طبق بررسی و تحقیقاتی که، در باب، نظافت و کارهای خانه، انجام شده، باید بیان داشت، نظافت کلی منزل، اعم از، شستن ظرف، آشپزی، و همچنین، رسیدگی به بچه‌ ها، گردش و تفریح بردن کودکان‌، مراقبت از فرزندان، و ...، در مجموع و بطور کلی، بر عهده زنان، خانواده می باشد، و اکثرأ،  بار اصلی کارهای منزل، بر عهده، مادر خانواده، می باشد، که با توجه به، حجم بالای مسئولیت های خانم ها در خانه، می توان به نقش زن، در زمینه ها، و ابعاد مختلف، اشاره نمود، و باید به این نکته هم اشاره کرد که، نقش مرد، در زندگی بسیار موثر است، اما، هیچ، کانون خانواده ای، بدون حضور، یک زن، هرگز، موفقیت آمیز، نخواهد بود، و گاها، زندگی بدون هدف و امیدی را، خواهد داشت.

 

حال باید بیان داشت، این سرپناه، همواره، برای سر پا ماندن، و جاری بودن، زندگی، نیازمند به، همکاری در تمامی امور، می باشد، که یکی از این گزینه ها، تمیز نگه داشتن و به اصطلاح خودمانی، خانه تکانی، می باشد، که این مبحث، در تمامی ماه ها و روزهای سال، در یک خانه، جریان دارد، اما در روزهای خاص سال، همچون عید و تابستان، به اوج خود می رسد، و تمام خانواده ها را به طور همزمان، به تکاپو، می کشاند، چنانچه، این مبحث، در این مقاله، به میان آمده، املاک رادین، ترجیح می دهد، امروز، به این موضوع بپردازد، و چند راهکار، برای تمیزی خانه، به شما کاربران گرامی، ارائه دهد، چنانچه مایل به، کسب اطلاعات بیشتر هستید، توصیه می کنم، با ادامه مطالب، ما را همراهی کنید.

 

 

 خانه تکانی

 

 

 " مطالعه بیشتر "


 راهکارهای مقابله با رطوبت و نم، در ویلای شمال

رعایت اصول فنگ شویی در دکوراسیون داخلی ویلا


 

 

 بسیاری از افراد، به دلیل مشغله های کاری، عدم حوصله، و ... زمان بسیاری برای خانه تکانی نمیگذارند، و همین مسئله باعث می شود، برای تمیز کردن، به زمان زیادی احتیاج باشد، و گاها، در زمان های ضروری، نیاز به تمیز کاری فوری، باشد، از این رو، در ادامه، به چند روش، برای انجام سریع تر کارها، اشاره شده است، تا از این طریق، بتوانید، در زمان کوتاه تر، به کارهای خود، سر و سامان ببخشید.

 

 

* یکی از روش هایی که در خانه تکانی، بسیار موثر است، انجام کار گروهی می باشد، زیرا، در این روش، با تقسیم وظایف، به روند کار، سرعت می بخشید، و همچنین، از خستگی و زمان بردن بیش از حد، جلوگیری کرده اید، و قابل ذکر است، در انجام خانه تکانی، می توانید، متناسب با، توانایی و مهارت شخصی هر فرد، تقسیم وظایف نمائید، تا از این طریق، در ساعاتی کمتر، به نتیجه ای مطلوب برسید.

 

 

* یکی دیگر از روش هایی که، برای خانه تکانی توصیه می شود این است که، ابتدا سراغ کارهای سخت خانه بروید، یعنی اینکه، شما می توانید برای، تمیز کردن خانه، از بخش های کثیف تر شروع کنید، زیرا، در ابتدا امر، هر شخصی، انرژی بیشتری دارد، و در نتیجه، بخش های کثیف تر را زودتر تمیز کنید، تا در انتها، قسمت های، کمتر کثیف شده را تمیز کنید.

