استان مازندران و تمامی شهرهای شمالی به سبب برخورداری از مناظر طبیعی همچون: جنگل، کوه، دریا، انواع پوشش گیاهی متنوع و ... می تواند مظهر کاملی از سنت ها، فرهنگ ها و زیبایی خلقت باشند، حال در کنار تمامی زیبایی های خدادادی که همزمان به این خطه بخشیده شده آبشارها از جلوه ‌منحصر به فردی برخوردار می باشند، جوشش آب از دل کوهستان و برخوردشان با صخره ها می تواند منظره زیبایی را پدید آورد و همچنین چشم انداز بکرش جلا دهنده روح آدمی باشد و قابل ذکر است خطه ی شمال کشور از آبشارهای زیبایی برخوردار است که سایت املاک رادین قصد دارد در این مقاله به معرفی یکی از آبشارهای معروف در استان مازندران بپردازد بنابراین با ادامه مطالب با ما همراه باشید.

باید در خصوص این مناظر طبیعی بیان داشت وجود آبشارها در خطه شمال می تواند یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای تفریح و طبیعت گردی باشد زیرا جزء یکی از جاذبه‌ های طبیعی این منطقه محسوب می‌شوند و معمولا در زمین ‌های مختلف جنگلی و کوهستانی مازندران، آبشارهای مرتفع یا کم ارتفاع می‌توان یافت نمود همچنین باید به این نکته اشاره داشت چنانچه بخواهید به آبشارهای مازندران دسترسی داشته باشید و از نزدیک این‌ مناظر را بازدید کنید می بایست تقریباً در دل کوهستان و مناطق صخره ‌ای به جست و‌جو بپردازید چنانچه به گردش در جنگل‌ و طبیعت، و پیاده روی در مناظر سرسبز و ... علاقه مند هستید، آبشار رزکه در استان مازندران را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

زیبایی مناظر طبیعی شمال

 

 << مطالعه بیشتر >>

جاده دریا یا کلوده کجاست و روستاهای واقع در جاده دریا

آهودشت کجاست خرید ویلا و زمین در آهودشت نور

کلاردشت کجاست قبل از خرید ویلا در کلاردشت باید بدانید

آب پری کجاست و آشنایی با تاریخچه و زیبایی های آب پری

 

 

آبشار رزکه

 

چنانچه بخواهید در خصوص موقعیت مکانی دقیق این آبشار بیشتر اطلاعات داشته باشید باید بیان داشت این آبشار در روستای رزکه استان مازندران، و تقریبا در منطقه جنوبی شهرستان آمل و در شهر امام زاده عبدالله و دهستان چلاو واقع شده است، و قابل ذکر است این روستا در مسیر جاده ای آمل به جاده هراز می باشد که در سمت راست جاده واقع شده است که نام آبشار هم به دلیل وجود جنگل و امامزاده، همنام با روستا انتخاب شده است، همچنین این روستا از جهت شمال به روستای محمدآباد، از جنوب به منطقه کَرِسنگ و پارک جنگلی میرزا کوچک خان آمل و از شرق به رودخانه هراز و جنگل، و همچنین از محدوده غرب هم باز با جنگل در ارتباط است که جنگل های این منطقه از پوشش گیاهی متنوع و درختان هیرکانی پوشیده شده اند که جلوه بی نظیری به محیط زندگی مردمان شمال بخشیده است، همچنین این روستا با توجه به موقعیت مکانی که دارد با پیمودن مسافتی حدود ۱۲ کیلومتر به شهر آمل و ۱۴۵ کیلومتری با پایتخت فاصله دارد، از این رو با توجه به محیط زیبای روستایی و فاصله اندک با مراکز تفریحی و ... می تواند مکان مناسبی برای زندگی و سرمایه گذاری باشد، چنانچه بخواهیم برای اطلاع بیشتر شما کاربران با سایر امکانات زندگی، تفریح، گردشگری و ... آشنا کنیم باید اشاره کرد این روستا در محیطی از مازندران قرار گرفته که بطور همزمان از جنگل و پوشش گیاهی انبوه، و بکری برخوردار است که همواره در کنار این موهبت برخوردار از وجود دو رود می باشد که، یکی از آن رود هراز و دیگری رودی است که از وسط روستا عبور می کند که به مزایا و نکات مثبت این روستا افزوده است، همچنین در دل این جنگل ها امامزاده ای با نام هجده تن قرار دارد که دارای امکانات رفاهی همانند: رستورانهای متعدد، اماکن پذیرایی، هتل نارنجستان و ... می باشد، که همواره میزبان گردشگران و مسافران بسیاری می باشد.

همچنین قابل ذکر است در کنار تمامی این چشم اندازها، این روستا از یک تنگه زیبا که در اثر جریان آب رودخانه‌ها که در مسیر ارتفاعات قرار گرفته تشکیل شده که به نام آبشار رزکه معروف است، برخوردار می باشد که زیبایی بی نظیری را برای محیط روستایی و طبیعت پدید آورده است چنانچه قصد دارید به این خطه و این محیط سفر کنید توصیه می شود فصل پائیز و بهار را انتخاب کنید، زیرا در این فصول جلوه این محیط بیشتر خودنمائی خواهد کرد، اما باید به این نکته هم توجه کنید که هر فصل زیبایی خود را داراست.

 زیبایی ابشار رزکه

 

 

 همانطور که مستحضرید امروزه خرید و فروش در حوزه مسکن همانند بخش تفریحی و گردشگری بسیار پر رونق گشته است، و بسیاری از افراد به سبب مهاجرت و مسافرت به مناطق مازندران و سایر شهرهای شمالی نیازمند آشنایی بیشتر با مناطق می باشند تا بتوانند بر اساس موقعیت و آگاهی های اولیه برنامه ریزی کنند زیرا مازندران از لحاظ مکان گردشگری، مراکز تفریحی، آثار تاریخی و ... از گستردگی بالایی برخوردار می باشد و این راهکار می تواند در زمان و انتخابات صرفه جویی کند، همچنین بسیار از افراد به سبب مزایای بیان شده در مناطق شمالی، تصمیم‌ به خرید ویلا در شمال کرده اند و همواره یکی از گزینه های مد نظرشان انتخاب در یک منطقه خوش آب و هوا و در همجواری جاذبه‌ های طبیعی، مراکز خرید، خدماتی و ... می باشد، و همین نکات باعث شده توجه انبوه سازان و اجراکنندگان ساختمان به این نقاط برای ساخت ساختمان با هدف فروش جلب گردیده شود، و از این رو معاملاتی در حوزه خرید ویلا دوبلکس، فروش ویلا فلت، خرید ویلا استخردار، خرید ویلا شیک و‌... در این مناطق انجام میگیرد.

 

در کلام آخر باید به این نکته مهم اشاره کرد که معامله در حوزه مسکن در شمال، یک اقدام بسیار مهم است و هیچ گاه نباید بدون اطلاعات و پیش زمینه ای اقدام به این کار نمائید، زیرا باید تمام جوانب را بسنجید و این امر توسط افراد با تجربه و متخصص در این امور حاصل می گردد، چنانچه در این امر نیازمند مشاوره و راهنمایی می باشد پیشنهاد می شود با مشاوران بومی و با تجربه املاک رادین ارتباط برقرار کنید تا بتوانند شما را در این راه یاری رسانند تا بتوانید انتخابی سودمند داشته باشید، همچنین سایت این امکان را برای شما کاربران فراهم کرده تا بتوانید ببا مراجعه به لینک ها و آگهی های ثبت شده در سایت از ویلاها و زمین های موجود بازدید کنید.
با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون.