شمال کشور با داشتن شرایط آب و هوایی عالی، مناطق گردشگری بسیار و... بهترین لوکیشن برای خرید زمین و سرمایه گذاری می باشد، از این سوی خرید زمین در شمال، امروزه مورد توجه سرمایه گذاران بسیاری قرار گرفته است، اگر شما عزیزان به دنبال ساخت ویلا هستید، ما به شما خرید زمین و نیز ساخت ویلا را پیشنهاد می دهیم، با خرید زمین در شمال می توانید، سود بسیاری بدست آورید، و در بهترین لوکیشن کشور معامله و سرمایه گذاری هوشمندی را انجام دهید.

خرید زمین در شمال دارای قواعدی می باشد، که حتما قبل از خرید باید به آن توجه نمایید، در ادامه ی این مقاله قصد داریم، به نکات مربوطه در مورد خرید زمین در شمال بپردازیم، با ما همراه باشید.

 

خرید زمین در شمال

 

خرید زمین در بهترین لوکیشن و با مناسب ترین قیمت در شمال

شمال کشور دارای زمین های مختلفی می باشد، شما بر اساس علایق خود می توانید، زمینی را در منطقه ی جنگلی و یا ساحلی برای خرید انتخاب کنید، متراژ های زمین های موجود در شمال متفاوت می باشد، و شما با مشخص کردن بودجه مالی خود، می توانید متراژ ملک خودتان را مشخص کنید، تا زمینی با قیمت مناسب در بهترین موقعیت خریداری کنید، می توان گفت که شهرهای آمل، چمستان، نور و... دارای زمین هایی با موقعیت عالی و قیمت مناسب می باشند، و شما زمانی که به دنبال خرید زمین ارزان قیمت هستید، می توانید این شهرها را در الویت قرار دهید.

 

 


زمین های قابل ساخت در شمال را چگونه بیابیم؟


 

خرید زمین در شمال از طریق مشاور املاک

اکثر افرادی که قصد دارند، ملک خود را به فروش برسانند، در الویت، ملک خود را به مشاورین املاک واگذار می کنند، تا ملک به فروش برسد، زیرا زمانی که افراد به دنبال خرید زمین در شمال هستند، به مشاور املاک مراجعه می کنند، یکی از نکات مهمی که باید در هنگام مراجعه به مشاور املاک دقت داشته باشید، این است که، باید توجه کنید، مشاورین املاک دارای مجوز معتبر و افراد با تجربه باشند، تا بتوانید با اطمینان کامل ملکی را خریداری کنید، همچنین زمانی که شما زمینی را از طریق مشاورین املاک خریداری نموده اید، باید حق کمیسیونی پرداخت کنید، حق کمیسیون از هر دو طرف معامله در واقع از فروشنده و خریدار باید به مشاور املاک پرداخت شود.

 

خرید زمین در شمال

 

  • خرید زمین در شمال از طریق دلال

باید بدانید که دفاتر فنی و مهندسی بسیاری در شمال کشور وجود دارد، این افراد در زمینه ی تفکیک اراضی و قطعه بندی زمین فعالیت می کنند، و این کارشناسان با تجربه، بیشتر در حومه ی شهرهای بندرانزلی، بندر کیاشهر، رامسر، تنکابن، چالوس و... فعالیت می کنند، بنابراین این متخصصان در این حوزه ی تفکیک اراضی و تغییر کاربری به صورت حرفه ایی عمل می کنند، همچنین باید بدانید که کمیسیون این افراد بین ۷ تا ۱۰ درصد می باشد، زیرا هزینه ی تفکیک و گرفتن نوع کاربری و... بعنوان حق الزحمه مشخص شده، باید پرداخت شود.

