پسنداز کردن

 

با عرض سلام و احترام، خدمت شما هموطنان عزیز و گرامی، باری دیگر، با شما همراه شدیم، تا با یک مبحث مهم، که خرید املاک، در بازار مسکن، به خصوص زمین است صحبت کنیم و راهکارهایی، که میتوان برای یک انتخاب درست، در خدمت شما قرار داد، پیشنهاد دهیم، پس سعی کنید با صبر و حوصله تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

در سرتاسر این کره خاکی، پسنداز و سرمایه گذاری کردن، یکی از راهکار، برای پیشرفت آینده می باشد، و در این بین خرید زمین، یکی از سودمندترین سرمایه گذاری ها می باشد، و این امر از دیرباز مورد اهمیت قرار داشته است و نسل به نسل به ما انتقال داده شده است، و از جمله معامله ای است که اگر آگاهانه و‌ با مشورت و از روی برنامه ریزی و با همکاری افراد متخصص صورت پذیرد، میتواند یکی از کم دغدغه ترین معاملات، با سوددهی چشمگیری باشد.

 

باید بیان داشت، چنانچه هر فردی با فکر بر این که، اقدام به خرید یک ملک نماید، در واقع، در راستای راهی قرار گرفته که، آینده ای روشن را به همراه دارد، و با توجه به عملکردهای مختلف یک زمین، اینگونه باید بیان داشت که، در آینده میتوان از این ملکها، با توجه به شرایط و سلایق شخصی، طرح های مختلفی بر روی این ملکهای مد نظر پیاده کرد، و همچنین، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سازه ها، میتوان با به کار گیری از افراد متخصص و ایده پرداز، از این ملکها، به صورت نوین، و پر بازده، به مرحله طراحی، و بهره برداری، رساند.

همان طور که اطلاع دارید، سرمایه گذاری انواع مختلفی دارد، که ما امروز در این مقاله جدا از بقیه مبحثها، بطور اختصاصی به املاک و مستغلات آن پرداخته ایم، اما در این حوزه هم زیر شاخه هایی برای خرید ملک وجود دارد، که یکی از این گزینه ها که بسیار جالب و کاربردی تر است، با نام، ملک تجاری، پرداخته شده است، چون یکی از دغدغه های فکری و سوالی که برای افراد، قبل از معامله ایجاد میگردد، این است که، آیا ملک تجاری بهتر است یا خرید، ویلا و مسکن؟ یا ملکهای تجاری سود دهی خوبی دارند؟ و سوالاتی از این دست قبیل، که بسیار مطرح است، و مجموعه املاک رادین، به سوالات شما در این حوزه جواب داده است که پیشنهاد می شود، سطرهای زیر را مطالعه بفرمائید.

باید در جهت پاسخگویی به این سوالات، اینگونه بیان کرد که، معاملات در حوزه ملک چه در نوع تجاری، کشاورزی و ... همواره خریدی، مورد تضمین، و جزء ایمن ترین، سرمایه گذاری می باشد، که با افت قیمت و یا در گذر زمان، دچار فرسودگی و تخریب نمی گردد، و همین گزینه های مثبت سبب گشته که، همواره این ملکها، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده باشند، و محبوبیت املاک تجاری، زمینه ای را بوجود آورده که همیشه و در همه حال، خریدارانی در بازار وجود داشته باشند، که به سبب سودآوری بیشتر، خواهان خرید این مورد باشند، پس به نوعی اطمینان خاطری می باشد، که چنانچه در سالهای آینده، به هر دلایلی قصد فروش داشته باشید، در مدت زمان بسیار کمی میتوانید، ملک خود را با سود مشخصی، به فروش برسانید، ولی باید در هنگام معامله ملکهای تجاری، ویژگی ها و نکات مهمی، را رعایت فرمائید، که ما برای کسب اطلاعات بیشتر و  دسترسی آسانتر، به بیان چند نمونه پرداخته ایم، پس ما را تا انتهای مقاله همراهی نمائید.

 رعایت نکات کلیدی و اینده ای روشن


 

مفهوم ملک تجاری چیست؟ و ویژگی های بارز در این نوع ملک:

 

ملکهای تجاری همانطور که از اسمشان پیداست، به ساختمان یا ملکی نسبت داده می شود، که در آن کار، و تجارتی صورت میگیرد، که معمولا این ملکهای تجاری، به صورت مغازه هایی جداگانه یا و در داخل پاساژها و مجتمع ها قرار گرفته اند، و این امتیاز به این زمینها و مغازه ها داده شده که، بتوانند بر حسب نوع کار مد نظرشان، تابلو نصب کنند و همچنین دارای سرقفلی می باشند، و دارای همچنین، دارای ویژگی هایی مانند زیر می باشند:

 

• باید دقت شود، ملکهای تجاری، به امکانات رفت و آمد شهری دسترسی داشته باشد، و‌ در اطراف مغازه ها و بناهای تجاری، پارکینگ خودرو وجود داشته باشد، تا امکان رفت و آمد برای مشتری ها با آسانی صورت پذیرد.