 

 

* از دیگر روش هایی که بسیار متداول می باشد، این است که، احتیاجی نیست، تمامی کارهای تمیزی، و خانه تکانی را، را شخصا خودتان انجام دهید، بلکه می توانید، برای سرعت بخشیدن، به روند خانه تکانی، بخشی از کار منزل، همانند: شستن فرش ها، گردگیری، و ... را، مجموعه های خدماتی بسپارید.

 

 خانه تکانی گروهی

 

 

:: لینک پیشنهادی ::


 فروش ویلا همکف

 فروش کاج ویلا

خرید اقساطی ویلا در مازندران


 

 

 

 



«« نکات مهم در باب خانه تکانی »»



 

 

• یکی از نکاتی که می تواند، بسیار آموزنده باشد، و به مسئولیت پذیری، فرزندان کمک کند، این است که، حتما فرزندان خود را، در این کار دخیل کنید، همچنین توصیه شده، اگر فرزندانتان کوچک هستند، می توانید، کارهای بسیار ساده، و آسان را، به آنها، محول کنید، زیرا آنها، با این روش، مسئولیت پذیر را می آموزند، و همچنین، می آموزند، در کارها باید، به والدین خود کمک کنند.

 

• همچنین می توانید، تمیز کردن خانه های خود را، همواره، در طول هفته، انجام دهید، تا یکباره، دچار زحمت، و خستگی نشوید، و الزامی نیست، کارهای خود را، به یکباره انجام دهید، و انرژی بیشتری صرف کنید، بلکه می توانید، کار خانه خود را، در چندین روز، و به آرامی انجام دهید.

 

• در کنار خانه تکانی می توانید، دکوراسیون منزل خود را، به  هنگام خانه تکامی، تغییر دهید،  و حال و هوای، خانه خود را، مطلوب تر کنید. 

 

 

• یکی از گزینه هایی که می تواند، بسیار خوشایند باشد، این است که، می توانید، وسایلی که دیگر مورد احتیاج نمی باشند، را دور بریزید، و یا ببخشید، گاها، بسیاری از افراد، وسایل اضافی خود را به انبار انتقال می دهند، و گمان می کنند، در روزی، مورد استفاده قرار می گیرد، و اکثر مواقع، روزی به کار نمی آید، و همچنین توصیه می شود، وسایل اضافه ای که، دیگر کارایی برای منزل ندارند را، دور بریزید، و یا در صورت امکان، به شخصی ببخشید.

 

نکات مهم خانه تکانی

 

 جمع بندی مطالب:

در کلام آخر، باید بیان داشت، خانه تکانی و تمیز نگه داشتن یک فضا، یکی از کارهایی است که تمامی افراد، در زمان های مختلف، انجام می دهند، اما گاها، در مواقع ضروری، و برای سرعت بخشیدن به این روند، می توان، کارها را به صورت گروهی انجام دهید، و همه اعضای خانواده باید در کار خانه تکانی حضور داشته باشند، و نباید تمامی، کارها بر عهده یک فرد، مانند مادر خانواده باشد، در کنار این موضوع، کار خانه تکانی باید از بخش های کثیف تر خانه انجام شود، زیرا این مسئله، انرژی بیشتری صرف می کند، با انجام کار خانه تکانی، از بخش های کثیف و شلوغ تر، هر چه به انتها نزدیک می شوید، کار آسان تر می شود، و در نتیجه، انرژی روانی بیشتری، بیشتری می بایست صرف کنید، تا کارها را تمام شود، از اینکه تا انتهای مطالب با ما همراه بودید، بسیار سپاسگزاریم، و امیدواریم این مطالب، مورد استفاده شما کاربران قرار گرفته باشد، با آرزوی تندرستی، و موفقیت های روزافزون.

 صرف زمان کمتر برای تمیزی خانه

 

 

 


 :: لینک پیشنهادی ::


« فروش ویلا زیر قیمت »

« خرید ویلا نور »

« خرید ویلا فلت نما مدرن در شمال »

« خرید ویلا در املاک شمال »