رنگ زدن سقف باغ ویلا

آنچه که ما از رنگ زدن سقف خانه و یا سقف ویلا به یاد داریم، اکثراً به رنگ سفید و یا رنگی که کمرنگ شده ی رنگ پس زمینه دیوار باشد، بوده است. استفاده از رنگ سفید هم دلایل خاص خود را دارد، بزرگتر نشان دادن سقف اتاق ها و تمیز و یکدست نشان دادن آن و... از دلایل استفاده از این رنگ می باشد. اما همیشه به این منوال نیست که حتماً می بایست از رنگ سفید و یا رنگ های روشن، جهت ایجاد سقف های رنگی برای خانه و یا ویلا استفاده نمود. رنگ های متنوع دیگری هم وجود دارند که ویژگی های بصری و حس و حال های بسیار خوبی را به آدمی منتقل می کنند. استفاده و به کار بردن سقف های رنگی برای باغ ویلا و یا ملک مسکونی تان، می تواند ایده و خلاقیت جدیدی باشد. قبل از انتخاب رنگی مناسب برای سقف باغ ویلایتان، می بایست ابتدا با روحیات و خلق و خوی ساکنین خانواده آشنا بوده و مطابق با حس و روحیه آن ها رنگی شاد و لذت بخش را برای سقف رنگی خانه و یا باغ ویلایتان برگزینید.

 

ایده ای جدید برای سقف های رنگی باغ ویلا

هر گاه که قصد دارید طراحی اتاق ها و یا فضای دکوراسیون ویلایتان را عوض کنید، سقف اتاق ها، تنها جایی می باشند که با رنگ سفید پوشانده می شوند. در حقیقت برای رنگ سقف جز رنگ سفید و یا رنگ هایی که کمی کمرنگ تر از رنگ دیوار می باشند، ایده و یا ابتکار جدیدی نداریم. همانطور که می دانید رنگ سقف به جلوه ی بصری اتاق ها کمک می کند. استفاده از ترکیب رنگ های روشن برای سقف اتاق، سبب ایجاد فضایی باز و وسیع می گردد. همچنین رنگ روشن می تواند بازتاب دهنده و انعکاس دهنده نور در اتاق باغ ویلایتان باشد. در ذیل شما را با چند رنگ خاص و ایده جدید برای ایجاد سقف های رنگی باغ ویلایتان آشنا می سازیم.

نمایی لوکس با سقف تیره اتاقنمایی لوکس با سقف تیره اتاق

 


 

دکوراسیون داخلی مدرن در ویلاهای شمال


 

 

 

استفاده از رنگ آبی تیره برای ایجاد سقف های رنگی باغ ویلا

همانطور که می دانید استفاده از رنگ های تیره چه در دیوار پوش ها و یا سقف اتاق هایتان، حس رمانتیک بودن، شیک و لوکس بودن را به خانه شما می بخشد. رنگ تیره برای سقف، عمق بصری را افزایش داده، به گونه ای که کم بودن ارتفاع سقف ویلایتان به چشم نمی آید.

 یکی از رنگ های متنوع، جهت به کار بردن برای سقف رنگی باغ ویلایتان، رنگ آبی تیره می باشد. استفاده از رنگ آبی تیره برای سقف و رنگی متناسب با آن برای دیواره های اتاق، محیطی آرام بخش را برای ساکنین آن تداعی می کند. همچنین از رنگ آبی تیره، می توانید جهت رنگی کردن سقف اتاق خواب خود و یا فرزندانتان استفاده کنید که خوابی آرام و لذت بخش را برایتان به همراه می آورد.

رنگ آبی تیره و به طور کلی رنگ هایی با تم تیره، بیشتر برای محیط هایی که دکوراسیون لوکس و مبلمان های چرمی و شیک دارند، همراه با دیوار هایی به رنگ روشن، بسیار مناسب می باشد.

استفاده از رنگ آبی تیره برای سقف اتاقاستفاده از کاغذ سقف برای ایجاد سقف های رنگی باغ ویلا

 


 

دکوراسیون داخلی روستیک ویلاهای شمال


 

 

 

کاغذ دیواری به کاغذهای طرح دار و خوش آب و رنگی گفته می شود که در تزئین و دکوراسیون داخلی باغ ویلا، نقش بسیار مهمی دارند. آنچه که از اسم کاغذ دیواری پیداست، بیشتر برای دیوار پوش ها استفاده می شود. اما امروزه، طراحان دکوراسیون برای ایجاد سقف های رنگی از کاغذ های بسیار زیبا استفاده می کنند. تنوع رنگی این کاغذهای سقف، بسیار زیاد می باشد. شما می توانید جهت تزئین سقف رنگی اتاق کودک تان از این نوع کاغذ ها استفاده کنید که علاوه بر زیبایی و چشم نواز بودن آن، خوابی همراه با آرامش خاطر برای کودک تان به همراه خواهد آورد.

 

استفاده از رنگ آبی تیره برای سقف اتاق

استفاده از کاغذ برای داشتن سقف های رنگی باغ ویلا، چند سالی است که رونق گرفته است. اما از آنجا که هزینه آن بسیار بیشتر از رنگ زدن سقف می باشد، کمتر مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است. اما شما می توانید از خلاقیت خود حداکثر استفاده را ببرید. شما می توانید از کاغذ های رنگی و یا اکلیلی متنوعی که در بازار موجود می باشند، تهیه نموده و برای تزئین نمودن و خلق سقف های رنگی اتاق کودک تان استفاده کنید.

 

استفاده از رنگ مشکی برای ایجاد سقف رنگی باغ ویلا

رنگ سیاه جزء نخستین رنگ هایی می باشد که در هنر انسان، مورد توجه و استفاده قرار گرفت. در دنیای رنگ ها، رنگ سیاه، نمادی از نمایشی ترین، قوی ترین و چشم نواز ترین و گران ترین رنگ ها در میان سایر رنگ ها می باشد. شاید انتخاب رنگ سیاه برای سقف باغ ویلایتان، کمی خارج از عرف به نظر آید. اما استفاده از این رنگ، می تواند بسیاری از نقص های فضا را خیلی هنرمندانه و ماهرانه بپوشاند.

داشتن سقفی تیره رنگ، جلوه ای شیک و بسیار لوکس به سقف باغ ویلایتان می بخشد. رنگ های تیره همچون رنگ مشکی، برخلاف دلگیر بودن و اینکه از نظر بسیاری حس دل مردگی را به انسان می بخشد، بسیار دلپذیر بوده و فضایی گرم و صمیمی را به ساکنان خانه می بخشد. استفاده از رنگ مشکی برای سقف باغ ویلایتان و به کار بردن رنگ روشن برای دیوار های آن، سبب بازتاب دهنده بهتر و بیشتر عناصر موجود در اتاق، همچون مبلمان، تابلو، فرش و ... می شود.

دکوراسیونی شیک با سقف مشکیدکوراسیونی شیک با سقف مشکی

 


 

دکوراسیون داخلی مینیمال ویلای شمال