• قبل از معامله باید با تحقیق، از کاربری ملک مورد نظر مطلع گردید، تا بعد از خرید، دچار دردسر نشوید.

• ملکهای تجاری، همواره باید، بر اساس سبک و مد روز، دکور و تزئین شوند، و چنانچه مجتمعی که مغازه ها در آن قرار دارند، با سبک و رنگ خاصی، دکور شده، هر صاحب ملکی موظف است، پیرو تابع جمع باشد. 

• چنانچه در هنگام خرید مغازه، در مجتمع هایی که دارای، وسایل تفریحی، رستوران و کافه می باشد، میتواند گزینه ای برای پیشرفت بهتر، و جذب مشتری بیشتر باشد.

• دکور و نصب بیلبردهای تبلیغاتی و تابلوها، باید بر اساس استاندارهای صنفی باشد.

• در هنگام انتخاب ملکهای تجاری حتما به گزینه ی دو‌ نبش بودن مغازه توجه کنید، زیرا در سودآوری در سالهای آینده تأثیر بسزایی دارد.

• هر مغازه با عنوان تجاری، حتما باید در سند نام تجاری قید شده باشد.

• حداقل امکان، از خرید ملکهای تجاری در خیابان و کوچه های فرعی و یا در مجتمع هایی که دید کافی ندارد، جدا خودداری فرمائید.

 انتخاب ویژگی های مهم ملک جاری


 

عوامل تأثیر گذار بر قیمت ملکهای تجاری چیست؟

 

* محله و‌ موقعیت قرارگیری مغازه، و همچنین میزان رفت و آمد مردم، در طول روز، میتواند عاملی مهم، در قیمت و ارزش ملک باشد.

 

* طول و عرض مغازه یکی دیگر از عاملین مهم در میزان سوددهی و محبوبیت مغازه می باشد، زیرا چنانچه طول مغازه بیشتر باشد، تعداد چیدمان و عرضه کالا بیشتر میشود، و به همین نسبت در افزایش مشتری تأثیر گذار است، و در نهایت بر قیمت ملک می افزاید.

 

* ویترین و نمای بیرونی مغازه ها و نمایش بیشتر محصول، میتواند در روند فروش یک مغازه تأثیر گذار باشد، بنابراین هر چقدر مغازه قابلیت اجرای بیشتر ویترین را داشته باشد، در جذب و فراخوانی مشتری تأثیر گذار است، و باز هم یک عامل بزرگ در سوددهی و ارزش مغازه است.

 

در سخنان پایانی باید بیان داشت که، آینده ی روشن برای ملکهای تجاری، حقیقتی است، که انکار ناپذیر است، و برای بیشتر عموم موضوعی روشن و واضح است، و خرید زمین، یکی از ایمن ترین سرمایه گذاری، برای هر شخصی است، و با گذشت زمان، هر ملکی که، با رعایت نکات گفته شده خریداری شود، با افزایش قیمت همراه می باشد، بنابراین یک معامله درست و سودمند، در ابتدا به انتخاب شما بستگی دارد، یعنی قبل از معامله، باید تمام جوانب را بسنجید، و انتخابی هوشمندانه انجام دهید، تا در سالهای آتی به سودی چشمگیر برسید، ما در این مقاله سعی کردیم تا نکاتی را در خدمت شما همراهان ارائه کنیم، تا بتوانید از این مطالب بهره کامل را ببرید، چنانچه سوالاتی در قبیل خرید و فروش ملک و ویلا داشته اید، میتوانید به صورت رایگان با مشاوران مجموعه املاک رادین تماس حاصل فرمائید، تا بتوانید از راهنمایی برخوردار شوید، و همچنین لینکهایی در انتهای مقاله ثبت شده، و این امکان را در اختیار همراهان همیشگی این مجموعه قرار می دهد، تا بتوانند، به آسانی از موارد ثبت شده در سایت اطلاع داشته باشند، تا بتوانند یک انتخاب درست، همسو با سلیقه و‌ بودجه مالی خود داشته باشند.

 سرمایه گذاری ایمن


 

 خرید زمین در شمال

خرید کاخ ویلا

 خرید ویلا شمال

 خرید و فروش ویلا در املاک شمال 

نقش مشاورین املاک در تعیین قیمت

 سند مشاع چیست؟