از خرید ویلا در شمال تا نارضایتی خریداران:


 شمال کشور، از دیرباز تا به حال، از دیدگاه گردشگران و سرمایه گذاران، مقصدی محبوب و زیبا برای تفریح و انجام معامله در حوزه خرید و فروش زمین، ساختمان و همچنین ویلاسازی بوده است، و از جمله ویژگی هایی که بسیاری از گردشگران را به خود جذب کرده، آب و‌هوای پاکیزه و مطبوع و همچنین وجود مناطق طبیعی، و گردشگری، تفریحی است، که سالانه مردمان شمال، شاهد مسافران بسیاری به این مناطق بوده اند، که امروزه به خاطر شرایط بیماری موجود در کشور، و برای کنترل و به ثبات رساندن، این ویروس، تعداد مسافران به حداقل خود رسیده است، ولی گاها، شاهد سرمایه گذارانی هستیم که اقدام به معامله کرده اند، و باید به این نکته توجه کرد که، خرید و فروش در حوزه املاک و مستغلاتش، در شهرهای معروف شمالی کشور، دارای نکات و اصولی است، که اگر رعایت شود، می تواند، نتیجه مطلوبی برای شما به همراه داشته باشد، به طور کلی، همانطور که یک خرید در مناطق شمالی می تواند، بسیار لذت بخش و رضایت آفرین باشد، همانطور هم با عدم رعایت نکات و زیر پا گذاشتن قوانین می تواند، شما را به طور غافلگیرانه ای، دچار دردسر و‌ مشکل کند، که خریدار را از هر نوع سرمایه گذاری پشیمان و دلزده کند، و به همین خاطر همیشه، مجموعه املاک رادین این پیشنهاد را تأکیدانه، به شما همراهان گوشزد می کند، که از افراد متخصص برای معامله مشورت دریافت نمائید، و یا قبل از معامله، در مورد گزینه انتخابی خود، اطلاعات کامل بدست آورید، و همین رعایت نکردن و تصمیم عجولانه در مورد، محیط، بنا، شرایط موجود در شمال کشور و ... میتواند زمینه ی نارضایتی را در خریدار پدید آورد، که ما برای جلوگیری از این گونه مسائل، و انتخابی آگاهانه، به چندین مواردی که، باعث‌ ناراحتی و عدم رضایت در خرید ملک و ویلا در شمال می شود پرداخته ایم، پس مانند همیشه، با ما همراه شوید.

 

نارضایتی از خرید ویلا


 

* شمال کشور با تمام زیبایی ها و امکاناتی که در خود جای داده، و‌ گاها در طی سفرهای سالیانه ای که برای یک یا دو بار انجام میگرفته بسیار دلچسب و لذت بخش بوده است، اما با خریداری ویلا، و تعداد دفعات مکرر سفر و عدم تنوع در مکان و شهر، میتواند زمینه های نارضایتی را در انسان پدیدار کند، زیرا این یک امری طبیعی است، که هر فردی با انجام یک کار تکراری، و قرارگرفتن در محیطی ثابت،میتواند بسیار خسته کننده باشد، و‌ همچنین خریداری یک ویلا به هر حال مسئولیتی را به شخص مالک محول میکند، و‌ برای نگهداری، تعمیر و رسیدگی، نیازمند زمان و سرزدن های مداوم دارد، و همین عوامل یکی از نارضایتی ها باشد.

 

* یکی دیگر از عواملی که، برای افراد مختلفی، به واسطه عدم تحقیق صورت گرفته، اتفاق افتاده است، مسائل حقوقی و قانونی زمین بوده است، زیرا بعضی از زمینهای موجود در شمال، دارای سند شورایی هستند، و یا با تغییر کاربری، اقدام ساخت و ساز و فروش کرده اند، و گاهی در دام کلاهبرداران قرار گرفته و ویلاهایی را خریداری میکنید که غیر مجاز ساخته شده اند، و همین عوامل و متحمل گشتن ضرر و زیان میتواند، باعث مشکلات و نارضایتی شما باشد.

