قطعاً زندگی در یک ویلا در مناطق خوش آب و هوا، نزدیک ساحل یا جنگل با منظره جذاب رو به طبیعت همان چیزی است که اکثر مشتریان به دنبال آن هستند؛ چرا که احساس خوشایندی را به آن‌ها منتقل می‌کند. هدف هر کسی از خرید ویلا در شمال، اسفاده از طبیعت جنگل یا دریای خزر می باشد.

اگر به دنبال خرید ویلا با ویو ابدی می باشید باید دست به خرید ویلاهای پلاک اول یا قواره اول بزنید! ویلاهای قواره اول ساحل و جنگل به ویلاهایی گفته می‌شود؛ که درست در خط اول نزدیک به ساحل یا جنگل ساخته شده‌اند. هر اندازه فاصله ویلا از ساحل یا جنگل دورتر باشد، به آن‌ها ویلاهای قواره‌های بعدی ساحل یا جنگل گفته می‌شود. زندگی کردن در این نوع ویلاها سبک زندگی متفاوتی را ارائه می‌دهد.

چشم‌انداز یا در اصطلاح املاکی‌های شمال ویو، به مناظر و طبیعت زیبا و بکر جنگلی یا ساحلی اطراف ویلا اطلاق می‌شود، که برای ویلا این چشم‌انداز بهتر است بدون مشرف و بدون مانع باشد و بتوان تا مسافت طولانی با چشم باز از زیبایی‌های طبیعی اطراف ویلا لذت برد.

 

چشم انداز ویلا در شمال

 

 

ویلاهای مناسب برای چشم انداز های خاص در شمال

سوال خوبی است، چشم انداز در ویلاهایی بیشتر جلوه‌گری می‌کند که، ارتباط مستقیم با طبیعت برقرار می‌کنند، یعنی در اصطلاح ویلا در دل جنگل قرار داشته و با فاصله مناسبی که با ویلاهای اطراف دارد هرگز ویو و دید ویلا کور نمی‌شود.
به طور کل می‌توان ویلاهایی را دارای چشم‌انداز مناسب دانست که در ارتفاع و شیب زیاد نسبت به جاده سراسری قرار دارند، چنین ویلاهایی عموما در دامنه کوه و ارتفاع جنگل قرار داشته و به دلیل ارتفاع زیاد از سطح دریا و جاده سراسری، چشم‌انداز رویایی و مسلط ساحل و جنگل را خواهند داشت، در بیش‌تر موارد قیمت ویلا در دامنه جنگل و پای کوه از ویلاهای جلگه‌ای و پست بیش‌تر خواهد بود و آن‌هم به دلیل ارزش زمین در این نقاط و دلیل اصلی داشتن ویو چشم‌انداز کامل و آزاد ویلا می‌باشد.
مورد بعدی ویلاهایی هستند که در رو‌‌ به ‌رو یا اطراف خود مانعی نداشته و چشم‌انداز آزاد و کامل از جنگل یا دریا را دارا می‌باشند، البته وجود چنین ویلاهایی برای خرید بسیار نادر می‌باشد و امکان این‌که بعدها ویو یا چشم‌انداز ویلا به دلیل وجود زمین در اطراف ویلا کور شود وجود دارد.

 

چشم انداز ویلا در شمال 

 

اهمیت چشم‌انداز در ویلای ساحلی؛

در مورد ویلا ساحلی نیز داشتن چشم‌انداز دریا مهم می‌باشد، به گونه‌ای که چشم‌انداز را در ویلای ساحلی چسبیده به ساحل یا همان پلاک اول بهتر می‌توان دید، تا ویلا ساحلی که از دریا فاصله داشته و در پلاک‌های دور‌تر از دریا قرار دارد.
بیش‌تر ویلاهای پلاک اول دریا و در مجموع تمامی ویلاهای ساحلی علاوه بر داشتن چشم‌انداز و دید دریا، همزمان در ضلع جنوبی خود دید و چشم‌انداز جنگل را نیز خواهند داشت و این یکی از خصوصیات و مزایای ویلا ساحلی نسبت به ویلا جنگلی می‌تواند باشد. چنین ویلاهایی را می توان بیشتر در مناطقی که جنگل و دریا با فاصله ی کمی از هم قرار دارند، مانند چالوس، نور، نوشهر، رامسر و... پیدا نمود.
در بدترین حالت برای یک ویلای ساحلی فروشی پلاک دوم به بعد در شمال این می‌تواند باشد که دید و چشم‌انداز دریا را نداشته باشد، با این‌که به نام ویلا ساحلی شناخته می‌شود ( ولی دسترسی عالی به ساحل با پیاده روی و دیگر امکانات رفاهی را دارا می باشد) اما همین دلیل مهم یعنی نداشتن ویو ممکن است خریدار را از خرید ویلا ساحلی با چنین شرایطی باز دارد، پس می‌توان به اهمیت چشم‌انداز و ویو در ویلا پی‌برد، که این مساله می‌تواند یکی از عوامل مهم و اصلی فروش ویلا در شمال باشد.

