همانطور که می دانید، خانه، یک سرپناه، و مکانی امن، برای هر انسانی است، و مهم ترین، اصل این فضا، آسایش آن است، و بدون شک، هیچ شخصی، تمایل ندارد، این آرامش، حاکم بر محیط، به دلایل مختلفی، بر هم بخورد، اما بعضی عوامل، به طور ناگهانی، آرامش، این فضاها را، بر هم میزنند، به همین دلیل، در این مقاله، به یک مورد از این، گزینه هایی که، مخل آسایش، خانه، ویلا، و ... می باشد، پرداخته شده است، برای آگاهی بیشتر، توصیه می شود، با ادامه مطالب، با ما همراه باشید.

 

قابل ذکر است، یکی از، بزرگترین مشکلاتی که، در خطه شمال کشور، بیشتر به چشم می خورد، و بسیار، معضل آفرین است، مبحث رطوبت می باشد که، می تواند، زمینه ساز، بسیاری از، مشکلات دیگر،  باشد.

همانطور که می دانید، مازندران و دیگر استان های شمالی، همانطور که دارای، زیبایی، مزیت، و ... می باشند، چنانچه، بعضی از نکات را، در این مناطق، رعایت نکنند، می تواند، بسیار، ضرر آفرین باشد، همچنین، رطوبت و نم، در ساختمان ها، باعث پدیدار گشتن، حشرات موذی و آزاردهنده، که علاوه بر افراد بومی، می تواند، مسافران، و گردشگران را، به زحمت و سختی، بیندازد، اما باید، بیان داشت، اهالی این منطقه، به سبب سبک زندگی، آب و هوا، و ...، حاکم بر این فضا، نوع، و راه پیشگیری، مبارزه و دفع، این حشرات، را می دانند، زیرا، خطه ی شمال، به سبب پوشش گیاهی، جنگل، دریا، و ... همواره، منطقه ای، دارای رطوبت ثابت می باشد، که در فصول مختلف، افزایش می یابد، و همین عوامل،  زمینه پیدایش، و تکثیر، حشرات و حیوانات موذی، را، فراهم می نماید. 

 

 

رطوبت در خطه شمالی

 

 

 



چگونه، باعث عدم ورود، حشرات موذی، به ویلا، و ساختمان ها گردیم؟



 

 

طبق، پیروی از، ضرب المثل معروف، همواره: "پیشگیری، بهتر از درمان است" باید به این موضوع اشاره کرد که، قبل از هر گونه، خسارت، و حمله حشرات موذی، جلوی، ورود آن‌ها را به داخل ساختمان، را بگیریم، و برای انجام این امر،  اقدامات متعددی، قابل انجام است که، در متن زیر، به چند نمونه آن، اشاره شده است.

 

* می توان، درزها، و شکاف‌ های، موجود در ساختمان ها، را بست.

 * نصب حفاظ توری، بر روی درها، و پنجره ها

* نصب درپوش، بر روی چاه ها 

* زباله‌ها را، در سریع ترین زمان ممکم، از خانه خارج کنید

* نظافت ویلا را رعایت کنید

* استفاده از، سم کش های قوی

*  فاضلاب ها را مسدود کنید

* چاه حمام و آشپزخانه خود را تمیز نگه دارید.

 

 

 

 در ادامه باید بیان داشت، هیچ گزینه ای، بیشتر از مشاهده، حشرات موذی، در یک ویلا، یا ساختمان، نمی‌تواند آسایش، و آرامش، یک محیط، را از بین ببرد، زیرا اذیت‌ هایی که، این،  حشرات، با خود دارند، در کنار، مسئله بهداشتی، قابل مقایسه نیست، از این رو، مشاور املاک رادین، در این مقاله، به چند راه حل، برای از بین رفتن، بعضی از حشرات خانگی، پرداخته، برای اطلاع بیشتر، با ادامه مطالب، با ما همراه باشید.