 

* یکی از نکاتی که قبل از خرید ویلا به آن توجه نمی شود، و فقط جنبه های مثبت، پررنگ تر است، می تواند، گزینه نگهداری و محافظت دائمی از ویلا باشد، و این امور هم نیازمند، افرادی دائمی می باشد، که به ویلا رسیدگی کنند، و برای مالک هزینه بردار است، زیرا باید سالیانه، علاوه بر پول آب، برق و ...، باید متحمل هزینه های جانبی مانند عوامل ذکر شده باشند، و همین مسائل در دراز مدت، باعث کلافگی و عدم رضایت از خرید ویلا می شود.

 

* شمال کشور، به سبب گوناگونی طبیعت های موجود و تلفیق آب و هوایی، باعث شده، ویلاهای متنوع با نام های مختلف وجود داشته باشد، و خریداران بخاطر بی اطلاعی از خصوصیات و ویژگی های موجود، انتخابی نادرست انجام می دهند، که بعد از معامله و مستقر شدن، تازه متوجه بسیاری از مشکلات و تفاوت با سلیقه خود می شوند، ولی دیگر چاره ای وجود ندارد.

 

* یکی از مهمترین مسئله ای که باید بسیار رعایت کنید، این است که، ملک‌ یا ویلایی که میخواهید معامله کنید، بر اساس بودجه و اندوخته مالی ای باشد، که قبلا برنامه ریزی شده،  که بعدها، دچار کمبود هزینه زندگی و ... نشوید، و همچنین، امروزه به دلیل تورم و‌ عدم ثبات در بازار، افراد مجبور، به خرید ویلاهایی ارزانتر و گاها دورتر از مراکز شهری، تفریحی و... می کنند، که در ایندا بسیار مناسب می باشد، و بعد از استقرار، مشکلات تاره، روی خود را نشان می دهند.  

 

* کلاهبرداری و سوء استفاده مشاوران املاک از مشتریان خود، یکی از نمونه هایی است، که امروزه ما شاهد، این تخلف هستیم.

 

امروزه ویلاسازی یکی از مهمترین اموری است که فعالان و سرمایه گذاران در حوزه بازار مسکن، به آن مشغولند، و بسیاری از سازندگان، سعی می کنند، با رعایت اصول و قوانین، و طبق سلایق مختلف، به ساخت بپردازند، و باید ذکر کرد، گاها ما خودمان قبل از خرید به تمام نکات شخصی و همچنین عمومی ویلا و منطقه توجه نمی کنیم، و دچار مشکل و دلزدگی می شویم.

 

انتخاب راهکارهای مهم


نکات مهمی که قبل از معامله، برای جلوگیری از عدم رضایت باید رعایت شود:


  

• قبل از اقدام به خرید ویلا هدف خود را از این کار مشخص نمائید، که همین کار باعث می شود،  همیشه رضایت نسبی از معامله خود داشته باشید.

 

• چنانچه قصد ماندگاری و زندگی در مناطق شمالی را دارید، می توانید ویلاهایی را انتخاب کنید، که فضایی برای سرگرمی و یا شروع یک کسب و کار خانگی را فراهم کند، از این طریق اعضای ساکن در ویلا هیچ گاه محیطی کسل کننده را تجربه نمی کنند.

 

• چنانچه گزینه ی مناسب خود را انتخاب کرده اید، باید تمام جوانب کار را بررسی نمائید، و از اداره های مذکور استعلام گرفته شود، و با اطمینان خاطر به خرید ویلا بپردازید.

 

در هنگام معامله نکات فراوانی وجود دارد که باید رعایت شود، و از همه مهمتر سلایق و انتخاب خود شخص است، که با وجود رعایت تمام نکات باز هم از موردی نارضایتی وجو دارد، و به همین دلیل رضایت و عدم رضایت در تمام افراد متفاون است، و میتوان گفت یک امری نسبی است، و چنانچه به فکر خرید ویلا افتاده اید، باید بعضی از محدودیتها و عوامل موجود را در نظر بگیرید، امیدوارم از مطالب، استفاده کرده باشید، و این نکات را در راستای یک انتخاب درست استفاده نمائید، با تشکر از همراهی شما بزرگواران، امیدوارم در تمام لحظه های زندگی، بهترین انتخاب را انجام داده باشید، با آرزوی موفقیت و سربلندی.

 رعایت نکات مهم قبل از معامله


لینکهای پیشنهادی:

 

 خرید ویلا در شمال با املاک رادین

خرید ویلا شهرکی در شمال

 خرید ویلا نما مدرن

خرید ویلا فلت