شهرهای استان مازندران و خرید ویلا در مازندران

اغلب افراد به دنبال خرید ویلا در شمال و یا منطقه ایی برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات خود هستند، از این سوی استان مازندران را در الویت قرار می دهند، معروف ترین شهرهای استان مازندران، طبق نظر سنجی، شهرهای همچون؛ نوشهر، متل قو، رامسر، نمک آبرود، چالوس، محمودآباد و... می باشند، و نیز از توریستی ترین و زیباترین شهرهای استان مازندران محسوب می شوند، این شهرها به دلیل داشتن مسافت کم، به جاده چالوس و مسافت کمتر آنها با تهران، از طرفداران بیشتری برخوردار می باشند، می توان گفت که، شهرهای معروف استان مازندران، فقط به حومه ی شهرهای چالوس و... محدود نمی شود، بلکه شهرهای جنگلی استان مازندران اعم از؛ نور، چمستان و آمل و.. نیز از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند.

 

خرید ویلا در استان مازندران

 

زمانیکه افراد به شمال سفر می کنند، به دنبال مکانی می باشند که، به ساحل و جنگل دسترسی راحتی داشته باشند، چنانچه قصد خرید ویلا در شمال را دارید، باید بدانید زمانی که از تهران به سمت شمال حرکت می کنید، با گذراندن مسافتی در حدود 180 کیلومتر، وارد شهرستان چالوس خواهید شد، و همچنین می توانید بعد از رسیدن به جاده چالوس به سمت غرب به نمک آبرود، متل قو و نوشهر و... سفر کنید، و از مناظر دیدنی، مراکز خرید و گردشگری این شهرها و... دیدن کنید، و همچنین از آب و هوای عالی و زیبای این شهرها، نهایت لذت را ببرید.

در متن فوق اشاره مختصری در مورد معرفی شهرهای استان مازندران داشتیم، در ادامه به صورت اختصاصی به معرفی هر یک از این شهرها می پردازیم، با ما همراه باشید.

 

بهترین شهرها اغلب دارای ویژگی هایی به صورت زیر می باشند؛

  • داشتن امکانات کامل رفاهی
  • آب و هوای عالی و خاص
  • داشتن طبیعتی بینظیر از دریا و جنگل
  • فاصله ی نزدیک با تهران
  • و...

     

     

     خرید ویلا در استان مازندران
  • خرید ویلا در متل قو

    متل قو بی شک، یکی از لاکچری ترین منطفه در استان مازندران می باشد، این منطقه به دلیل داشتن جنگل های وسیع و سرسبز و مناطق گردشگری زیبا، سواحل بی نظیر خزر، رستوران و کافه های مدرن شیک، مراکز خرید و... گردشگران زیادی را به خود جذب نموده است، از این سوی افرادی که به دنبال خرید ویلا لاکچری هستند، پیشنهاد ما به این عزیزان، خرید ویلا در متل قو می باشد، اغلب ویلاهای موجود در این شهر از امکانات فوق العاده زیبا و با بهترین متریال برخوردار می باشد، شما با خرید ویلا در متل قو به راحتی می توانید، به سواحل و امکاناتی همچون؛ موتور سواری، دوچرخه سواری و پارک های ساحلی، رستوران های شیک و.... دسترسی داشته باشید.

 

  • خرید ویلا در چمستان

یکی از شهرهای جنگلی که امروزه از شهرهای پرطرفدار می باشد، شهرستان سرسبز چمستان، در استان مازندران می باشد، چمستان یکی از مناطق عالی برای سرمایه گذاری و خرید ویلا می باشد، این شهر دارای وسعت کم با طبیعتی بی نظیر زیبا و جنگلی می باشد، دریاچه ی الیمالات، پارک جنگلی کشپل، جنگل های واز، روستای معروف سعادت آباد، بهدشت و... از معروفت ترین جاذبه های گردشگردی در شمال کشور می باشد، که این جاذبه ها جزو منطقه ی چمستان می باشد، اخیرا خرید ویلا در چمستان، و ساخت و ساز ویلا در چمستان، بسیار پیشرفت نموده است، همچنین چمستان به سواحل خزر دسترسی راحتی دارد، در واقع شما عزیزان با خرید ویلا در چمستان به ساحل و جنگل های شمال دسترسی سریع و راحتی دارید.

