظیر.

خزرشهر شهری با این حجم از امکانات شهر استثنایی برای افراد ثروتمند و متمول برای سرمایه گذاری میباشد چون خزرشهر دارای شهرک های متعدد با فضایی آرام، زیبا، کاملاااا خصوصی که ورود مهمان با تماس و هماهنگی صاحب خانه صورت میگیرد ورود مهمان مزاحمتی برای بقیه ساکنین ندارد. شهری عالی با تمامی امکانات برای توریست میباشد چه بهتر که دراین شهربینظیر با قابلیت پیشرفت فوق العاده عالی یک ویلا داشت چه شهرکی و چه غیر شهرکی.

اگر قصد خرید ویلا دارید با اطمینان به املاک رادین بسپارید.

 

خرید ویلا

خرید ویلا در شمال 

خرید ویلا در رامسر 

خرید ویلا در کلاردشت