 

  • خرید زمین در شمال از طریق سایت املاک

امروزه با توجه به پیشرفت در صنعت خرید و فروش ویلا در شمال، اغلب مشاورین املاک به صورت آنلاین و در سایت های معتبر و مربوطه فعالیت می کنند، برای مثال سایت های دیوار و شیپور و... نمونه ایی از وب سایت های معتبر می باشد، همچنین سایت املاک رادین یکی از سایت های معتبری می باشد، که در زمینه ی خرید و فروش ویلا و زمین فعالیت می کند، و شما می توانید از طریق سایت تخصوصی رادین، ویلاهایی در انواع سازه اعم از دوبلکس، تریبلکس و... و یا در منطقه ی جنگلی و یا ساحلی پیدا کنید، و با خیال آسوده معامله را انجام دهید.

 

  • خرید زمین در شمال به صورت مستقیم از فروشنده:

اغلب افراد که به دنبال زمین های ارزان قیمت هستند، به طور مستقیم به دنبال فروشنده زمین هستند، همچنین یک سری از افراد نمیخواهند کمیسیونی را به مشاورین املاک و... پرداخت کنند، و یا به مشاورین املاک اعتمادی ندارند، در این زمان، به دنبال خرید زمین در شمال به طور مستقیم از فروشنده می باشند.

 

خرید زمین در شمال

 

  • خرید زمین در شمال از طریق مزایده:

یکی از روش های دیگر برای خرید زمین در شمال، از طریق مزایده می باشد، خرید زمین در شمال از طریق مزایده یکی از روش های معامله زمین در شمال کشور است، افراد کمی از این روش اطلاعاتی دارند، اعلام مزایده، معمولا از طریق روزنامه، آگهی و یا توسط برخی از شرکت ها و بانک ها اطلاع رسانی می شود، از این سوی پیشنهاد ما به عزیزان این است، اگر در این زمینه اطلاعات کامل دارید، و به شرایط و ضوابط آن آگاهی دارید، حتما برای خرید زمین در شمال از طریق مزایده اقدام کنید. 

 

زمین های موجود در شمال در دسته ی زمین های تجاری، زمین های مسکونی، زمین های کشاورزی و... قرار دارند، شما خریداران عزیز، باید قبل از خرید، هدف خود را تعیین کنید، و زمینی مناسب خواسته ی خود را انتخاب و خریداری کنید، زمین های موجود یا در منطقه ی جنگلی قرار گرفته اند، و یا در منطقه ی ساحلی قرار گرفته اند، می توان گفت که خرید زمین در شمال مزایای بسیاری دارد، اکثر افرادی که به دنبال محیطی با آرامش کامل هستند، شمال کشور را در الویت برای خرید ویلا و یا زمین و حتی ساخت و ساز انتخاب می کنند، اگر هدفتان از خرید زمین، اقدام به ساخت و ساز می باشد، باید زمینی را که در بافت مسکونی قرار دارد، را انتخاب کنید، برای مثال می توانید زمین های جنگلی را در شمال، که اغلب در خارج از شهر در منطقه ی جنگلی و کوهپایه ایی قرار دارد، را انتخاب کنید، و باید بدانید که زمین های جنگلی اغلب دارای قیمت مناسبی می باشند، و شما با بررسی وضعیت ملک که آیا در بافت مسکونی قرار دارد، با دریافت مجوز ساخت، اقدام به ساخت ویلای مورد نظر نمایید.

 

خرید زمین در شمال

 

در پایان این مقاله، باید بیان داشت، خرید زمین در شمال، هوشمندانه ترین گزینه برای سرمایه گذاری می باشد، زیرا ارزش ملک، روزانه در شمال کشور در حال پیشرفت می باشد، شما با خرید زمین در بافت مسکونی می توانید، اقدام به دریافت مجوز ساخت و سپس اقدام به شروع ساخت ویلا در سازه ی دلخواه خود نمایید، اگر در این زمینه نیاز به مشاوره دارید، می توانید به مشاورین مجرب املاک رادین از طریق تماس با ما ارتباط برقرار کنید.