 خرید ویلا در مازندران

 

  • خرید ویلا در محمودآباد

بی شک همه ی انسان ها عاشق دریا و ساحل هستند، شهر محمودآباد یکی دیگر از شهرهای محبوب و معروف استان مازندران می باشد، محمودآباد یک شهر میانه می باشد، از یک سمت به آمل  و از سمت دیگر به شهرستان نور و ایزدشهر، و همچنین از سمت دیگر به سرخرود و فریدونکنار و... دسترسی سریع و راحتی دارد، اغلب افرادی که به دنبال خرید ویلا ساحلی هستند، ما به آنها خرید ویلا در محمودآباد را پیشنهاد می دهیم، این شهر از هر نظر و مکانی مهیج و بینظیر می باشد، این شهر دارای ویلاهایی با امکانات عالی و زیبا می باشد، بی شک اقامت و انتخاب ویلا در محمودآباد و تماشای غروب دریا و قدم زدن در ساحل، آرامش و یک حس بینظیری را به وجود می آورد.

 

  • خرید ویلا در نوشهر

تمامی شهرهای استان مازندران، از زیبایی خاصی برخوردار می باشد، شما عزیزان، در هنگام خرید ویلا در شمال، باید به علایق خود توجه کنید، یکی از شهرهای توریستی و معروف استان مازندران، شهرستان زیبای نوشهر می باشد، نوشهر به دلیل آنکه دارای طبیعت بینظیر و مراکز گردشگری و... بسیاری می باشد، سالانه توریست های بسیاری به این منطقه سفر می کنند، از این سوی یکی از گزینه های عالی برای خرید ویلا در شمال محسوب می شود، دیو چشمه، موزه ی کندلوس، آبشار چلندر، آبشار دارنو و دریاچه ی آویدر و... جزئی از جاذبه های گردشگری، شهرستان توریستی نوشهر می باشد، نوشهر به دلیل توریستی بودن، اغلب ویلاهای آن، به صورت حرفه ایی و مدرن طراحی و ساخته شده اند، اگر قصد خرید ویلا لاکچری را دارید، ما به شما خرید ویلا در نوشهر را پیشنهاد می دهیم.

 

خرید ویلا در مازندران

 

  • خرید ویلا در نور

یکی از مناطقی که از هر جهت اعم از؛ قیمت، موقعیت جغرافیایی، جاذبه های گردشگری و امکانات و...  جزو بهترین منطقه در استان مازندران می باشد، شهرستان سرسبز و جنگلی نور می باشد، شهرستان نور یکی از پرطرفدار ترین منطقه برای خرید ویلا لاکچری و خرید ویلا جنگلی محسوب می شود، این شهر دارای مناطق گردشگری همچون پارک جنگلی معروف نور، نارنجستان، آبگرم لاویج، کاخ تمیشان و...  می باشد، همچنین ویلا باغ های متعددی و نیز ویلاهای لوکس و مدرن با بهترین متریال در این شهر واقع شده است، خرید ویلا در نور یکی از بهترین گزینه برای خرید می باشد، زیرا شما با خرید ویلا در نور، به راحتی می توانید به شهرهای اطراف مانند؛ آمل، نوشهر، رویان، محمودآباد و... دسترسی داشته باشید.

 



 

شهرهای نام برده شده در متن بالا، تعدادی از شهرهای پرطرفدار و محبوب استان مازندران می باشد، این شهرها برای افرادی که به دنبال محیطی پر از آرامش و زیبا هستند، می تواند گزینه ی مناسبی برای خرید باشد، امروزه میزان متقاضیان و طرفداران خرید ویلا در شمال روز به روز بیشتر می شود، از این سوی ارزش ملک و ویلا روزانه در شمال افزایش پیدا می کند، پس خرید ویلا در یکی از شهرهای استان مازندران بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می باشد، یک مشاوره حرفه ای می تواند، شما خریداران عزیز را در زمینه ی خرید و فروش ویلا و ملک راهنمایی کنند، مشاورین مجرب رادین، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در هر زمینه ی املاکی می باشند، کافیست از طریق تماس با ما با کارشناسان مجموعه ی رادین ارتباط برقرار کنید.