شاید در گذشته، افراد به شهرهای شمالی به عنوان جایی برای تفریح و خوشگذرانی فکر می کردند و کمتر کسی این منطقه را برای سرمایه گذاری انتخاب می نمود. اما در سال های اخیر خرید ویلا در شمال به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن و بلند مدت که مزایای فراوانی به همراه دارد تلقی می شود. در این مقاله می خواهیم از مزایای خرید ویلا جنگلی در چمستان برای شما صحبت کنیم و اطلاعات کاملی در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

چشمه های آبگرم چمستانسرمایه گذاری مطمئن با خرید ویلا جنگلی در چمستان

 

زندگی در طبیعت بکر و سرسبز به دور از هیاهوی شهری آرزوی هر شخص است. شهرهای شمالی به عنوان منطقه ای خوش آب و هوا و سرسبز همیشه مورد توجه هموطنان بوده اند. شاید به خاطر اینکه بیشتر مناطق ایران گرم و خشک است، در سال های اخیر که از میزان بارندگی ها کاسته شده و مردم دوره خشکسالی طولانی را می گذرانند، تقاضا برای خرید ویلا در شمال افزایش یافته است. بسیاری از کارشناسان پیش بینی می کنند که با توجه به موقعیت آب و هوایی شمال کشور، خرید ویلا در شمال در شهرهایی مثل چمستان، نور، نوشهر، آمل و … یک سرمایه گذاری مطمئن و یک برگ برنده است. همچنین بسیاری از افراد هم که می خواهند خودشان ساخت و ساز کنند، اقدام به خرید زمین در شمال می نمایند.

 

جنگل های بکر و دست نخورده چمستان

یکی از رویاهایی که خیلی ها به دنبال آن هستند، داشتن یک ویلای جنگلی در شمال است. جایی که هر صبح با صدای پرندگان بیدار شوند و آسایش را با تمام وجود لمس کنند. جنگل های بکر چمستان پر است از درختان بلوط، توسکا و انجیر. جایی که زمان را فراموش می کنید و دوست دارید تا جایی که می توانید در این طبیعت زیبا با پای پیاده راه قدم بردارید و لذت ببرید. چمستان فاصله ای دو ساعته با تهران دارد و در ۱۸۰ کیلومتری آن واقع شده است. همچنین از ساری تا چمستان حدود ۹۰ کیلومتر راه است. می بینید که برای رسیدن به آرامش و دور شدن از شلوغی شهر، فاصله زیادی نیست. خرید ویلا در شمال می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 

 

چشمه های آبگرم چمستان

از دیگر مزایای خرید ویلا جنگلی در چمستان نزدیکی آن به چشمه های آب گرم است. آب گرم لاویج در جنوب چمستان قرار دارد که با ۲۵ کیلومتر رانندگی یعنی کمتر از نیم ساعت می توانید به این چشمه معدنی برسید و از خواص درمانی آن بهره ببرید. آب گرم لاویج برای درمان افرادی که از بیماری های پوستی و درد مفاصل و استخوان رنج می برند، بسیار موثر است. همچنین این منطقه چشمه های آب آشامیدنی فراوانی دارد. فاصله چمستان با آمل در حدود ۲۵ کیلومتر و با نور حدود ۱۵ کیلومتر می باشد که خرید ویلا در شمال در چمستان را جذاب می کند. همچنین قیمت ویلا در شمال در چمستان نسبت به ویلاهایی که در آمل هستند، نرخ مناسبتری دارد.

 

 

 

لاویج بهشت چمستان

خرید ویلا در شمال در چمستان مانند این است که یک تکه از بهشت را خریده اید. روستای ییلاقی لاویج با داشتن مناظر طبیعی فوق العاده و محصولات طبیعی مانند عسل ارگانیک می تواند لحظات فراموش نشدنی را برایتان خلق کند. فضای سالم روستایی لاویج برای گردشگران جذابیت خاصی دارد و آن ها را به زمان های گذشته که خبری از دود و ماشین نبود می برد. برای آنهایی که به تاریخ علاقه دارند، واتاشان یادآور تاریخ پیشینیان است. برای رسیدن به لاویج باید از پارک جنگلی کشپل عبور کنید. جایی که در دو طرف جاده درختان سر به هم آورده اند و یک تونل سرسبز برای خوش آمدگویی به گردشگران ساخته اند. با خرید ویلا در شمال در چمستان، این مناظر زیبا نصیب شما خواهد شد.

 

 چمستان همیشه بدون ترافیکچمستان همیشه بدون ترافیک

 

بسیاری از شهرهای شمالی در ایام تعطیلات و آخر هفته شلوغ می شوند زیرا افراد مختلف از شهر تهران برای تفریح عازم این شهرها می گردند. اگر جزو آن افرادی هستید که سکوت و آرامش برایتان مهم است و می خواهید جایی ویلا داشته باشید که خبری از ترافیک و شلوغی جمعیت نباشد، خرید ویلا در شمال در چمستان یکی از گزینه های ایده آل است. به خاطر موقعیت جغرافیایی چمستان، این منطقه هیچگاه شاهد هجوم مسافران و گردشگران نبوده است و فضایی آرام و ساکت دارد.

 

 

چمستان بدون آب و هوای شرجی

ارتفاع چمستان از سطح دریا حدود ۷۱ متر است. به همین دلیل آب و هوای آن بر خلاف دیگر مناطق شمال در فصول گرم سال شرجی نمی شود و رطوبت آزاردهنده ای ندارد. از طرف دیگر، بلندی این منطقه از سطح دریا موجب خنکی آب و هوا در فصل تابستان می گردد. چمستان به خاطر جنگلی بودنش هیچ گاه رطوبتی مانند شهرهای ساحلی ندارد و آب و هوا در این منطقه همیشه دل انگیز است. خرید ویلا در شمال در چمستان باعث می شود تا در منطقه ای که امنیت بالایی دارد ساکن شوید و از سرمایه گذاری خود اطمینان داشته باشید. اگر اقدام به خرید زمین در شمال در چمستان کردید، موقعیت چمستان به گونه ای است که دسترسی به نیروی کار ماهر و مصالح ساختمانی مانند شن و ماسه بسیار راحت و آسان است. همچنین برای اجرای سیستم فاضلاب، به خاطر ارتفاع آن از سطح دریا با هیچ مشکلی روبرو نخواهید بود.

 

 

قیمت ویلا در چمستان

قیمت خرید ویلا در شمال در چمستان به عوامل گوناگونی وابسته است. این عوامل شامل موقعیت مکانی ویلا، مصالح و تجهیزات استفاده شده در آن، سال ساخت و متراژ زمین می باشد. اگر ویلایی دارای امکانات مدرن و پیشرفته باشد و از مصالح و تجهیزات درجه یک در ساخت آن استفاده شده باشد به مراتب قیمت بالاتری نسبت به ویلاهایی با امکانات معمولی خواهد داشت. خوشبختانه ویلاهای این منطقه به گونه ای است که امکان خرید ویلا در شمال در چمستان برای افراد با بودجه های مختلف وجود دارد. اگر قصد خرید زمین یا ویلا در شمال را دارید، بهتر است از مشاورین املاک که دارای مجوزهای قانونی در این زمینه هستند کمک بگیرید. زیرا در این میان افراد سودجویی هستند که از اعتماد افراد سو استفاده و اقدام به کلاهبرداری می کنند.

 

مشاوره رایگان از کادر املاک رادین