شمال ایران همواره یکی از گزینه های انتخابی و مناسب برای تفریح و مسافرت افراد و خانواده ها می باشد زیرا این خطه با توجه به موقعیت جغرافیایی اش بستری مناسب، برای شکل گیری شهرها و روستاها گشته است که بسیاری از این مناطق از چشم اندازها و جذابیت‌های فوق العاده زیبایی برخوردارند، حال در این مقاله قصد داریم به یکی از این مناطق بپردازیم، چنانچه نیازمند اطلاعات بیشتر در مورد شمال می باشید توصیه می کنم با ادامه مطالب سایت املاک رادین با ما همراه باشید.

قابل ذکر است خط دریا یکی از مهم‌ ترین و بهترین مناطق مازندران به حساب می آید و چنانچه بخواهیم در خصوص موقعیت مکانی این منطقه اشاره ای داشته باشیم باید بیان داشت این منطقه جزء توابع محمودآباد محسوب می شود، همچنین اکثر روستاهای خطه شمالی از زیبایی خاصی برخوردار هستند و این روستا هم از این قاعده مستثنی نیست.

 

خط دریا یکی ازبهترین منطقه شمال

 

 

 موقعیت مکانی روستای کلوده به نحوی است که، مابین شهرهای آمل و محمودآباد و همچنین نور قرار گرفته که با شهرستان آمل حدود 20 دقیقه و با شهرستان محموداباد حدود 30 دقیقه و همچنین با شهرستان نور حدود 40 دقیقه فاصله دارد، و بنابراین با چنین حد فاصله ای کوتاه بین این شهرها و روستاها، دارای دسترسی مناسبی به مناطق تفریحی_گردشگری همچون: پارک جنگلی کشپل، جنگل های واز، پارک جنگلی نور، پارک جنگلی هلومسر، و ییلاقات شهر آمل و ... دارا می باشند، قابل ذکر است جاده دریا و یا جاده کلوده، از امکانات رفاهی و خدماتی هم نذیر: سوپر مارکت، نانوایی، درمانگاه، تعمیرگاه، بیمارستان و مراکز خرید برخوردار می باشند همچنین به سبب فاصله نزدیک، جاده دریا و جاده کلوده به جنگل و دریا، این منطقه دارای آب و هوای مطلوب و معتدل با پوشش گیاهی مناسب در تمامی فصول می باشد، و وجود همین گزینه ها باعث شده بستری مناسب برای افراد این روستاها بوجود آید تا به شغل کشاورزی، باغداری، پرورش گل و گیاه، صیفی جات و ... روی آورند، تا از این طریق باعث اشتغال زایی و کسب درآمد شوند.

در ادامه مقاله باید در خصوص این روستا اشاره داشت، این منطقه مذکور به سبب موقعیت جغرافیایی اش که در ابتدای مقاله اشاره داشته ایم، با مناطق و روستاهایی نذیر: ولیسده، گلان، چنگاز، روکش، کوکده، مرانده، مسکون، تازه آباد،سیاه لش، پیشگون، حسین آباد همسایه می باشد.

 

موقعیت مکانی روستا کلوده

 

<< مطالعه بیشتر >>

آهودشت کجاست و خرید ویلا و زمین در آهودشت

روستای درکاپی کجاست و خرید زمین در درکاپی نور

خشکرود کجاست و خرید ویلا در خشکرود آمل

 

همه شما اطلاع دارید که امروزه شمال کشور علاوه بر قطب گردشگری به منطقه ای برای سرمایه گذاری در حوزه مسکن و سایر مستغلاتش تبدیل گشته است، و همچنین فرآیند خرید و فروش ویلا در شمال، فروش آپارتمان، خرید زمین و باغ در شمال روز به روز رو به افزایش است و همواره سرمایه‌گذاران با هر اندوخته مالی خواهان معامله در خطه می باشند چنانچه تصمیم به سرمایه گذاری سودآور در مازندران را دارید مشاوران املاک رادین، منطقه خط دریا را به شما پیشنهاد می‌ دهند، زیرا سودآوری این منطقه به نسبت‌ سایر مناطق از جایگاه بالاتری برخوردار است.