 

 

از بین بردن حشرات

 

 



 انواع حشرات موذی، در ویلا



 

  

* پشه ها، یکی از حشرات، آزاردهنده، ویلاها می باشند، که آسایش و راحتی را، از اعضای خانواده سلب می کنند، این موجودات کوچک و موذی، می‌توانند آرامش را از انسان، حذف کنند، و پخش کننده، انواع آلودگی ها باشند، اما با عمر کوتاهی که دارند، در کمترین زمان ممکن، با تکثیر، می توانند، کل فضای خانه را اشغال کنند. و با پخش کردن انواع بیماری‌ها، شما را آلوده کنند. با این‌که پشه‌ها عمر بسیار کوتاهی دارند، اما به دلیل سرعت زیاد در زادوولد، می‌توانند در کمترین زمانی، فضای ویلای شما را پر کنند.

 

* مگس‌، یکی از، پر آزاردهنده ترین، حشره ‌هایی هستند که، در ویلاها و ساختمان ها حضور دارند، مگس‌ ها، دارای زاد و ولد، پر سرعتی بوده، و بعد از حضور در یک فضا، می‌توانند سریعا آن جا را اشغال کنند، مگس‌ها بیشتر در ویلاهایی حضور پیدا می‌کنند که، در نزدیکی، جنگل و یا یک منطقه پر آب باشند، مگس ‌ها، نیز می‌توانند با خود آلودگی و بیماری را منتقل کنند، و باید هر چه سریع‌ تر، فرایند حذف این حشرات موذی در ویلا، انجام گیرد.

 

 

* عنکبوت جزء، حشرات بی آزاری هستند که در خانه های شمالی یافت می شود، و یکی از ساده‌ ترین، راه‌ها برای از بین ‌بردن عنکبوت‌ ها، در ویلاها، از بین ‌بردن تله ‌های آن‌ها است، شما می‌توانید به کمک، یک چوب و یا جارو، تمامی گوشه‌های ویلا را تمیز کرده و عنکبوت‌ها را از بین ببرید، برای تاثیر بیشتر، نیز می‌توانید بر روی جارو خود یک نوار چسب بچسبانید تا هر چه بهتر این لانه عنکبوت‌ها از بین برد.

 

 

* چنانچه از وجود مورچه، خسته شدید، نور خورشید می‌تواند به سادگی موریانه‌ها را فراری داده و آن‌ها را از بین ببرد، از این رو باید اجازه دهید تا نور خورشید وارد ویلای شما شود، در کنار این روش‌ها برای حذف کردن حشرات ویلا مانند موریانه، می‌توانید از آب برای از بین بردن آن‌ها استفاده کنید. تنها کافی است تا شلنگ آب را بر روی محل زندگی موریانه‌ها بگیرید، همچنین استفاده از محلول نمک و آب گرم به سادگی این حشرات موذی در ویلا را از بین می‌برد.

 

 

* ساس‌ها می‌توانند به سادگی با گزیدن شما، خارش زیادی با خود به همراه بیاورند، یکی از ساده‌ ترین راه ‌های از بین بردن ساس‌ها، سم پاشی، می باشد، البته این حشره‌های موذی در برابر سم‌های ساده، مقاومت بالایی دارند، ولی ساده‌ترین راه، شستن مرتب ملحفه ها، و یا روکش ها، می باشد، استفاده از پدهای چسبناک، و شستن ملحفه با آب داغ، بهترین روش ‌هایی هستند که، می‌توانند ساس‌ها را از بین ببرند.

 

 

انواع حشرات

 

در نهایت، باید اشاره نمود که، بهترین راهکار، برای حذف حشرات موذی، در ویلاها،  این است که، شما به صورت مرتب، ویلا، و خانه خود را، تمیز کرده، و از جمع شدن هر گونه آشغال، و یا زباله در ویلا، جلوگیری کنید، با تمیز کردن ویلا به خصوص آشپزخانه، حمام و دستشویی می‌توانید تا حد زیادی از حضور مجدد حشرات موذی جلوگیری کنید، زیرا حضور حشرات موذی در ویلا نه تنها می‌تواند باعث سلب آسایش شما شود، بلکه بعضا بیماری‌ های مختلفی را، به همراه خواهند داشت، و شما می‌توانید با نظافت ویلا، و سم‌ پاشی به موقع آن، از بروز چنین حشرات موذی جلوگیری کنید.

 

 

انتقال آلودگی از حشرات

 

 

لینک پیشنهادی:


 

خرید ویلا سند دار

فروش ویلای لوکس

خرید ویلا در بهدشت

خرید ویلا باغ در شمال