اصولا یکی از سوالاتی که برای هر فردی در ابتدای ورود به حرفه املاک، مطرح می‌ شود، این است که؛ میزان درآمد از مشاور املاک چقدر می باشد؟

 

برای پاسخ این سوال باید گفت؛ کار مشاوره املاک چهارمین صنعت پول ساز جهان است، اما در شغل املاک به حقوق ثابت و درآمد همیشه عالی و... نباید فکر نکنید، چرا که درآمدی که از املاک حاصل می‌ شود، در واقع نتیجه مستقیم فعالیت خود شما در این بخش می باشد، یعنی هر چه فعالیت شما در این عرصه بیشتر باشد، در واقع درآمد شما نیز بیشتر می باشد، لازم به ذکر می باشد، امروزه با توجه به اینکه بازار خرید و فروش ویلا و زمین در شمال بسیار رایج و پر رونق شده است، مشاوره املاک های معتددی در این عرصه فعالیت می کنند، یکی از مشاور املاک های برتر و معروف در شمال، املاک رادین می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

 

شرایط همکاری و میزان کمیسیون و درآمد شما در املاک رادین

 

 

باید بدانید که؛ تیم مجرب رادین، یکی از مشاور املاک های معتبر و قوی شمال کشور می باشد، که در شهرهای آمل، محمودآباد، نور، چمستان به صورت حرفه ایی فعالیت می کند، و به طور کلی یک تیم ملکی قوی در زمینه ی خرید و فروش ویلا و زمین در شمال و سرمایه گذاری حتی در اجاره مستغلات در شمال می باشد، لازم به ذکر می باشد، حتی شما اگر قصد خرید ویلا و یا زمین را در شمال نداشته باشید، می توانید با املاک رادین همکاری کنید، و کسب درآمد داشته باشید، اگر می خواهید بدانید چگونه می توانید به این موقعیت دسترسی داشته باشید، با ما همراه باشید...

 

برای مشاهده فایل های فروشی ویلا در شمال روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

 خرید زمین در شمال و خرید ویلا در شمال فرایندی است که نیاز به تخصص بالا و اشراف کامل به منطقه دارد، تیم رادین به دلیل قوی بودن در ارتباطات و مشتری مداری و.... شناخت کاملی به شمال کشور و الخصوص به شهرهای آمل، نور، چمستان دارد، از این سوی اگر قصد خرید زمین در شمال و یا خرید ویلا در شمال و... دارید با خیال آسوده می توانید به تیم مجرب رادین مراجعه کنید.

 

  همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، شما حتی اگر مشتری نباشید و یا قصد خرید ویلا و یا زمین برای مصرف شخصی خود ندارید، می توانید به کمکِ تیمِ املاک رادین کسب درآمد داشته باشید، برای مثال؛ شما با معرفی مشتری، دوست و آشنا و... به تیم رادین برای خرید ویلا و زمین در شمال، به صورت توافقی یک درصدی را دریافت می کنید، به عنوان یک کار پاره وقت.

 

برای مشاهده فایل های فروشی زمین در شمال، روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

 

شرایط همکاری و میزان کمیسیون و درآمد شما در املاک رادین

در واقع شما در هر حرفه و صنفی که باشید، می توانید با تیم رادین همکاری کنید، و املاک رادین این اطمینان را به شما می دهد که در کنار رادین به درآمدی خواهید رسید، کافیست شما فقط به املاک رادین اعتماد کنید و مشتری جذب کنید، با کمی تلاش در این حرفه می توانید به درآمد عالی برسید، در واقع هدف املاک رادین ارائه گزینه های متنوع از ویلا و زمین و سرمایه گذاری های متفاوت و با ارائه نمودار های قیمتی متفاوت و... می باشد، تا شما یک انتخاب ایده آل داشته باشید، همچنین باید گفت که، درآمد و حقوق مشاور املاک، از کمیسیون مربوط به معاملات به دست می‌ آید، و مقدار کمیسیون معمولا بستگی به نوع معاملات، قیمت و نوع پرداخت و.... دارد، برای کسب و اطلاعات بیشتر راجع به نوع همکاری و.... به تیم رادین مراجعه کنید، مشاوران مجرب رادین آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند، برای ارتباط مستقیم با املاک رادین به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

مزایا و معایب شغل مشاور املاک

 

همانطور که می دانید تمامی شغل ها دارای مزایا و معایبی می باشد، و شغل نیز از این امر مستثنی نیست، برخی از مزایا و معایب شغل مشاور املاک عبارتند از:

  • ورود به این شغل برای همه ی افراد، در هر بازه سنی امکان پذیر است.
  • هیچ محدودیت زمانی ندارد.
  • با هر عنوان شغلی و با هر مدرک تحصیلی میتوانید در این زمینه فعالیت کنید، کافیست با دانش کافی وارد این مسیر شوید.
  • میتوانید در این زمینه مدرک بگیرید و در کمتر از یک ماه کار خود را شروع کنید.
  • درآمد نسبتا بالایی دارد.
  • امکان کار به صورت دورکاری در این شغل وجود دارد. 
  • در این کار استرس و امکان نارضایتی مشتریان وجود دارد.
  • گاهی اوقات با توجه به تغییر فصل، مشکلاتی اقتصادی و رکود بازار و... میزان درآمد متفاوت و حتی کم می باشد.
  • این شغل نیاز به آموزش دارد و باید دقت و مهارت بالایی داشته باشید، و به صورت حرفه ایی و با دانش کافی در این عرصه فعالیت کنید، زیرا بازار رقابت در املاک بسیار بالا می باشد.
  • و.....

 

شرایط همکاری و میزان کمیسیون و درآمد شما در املاک رادین

 

زمانیکه شما وارد این مسیر شده اید، و از بازار املاک رادین و همکاری با تیم رادین راضی هستید، می توانید به صورت استخدامی با رادین همکاری کنید، و در این صورت وظایف و مسولیت هایی در پیش دارید، عبارتنداز؛

  • کمک به مشتریان برای تصمیم گیری صحیح در مورد خرید و فروش ویلا و زمین در شمال 
  • یافتن مشتریانی که نیاز به خدمات مشاوره‌ا ی از طریق تماس، تبلیغات و.... دارند.
  • ارتباط با مشاور حقوقی جهت تنظیم اسناد فروش و اجاره و...
  • داشتن و اطلاعات کامل حقوقی و قانونی 
  • حفظ و به روز رسانی لیست املاک موجود
  • تهیه مدارک لازم اعم از؛ قراردادها، اجاره‌ نامه‌ ها، اسناد، بیانیه‌ های پایانی و....
  • به عنوان یک مشاور املاک، شما باید مهارت‌ های بین فردی موثری داشته باشید، تا بتوانید در جذب مشتری کوشا باشید.
  • و....

 

املاک رادین همراه همیشگی شما است.

 

شرایط همکاری و میزان کمیسیون و درآمد شما در املاک رادین

 

مقالات پیشنهادی املاک رادین 

با خرید ویلا در شمال کلاه سرت میره وقتی این موارد رعایت نکنی!

با خرید زمین در شمال کلاه سرت میره وقتی این موارد رو رعایت نکنی!

زمین و ویلای شما را در تیم سرمایه گذاری املاک رادین؛ خریداریم 

خرید شهرک؛ خرید مجتمع؛ خرید کارخانه و خرید برج به کمک املاک رادین 

خرید زمین در چمستان یا خرید خودرو 207؛ کدامیک یک سرمایه گذاری پرسود می باشد؟