 

چشم انداز ویلا در شمال

 

اهمیت چشم انداز در ویلای جنگلی:


همان‌طور که می‌دانید یکی از شرایط خوب فروش ویلا داشتن منظره و چشم‌انداز مناسب برای ویلا می‌باشد و این مهم تاثیر بسزایی در قیمت ویلا خواهد داشت، در این بین اهمیت ویو برای ویلای جنگلی نیز کاربرد دارد و به عبارتی هر چه ویلای جنگلی دارای چشم‌انداز مناسب‌تری باشد خریداران بیش‌تری را به خود جذب می‌نماید و در نهایت به فروش خوب و سریع ویلا در بین ویلاهای دیگر که از ویوی مناسبی برخوردار نیستند منجر می‌گردد.

 

چشم انداز ویلا در شمال

 

قیمت ویلاهای پلاک اول جنگل و دریا

عموما ویلا قواره اول ساحل و خرید ویلا پلاک اول جنگل، جزء گران‌قیمت‌ترین ویلاهای مازندران هم محسوب می‌شوند اما از نظر قیمت با یکدیگر تفاوت دارند. لازم به ذکر است که ویلاهای پلاک اول ساحل و ویلاهای پلاک های بعدی هم از نظر قیمت و هم از نظر ساخت و ساز بسیار با یکدیگر فرق دارند!

به دلیل اینکه قیمت ویلاهای پلاک اول ساحل و پلاک اول جنگل معمولاً به خاطر دسترسی آسان‌تر به طبیعت و دریا بیشتر است، بهترین معماری و دکوراسیون داخلی برای آن‌ها اجرا شده است، و به صورت فلت، دوبلکس یا تریپلکس و یا حتی مجتمع آپارتمانی موجود می‌باشند. همچنین بهترین امکانات برای این ویلاها در نظر گرفته می‌شود، مانند؛ مجهز بودن به درب ضد سرقت، زیباترین دکوراسیون داخلی، محوطه سازی، روف گاردن، استخر، باغچه زیبا در حیاط، حفاظ بیرونی ویلا، امکانات منابع انرژی، لوله‌کشی ایمن، اتاق‌های مجهز و از همه مهم‌تر، نمای زیبا به دریا یا جنگل، مهم‌ترین امکانات این ویلاها در شمال می باشند.

ویلا قواره اول ساحل و ویلا پلاک اول جنگل با قواره‌های بعدی از نظر امکانات، اندکی متفاوت است، اما از نظر قیمت و ارزش بسیار با یکدیگر اختلاف دارند. شاید بتوان ویلاهای ارزان قیمت را با نمای زیباتر در قواره‌های بعدی جنگل یا ساحل پیدا کرد، اما به دلیل دسترسی طولانی‌تر به دریا یا طبیعت جنگل، متقاضیان خرید این ویلاها در مقایسه با ویلاهای قواره اول، کمتر هستند.

چشم انداز ویلا در شمال

می‌توان پرطرفدارترین شهرهای مازندران برای خرید ویلا ساحلی و ویلا جنگلی؛ شهرهای محمودآباد، رویان، نور، آمل، بابلسر، فریدونکنار، چالوس، رامسر و نوشهر هستند. اگر در خرید این نوع ویلاها تردید دارید، یک مشورت ساده با مشاوران املاک در مازندران برای خرید ویلا قواره اول ساحل یا جنگل، تمام این جزئیات را برای شما آشکار می‌سازد. مشاورین متخصص و حرفه ای املاک رادین با داشتن سال ها تجربه و خدمت آماده ارائه مشاوره رایگان به شما سروران و متقاضیان گرامی می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمائید.