متل قو کجاست؟

این شهر جذاب و توریستی در اصل سلمانشهر نام دارد  که به سبب ساخته شدن متلی به نام قو، به متل قو در میان مردم شهرت یافته است. سلمان شهر یا همان متل قو در شهر عباس آباد استان مازندران که غرب آن را شهر زیبای عباس‌آباد و در شرق آن کلارآباد واقع می باشد، با مساحتی ۷۵۰ هکتاری و جمعیتی بالغ بر ۹۶۵۶ نفر قرار دارد. این شهر هم از نواحی ساحلی و دریا و هم از نواحی ییلاقی و پوشش جنگلی برخوردار است که زیبایی این شهر را دو چندان می‌نماید. همچنین از ویژگی‌ها و جذابیت‌های طبیعی این شهر علاوه بر جنگل و ساحل دریا می‌توان به غار دانیال، مراکز خرید، الماس قوی خاورمیانه و رستوران‌های آن اشاره کرد

 

شما می‌توانید برای رسیدن به متل قو، جاده زیبای چالوس را انتخاب نمایید که خود خاطره‌انگیز است و دوست داشتنی، یا می‌توانید اتوبان قزوین را در پیش بگیرید و یا این‌که از جاده هراز مسافرت را استارت بزنید که هر سه را می‌توان جزو بهترین مسیرهای شمال دانست. اما کوتاهترین مسیر برای رسیدن به متل قو جاده چالوس با مسافت 144 کیلومتر در 3 ساعت و 11 دقیقه را طی کنید.

برای دیدن این مسیر برروی نقشه، کلیک کنید.

 

فاصله متل قو با تهران

 

مزایا و معایب خرید ویلا در منطقه متل قو

 

1) شهری پرسر و صدا و شلوغ:

متل قو با ساخت پروژه عظیمی که در آن ساخته و به نام برج‌های آقای عظیم زاده شهرت دارد دیگر آن آرامش و سکوت را نسبت به رویان تا نوشهر ندارد و به مرور با توجه به آمار وخیم‌تر هم خواهد شد.
متل قو برای متقاضیانی که با خرید ویلا  به دنبال مکانی آرام و دنج می‌گردند، مناسب نیست. ولی نباید منکر این موضوع شد که برج‌های عظیم زاده خود مانند یک اثر هنری جلوه نمایی می‌کند و خیلی از افراد برای گرفتن یک عکس سلفی هم که شده به طور حتم در این شهر زیبا یک توقف کوتاه مدت خواهند داشت.
بیشتر متل قو نماد گردشگری و به دلیل وجود مراکز خرید بی‌شمار جنبه گشت و گذار دارد و به دلیل ترافیک و شلوغی زیاد محیط مناسب برای خرید ویلا در شمال و سکونت و اقامت نیست.

 

2) شهری با امنیت بالا!

متل قو شهر امنی است و آن زمان که این شهر را برای خرید ویلا انتخاب می‌کنید حداقل نگران دزدیده شدن وسایل ویلایتان نخواهید بود. استرس امن بودن ویلا برای افرادی که شاید نصف یا بیشتر از روزهای سال را در ویلایشان حضور نیابند، همیشگی وجود دارد. اما امنیت بالا و گشت زنی همیشگی پلیس در این شهر از ویژگی های و مزایای خرید ویلا در متل قو می باشد.

 

خرید ویلا در متل قو

 

3) دسترسی سریع

همانطور که گفته شد، متل قو یا همان سلمانشهر یکی از نزدیک‌ترین شهرهای شمالی به پایتخت می‌باشد، به همین خاطر شدیدا مورد توجه تهرانیان عزیز قرار می‌گیرد. متل قو برای آنان که برای دل کندن از خستگی‌های تهران منتظر جمعه‌های آخر هفته هستند بهترین انتخاب شناخته می‌شود.

متل قو از جنگل فاصله کمی دارد و در نزدیکی ساحل نیز قرار گرفته، به همین خاطر، برای آن‌ها که هم عاشق جنگلند و هم علاقمند به دریا انتخاب خوبی به نظر می‌رسد.در واقع شما با خرید ویلا در متل قو هم صاحب ویلا جنگلی و هم صاحب ویلا ساحلی خواهید شد.

البته متل قو غارهای بی‌نظیری همچون غار آبی دانیال در خود دارد و تله‌کابین‌های هیجانی از بارزترین مشخصه‌هایش محسوب می‌شود. علاوه بر این بهترین مراکز خرید نیز متعلق به متل قو می‌باشند که بر ارزش این شهر افزوده‌اند و دسترسی به معتبرترین برندهای داخلی و خارجی را محقق نموده‌اند، بنابراین آن‌ها که مایلند با خرید ویلای شمال، مکانی برای تفریحات و خوشگذرونی‌های خود در اختیار داشته باشند بهتر است متل قو را از دست ندهند.

 

4) دارای ویلاهایی با سند مالکیت قطعی و رسمی

بیشتر ویلاهای آن دارای سند مالکیت اصل هستند و از این حیث برایتان دردسرساز نخواهند شد. از آنجایی که این شهر ساحلی قدمتی دیرینه دارد و اراضی های آن برای سخت و ساز کاملا مشخص می باشد، اکثر سند های مالکیت ملک های موجود در این شهر بدون دردسر و مشکل می باشد. درنتیجه می توانید معامله امنی را با خرید ویلا سنددار در سلمانشهر یا متل قو تجربه کنید.

 

 خرید ویلا در متل قو

 

 

با توجه به جاذبه‌های گردشگری زیاد متل قو و فاصله کوتاهش با تهران، شهری شلوغ می‌باشد و آخر هفته‌های پرترافیک بخش جدایی ناپذیر از متل قو هستند. از طرفی با توجه به موقعیت مکانی خوبی که دارد متأسفانه گاها شاهد سوء استفاده برخی از افراد هستیم و بعضا دیده می‌شود که ویلاهای واقع در متل قو را با قیمت‌هایی نجومی به فروش می‌رسانند و از عدم اطلاع خریدار سوء استفاده می‌کنند. شاید بهترین روش برای در امان ماندن از چنین افراد سودجویی کمک گرفتن از یک مشاور املاک معتبر باشد.

 تیم مشاوران املاک رادین همراه شما خواهد بود تا خرید ویلا را به راحتی با اطمینان انجام دهید، برای گرفتن مشاوره، فرم در خواست مشاوره را در کنار هر ملک مورد نظر خودتان در  سایت املاک رادین پر کنید و برای ما ارسال کنید. همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت تا از خدمات رایگان مشاوره با ما  بهره مند شوید.

خرید ویلا در متل قو