چنانچه برای انتخاب گزینه مد نظر خود وارد این روستاها و مناطق مذکور بروید شاهد ویلاهای اجرایی بصورت: ویلا دوبلکس، ویلا نیم پیلوت، ویلا فلت ،ویلا سند دار و... می باشید، همچنین باید قبل از هر گونه اقدامی در خصوص انتخاب ویلاهای اجرایی در محدوده جاده دریا باید اشاره داشت اینگونه بناها به دلیل موقعیت مکانی از ارزش قیمتی بالایی برخوردارند و معمولا گرانتر می باشند، که معمولا از ۷۰۰ میلیون تومان تا 4 میلیارد و بالاتر با توجه به امکانات، سن ویلا، نوع سازه ویلا و... متغیر می باشد وجود دارد.

از دیگر ویژگی ها و مزیت هایی که در اینگونه ویلاهای همجوار جاده دریا وجود دارد این است که اصولا نحوه اجرایی ویلاها بصورت شهرکی و در همجواری دریا و با چشم انداز رو به ساحل می باشد، و انبوه سازان و اجرا کنندگان ویلا ها سعی می کنند برای ایجاد امنیت بیشتر و امکانات بهتر، اینگونه محدوده سازی را اجرا کنند، و‌ باید متذکر شد همواره در تمامی شهرک های شمالی معروف و‌ برند، ویلاها توسط حراست و نگهبان های ۲۴ ساعته محافظت می شوند، بنابراین سرمایه گذاران و افرادی که علاقمند به دریا و سواحل شمال می باشند، انتخاب این نوع از شهرک ها می تواند برایشان بسیار مورد پسند باشد، زیرا به لحاظ نزدیکی به دریا، چشم انداز طبیعی، دسترسی راحت تر و ... می تواند انتخابی سودمند باشد همچنین در این فضاها به سبب وجود رطوبت و شرجی بودن هوا، انتخاب نوع مصالح به کار رفته برای ساخت ویلا ساحلی بسیار مرغوب تر می باشد و بطور کلی در شهرکهای برند انتخاب یک ساختمان می تواند علاوه بر سود دهی با دوام تر هم باشد.

برای اطلاع بیشتر شما کاربران باید متذکر شد اکثر ویلاهای موجود در این منطقه دارای سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان و‌ پایان کار می باشند، که می تواند برای انجام هر معامله از مهم ترین گزینه ها باشد، و شما سرمایه گذار از این بابت می توانید بسیار آسوده خاطر باشید، همچنین بسیاری از فروشندگان به خاطر وجود این تورم و کمک به خریداران و فروش راحت تر املاک خود شرایطی مناسب همچون  پرداخت اقساطی را برگزیده اند، بنابراین برای مشاهده و خرید ویلا سنددار و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک کلیک کنید.

 

سرمایه گذاری در محدوده جاده دریا

 

برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی، خرید ویلا دوبلکس مدرن ، خرید ویلا فلت و‌ خرید ویلا شیک کافیست روی لینک های مریوطه کلیک کنید.

 

لازم است در خصوص معامله در حوزه مسکن در جاده دریا و سایر نقاط شمال به این نکته توجه کنید که خرید یک ویلا یا هرگونه ملکی، بستگی به بازخورد و سود دهی آن معامله دارد و‌ برای افرادی که قصد خرید ویلا ارزان و یا سرمایه گذاری با خرید ویلا را دارند پیشنهاد می شود از مشاوران مجرب مشاوره دریافت نمایند، همچنین مجموعه املاک رادین در این حوزه افراد بومی که را متخصص در این امور هستند برای پیشرفت و رونق اقتصادی و همچنین یک سرمایه گذاری سودآور استخدام کرده اند تا بتوانند به شما هموطنان عزیز اطلاعات کافی را ارائه دهند تا شما بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.