شمال کشور و استان مازندران همانطور که می دانید، بی شک بهترین منطقه در کشور می باشد، و اغلب افراد برای خرید ویلا و یا سرمایه گذاری، شمال کشور را در الویت قرار می دهند، زیرا شمال، از هر لحاظی، دارای امتیازات مثبتی می باشد، برای مثال؛ آب و هوای عالی، جاذبه های طبیعی و گردشگری بسیار، مراکز خرید، امکانات رفاهی کامل و.... جزئی از امیتازات شمال کشور می باشد، می توان بیان داشت، در شمال به دلیل جذب توریست و مسافران بسیار، ویلاهای متعددی ساخته شده است، با توجه به پیشرفت در عرصه ی خرید و ساخت و ساز ویلا در شمال، اغلب افراد سعی بر آن داشته اند، که ویلایی در شمال خریداری کنند، تا در تعطیلات و آخر هفته و... با خیال آسوده به شمال سفر کنند، و از این لوکیشن، نهایت لذت را ببرند، همچنین، بازیگران و فوتبالیست های بسیاری در شمال، ویلایی را خریداری نموده اند، علی کریمی، یکی از افراد مشهور و پیشکسوت، فوتبال برتر ایرانی می باشد، که در این مقاله قصد معرفی ویلای آن را به شما عزیزان داریم، با ما همراه باشید.

 

ویلای علی کریمی در شمال

بیشتر بخوانید؛ شهرهای استان مازندران و خرید ویلا در مازندران

 

* علی کریمی، یکی از فوتبالیست های برتر، ایرانی می باشد، خانواده ی او اهل روستای پاشاکی از توابع سیاهکل می باشند، باید بدانید که علی کریمی، چند سالی است، که در شمال کشور، مشغول به ویلا سازی می باشد، و همچنین ویلایی را به صورت لاکچری در خزرشهر برای خود ساخته است، یکی از ویلاهای لاکچری در خزرشهر، ویلای علی کریمی می باشد، این ویلا با بهترین متریال و امکانات به روز، به صورت مدرن طراحی ساخته شده است.

 

* خزرشهر کجاست؟

باید بدانید، خزرشهر به دو بخش تقسیم شده است، خزرشهر شمال و خزرشهر جنوبی.

این شهرک در کیلومتر ۶ جاده بابلسر به فریدونکنار قرار دارد، همچنین، فاصله ی این شهرک تا تهران، حدود 300 کیلومتر می باشد، خزرشهر به علت توریستی بودن، در حاشیه جاده ی اصلی، دارای فروشگاه و مراکز خرید متعددی می باشد، همچنین شهرک خزرشهر، از امکانات رفاهی کاملی برخوردار می باشد، این شهرک دارای پارک، زمین بازی، کافی شاپ، رستوران و... می باشد، همچنین خزرشهر شمالی، دارای یک ساحل زیبا معروف به سی ساید می باشد، این شهرک یکی از شهرک های معروف و زیبای استان مازندران محسوب می شود.

 

ویلای علی کریمی در شمال

 بیشتر بخوانید؛ طراحی مدرن ویلا در شمال

 

* همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، خزرشهر در 6 کیلومتری جاده بابلسر به فریدونکنار قرار گرفته است، فاصله ی این شهرک به تهران با توجه به مسیر انتخاب شده، در حدود 230 تا 300 کیلومتر می باشد، و از تهران برای رسیدن به خزرشهر، می توانید از دو جاده ی هراز و فیروزکوه، اقدام کنید، و اگر از سمت جاده ی هراز، به سمت خزرشهر می روید، باید در ابتدا از آمل گذر کنید، و به بابلسر و سپس به خزرشهر برسید، اما اگر مسیر فیروزکوه را انتخاب کرده اید، در ابتدا باید از قائمشهر و سپس به خزرشهر برسید، در تمامی این مسیر ها می توانید از طبیعت زیبای شمال نهایت لذت را ببرید.

 

 * امنیت این منطقه بسیار بالا می باشد، زیرا حتما برای ورود به شهرک، به کارت ورودی نیاز می باشد، از این سوی ورود برای عموم آزاد نمی باشد، و کنترل ورود و خروج توسط نگهبان مجموع چک می شود، بنابراین سطح امنیت در این منطقه بسیار بالا می باشد، همچنین یکی از مزایای

خرید ویلا ساحلی در خزرشهر، ارزش بسیار بالای، ملک و ویلای این منطقه می باشد، شما با خرید ویلا در شهرک خزرشهر، می توانید یک سرمایه گذاری هوشمند انجام دهید، و باید بدانید که، طی سال های آتی، سرمایه اولیه شما چند برابر می شود.

 

خرید ویلای علی کریمی

بیشتر بخوانید؛ کمیسیون املاک در سال 1400

 

 

 


در انتهای مقاله، باید بیان داشت، گزینه ها و نکات بسیاری، در زمینه ی خرید ویلا در شمال وجود دارد، چنانچه در خصوص، خرید و فروش ویلا نیاز به مشاوره دارید، می توانید با مشاوران این مجموعه، در تماس باشید.

مجموعه رادین بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهند.