محلات و روستاهای معروف همواره در وجود خود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی، سنت و فرهنگ ها را جای داده اند و در طی این چند سال اخیر بسیاری از روستاهای خطه ی شمالی با توجه به اجرای طرح های هادی و وجود دهیاری ها و ... دچار تغییرات اساسی در جهت ارتقاء ساختار روستا، بافت و ... شده اند، اما در برخی از مناطق شمال بسیاری از روستاها از امکانات مدرن امروزی برخوردار شده اند اما هویت روستایی بودن‌ و گاها تاریخی خود را حفظ کرده اند، حال باید به این نکته اشاره داشت محیط و موقعیت مکانی برای انتخاب یک روستا برای زندگی بسیار حائز اهمیت است.

 

توسعه روستاها

 

قابل ذکر است استان مازندران دارای  شهرها و روستاهای بسیار متنوعی است که به سببب موقعیت جغرافیایی به منابع طبیعی همچون دریا و جنگل متصل است و این طبیعت های بکر باعث شده بستری مناسب برای خرید و فروش در حوزه مسکن باشد، همچنین وجود مشکلات موجود در شهرها بسیاری از اشخاص ترجیح می دهند در شهرهای کوچکتر و گاها برای کسب آرامش بیشتر در روستاها و محلات باصفا زندگی کنند زیرا کسب آرامش در زندگی می تواند تضمین کننده روح و روان سالمتر باشد، بنابراین املاک رادین قصد دارد در این مقاله به معرفی یکی از روستاهای شمال کشور بپردازد تا بتواند از این طریق این خطه را به تمامی اشخاص معرفی کند، بنفشده جزء یکی از این مناطق می باشد که در استان مازندران و در توابع چمستان و در شهرستان نور واقع شده است طبق موقعیت جغرافیایی، این روستا از شمال و جنوب در مجاورت روستای درکاپی و روستای کنسپا، از جهت شرق به جاده آمل به چمستان و از جهت غرب به روستای سنگتاپ قرار دارد، همچنین باید اشاره داشت روستای بنفشده در دهستان میان رود واقع شده که طبق آخرین سرشماری های انجام شده جمعیتی بالغ بر ۴۷۸ نفر که حدود ۱۳۲ خانوار می باشد تشکیل شده است، در ادامه باید خدمت شما کاربران گرامی بیان داشت این روستا به سبب موقعیت جغرافیایی حاکم بر آن توسط کمربندی آمل به نور به دو قسمت تقسیم شده است، چنانچه وارد این روستا شوید همواره شاهد امکاناتی همچون پاسگاه، درمانگاه، سالن ورزشی، بانک، پمپ بنزین، و ایجاد مسیرهای مناسب برای دسترسی آسان به جاده هراز و‌ ... می باشیم.

 

چنانچه قصد سرمایه گذاری و یا مهاجرت به شمال کشور را دارید پیشنهاد مشاوران املاک به شما خرید ویلا و خرید زمین در روستای بنفشه ده می باشد، زیرا همانطور که ذکر شد این منطقه بر حسب احتیاجات محیط از  امکانات رفاهی برخوردار است و می تواند گزینه ای مناسب برای برای اقامت باشد و همچنین این روستا سبک روستایی خود را حفظ کرده و از ساخت و ساز و ویلاسازی های بی رویه انبوه سازان در امان مانده است و همین روند می تواند برای افرادی که خواهان دور بودن از شهرهای بزرگ هستند مناسب باشد، از دیگر نکات مثبتی که این روستا برخوردار است وجود امنیت بالا به سبب استقرار  پاسگاه می باشد و در واقع این روستا در بین مردم اطراف به یک شهر کوچک معروف است.  

 

 در هنگام معاملات در حوزه بازار مسکن باید به این نکات توجه کنید که سرمایه‌گذاری در هر شهری مخصوصا شمال بستگی به بودجه مالی، سلایق، هدف، نگرش و نوع زندگی و ... دارد، و معمولا معاملات با هدف های متنوع همچون: اقامت دائم، افزایش سود مالی، تفریحات سالانه، و ... انجام می پذیرد که در هر کدام از این هدف ها معیارهای انتخاب متفاوت می باشد بنابراین برای اینگونه معاملات توصیه می شود از افراد متخصص و کارآمد در این حوزه مشورت و کمک دریافت نمائید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید، همچنین مشاوران املاک رادین هم می توانند بصورت رایگان در این حوزه به شما کاربران گرامی مشاوره ارائه دهند برای دسترسی آسان کافیست با این مجموعه تماس برقرار کنید. 

 

روستا بنفشده نور

 برای مشاهده نقشه هوایی روستا بر روی لینک روستا بنفشده نور کلیک کنید.

 

 

... لینک پیشنهادی سایت رادین برای دسترسی راحت تر کاربران ...

 

 خرید ویلا سند دار

خرید ویلا با ویو ابدی

خرید آپارتمان در شمال

خرید ویلا ارزان

 فروش فوری ویلا

 

 



 •• نکات مهم در جهت خرید ویلا و زمین ••



 

 

رعایت نکات مهم قبل از هرگونه سرمایه گذاری می تواند درصد ریسک پذیری را پایین تر ببرد، حال در متن زیر به چند گزینه پرداخته شده است، توصیه می شود مطالعه بفرمائید.

* در هر معامله ای مهمترین گزینه توجه به موضوع حقوقی است و اهمیت و رعایت آن می تواند ضامن امنیت یک سرمایه گذاری باشد.

 

* خرید ویلا، مسکن و زمین می بایست دارای سند شش دانگ و رسمی باشد که اینگونه اسناد یکی از معتبرترین سندها می باشد.

 

* چنانچه قصد خرید زمین در این روستا و یا سایر مناطق را دارید توصیه می شود معاملات به صورت رسمی و قولنامه ای انجام گردد، و یادآوری کنیم با دریافت کد رهگیری و ثبت آن می توانید علاوه بر ایمن بودن معامله، خرید و فروش را راحت تر و بدون هیچگونه مشکلی انجام دهید.

 

* باید در هنگام انجام معاملات قولنامه ای به این نکات همچون: مشخصات و موقعیت دقیق زمین، و شرایط پرداخت توجه کنید و در قولنامه ها ثب کنید.

 

* ثبت قولنامه ها همواره باید به صورت رسمی و در مشاوران املاک معتبر و با تجربه ثبت شود و همواره دقت کنید از ثبت قولنامه های دستی و بدون شاهد پرهیز کنید.

 

* هنگام خرید زمین های روستایی در شمال می بایست تمامی مشخصات همانند: آدرس، ابعاد و متراژ زمین، سند و یا قولنامه، مشخصات فردی دو طرف معامله کننده، و ... مورد نظر مورد بررسی قرار گیرد.

 

* همچنین باید اشاره داشت امروزه به جهت سیستمی شدن تمامی روند اداری می توان استعلام های لازمه را هنگام معامله با مراکز مربوطه انجام داد تا اگر املاک دارای مشکلی باشد مشخص گردد.

 

* اگر املاک مد نظر بصورت ورثه ای باشد و قرار است به فروش برسد حتما باید دارای گواهی انحصار وراثت باشد، همچنین باید در اینگونه خرید و فروش ها صلاحیت شخص فروشنده مشخص گردد شود زیرا باید از برخی فیلترهای قانونی عبور کنند تا امکان انتقال اسناد انجام شود.

 

* در هنگام خرید ملک وقفی که مسئله ی مصادره ای وجود دارد می تواند دردسر ساز باشد بنابراین از خرید اینگونه معاملات پرهیز کنید. 

 

 نکات مهم در خرید ویلا و زمین

 

 

 "" مقالات پیشنهادی برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر در حوزه املاک ""

 

خرید زمین در شمال زمانی که بازار در خواب فروش به سر می برد

سرمایه گذاری در شمال با املاک رادین

کلوده کجاست و امتیازات کلوده برای خرید ویلا

نعمت اباد کجاست و خرید ویلا در نعمت اباد نور