امروزه اکثر افراد ساکن شهرهای بزرگ از جمله پایتخت نشینان به دنبال خرید ویلا و زمین در شمال می باشند. هر کدام از این افراد با هدف های مختلفی این ایده را دنبال می کنند و به دنبال آن هستند که انتظاراتشان را برآورده سازد. و متناسب با هدف خود دست به خرید ویلا و زمینی  در شمال می زنند که انتظارات آنان را برآورده سازد. در این مقاله می خواهیم به سه هدف و انتظار مهم متقاضیان برای خرید ویلا در شمال و ویلای متناسب با هدف آنها، بپردازیم.

 

هدف از خرید ویلا در شمال

 

 

 

هدف از خرید ویلا در شمال

 

سرمایه گذاری

خرید ویلا یکی از روش های مطمئن سرمایه گذاری و حفظ ارزش دارایی ها است. با خرید ویلا می توان از کاهش ارزش سرمایه در برابر تورم جلوگیری نمود. لذا اگر قصد سرمایه گذاری در حوزه املاک را دارید، خرید ویلا در شمال یکی از گزینه های پیشنهادی به شما است.

همانطور که می دانید اکثر سرمایه گذاران بزرگ و موفق دست به سرمایه گذاری در مناطق شمالی با خرید ویلا و زمین زده اند. زیرا این نوع سرمایه گذاری کم ریسک و پرسود و حتی در مدت کوتاه با توجه به تورم های اخیر می باشد!

عده ای با خرید زمین های شهرکی و ساخت ویلا توسط انبوه سازان ( به دلیل خرید عمده مصالح ساختمانی هزینه ساخت ویلا کاهش می یابد)، آنها را با قیمت های روز به فروش می رسانند. حتی اگر در زمان دلخواه خود به فروش نرسانند چیزی از دست نمی دهند! زیرا قیمت و ارزش ملک و بناها در شمال روزانه بالا می رود.

برخی از افراد نیز با خرید ویلا ساحلی یا ویلا جنگلی به اجاره دادن آن می پردازند. در واقع با اینکار یک تیر دو نشان می زنند؛ هم خودشان هر موقع که بخواهند به شمال سفر می کنند و از ویلایشان استفاده می کنند هم زمانی که در ویلایشان حضور ندارند با اجاره دادن آن به کسب درآمد می پردازند.

همچنین اگر نگاه شما به خرید ویلا نگاه سرمایه گذاری برای دوران بازنشستگی است، می توانید به صورت قسطی ویلا را خریداری کرده و تا آن زمان ویلای خود را اجاره داده و از این طریق مبلغ قسط بانکی را تامین نمایید.

 

هدف از خرید ویلا در شمال

 

سفر و تفریح

از بهترین مزیتی که خرید ویلا در شمال، خرید ویلا ساحلی، ویلا جنگلی یا ویلا شهرکی با موقعیت مناسب همراه خود دارد؛ این است که در فصول مختلف سال و در تعطیلات می توانید با خیال راحت و بدون دغدغه برای محل اقامتتان سفر کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید و لحظات به یاد ماندنی را برای خود ثبت کنید.

خرید ویلا در شمال این امکان را به شما می دهد حتی برای مدت کوتاه از هیاهوی شهر، آلودگی و زندگی یکنواخت آپارتمان نشینی به دور باشید و به نقطه ای زیبا سفر کنید و از هوای پاک آن نهایت استفاده را ببرید و زندگی متفاوتی و خاطره انگیزی را دور از مشکلات شهری تجربه کنید.

اغلب اوقات افراد در زمان تعطیلات خاص مانند عید نورزو یا اخرهفته ها به شمال سفر می کنند، که همیشه دغدغه اجاره یک ویلای تمیز در موقعیت خوب برایشان با قیمت های بسیار بالا وجود دارد. با خرید ویلا در شمال می توانند یک مکان کاملا شخصی برای خود در هر زمان که بخواهید، ایجاد کنید.

 

هدف از خرید ویلا در شمال

 

مهاجرت

در مجموع مهاجرانی که قصد اقامت دائم در شهرهای شمال خصوصا استان مازندران دارند، دو دسته اند: دسته اول بازنشستگان یا افرادی که بیماری های خاص مانند آسم دارند، و از زندگی در شهرهای بزرگ و پر از آلودگی صوتی و هوا خسته شده اند! و می خواهند ادامه زندگی خود را در محلی آرام و با هوای تمیز سر کنند. و دسته دوم افرادی هستند که برای فرار از عواملی چون بیکاری، گرانی و وضیعت اقتصادی و تلاش برای داشتن زندگی بهتر، قصد مهاجرت به شمال به دلیل داشتن جغرافیای خاص، را دارند.

وقتی تصمیمتان برای زندگی در شمال قطعی شد، باید همه جوانب را بررسی کنید. زیرا قرار است مدت طولانی از عمر خود را در آنجا سپری کنید. در درجه اول پیشنهاد ما برای شما، مشورت گرفتن از یک مشاور املاک خوب، با تجربه و متخصص است. یک مشاور املاک خوب یک میانبر سریع و استفاده از تجربه چندین ساله یک شخص است که شما را به انتخاب درست و خوبتان نزدیک می کند. 

 

هدف از خرید ویلا در شمال

 

 


 

 

اگر شما واقعا علاقه مند به خرید ویلا در شمال، یا سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال هستید، تیم حرفه ای و متخصص املاک رادین آماده خدمت رسانی به شماست. املاک رادین با داشتن انواع فایل های متنوعی از ویلا ساحلی، ویلا جنگلی، ویلا سنددار، ویلا دوبلکس، ویلا تریبلکس، ویلا فلت، ویلا نیم پیلوت و... به شما کمک می کند تا یک تصمیم خوب و درست با توجه به شرایط و بودجه خودتان بگیرید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان به بخش تماس با ما، مراجعه نمایید.