در کشور ایران، برای حفظ سرمایه و افزایش سرمایه اولیه، سرمایه گذاری بهترین گزینه می باشد، در واقع می توان اینگونه بیان کرد؛ در کشور ایران که قیمت کالاها و ملک و ماشین و... به طور مداوم در حال افزایش است، سرمایه گذاری به عنوان راهکاری برای مقابله با تورم و حفظ ارزش پول و قدرت خرید، اهمیت بسزایی دارد، همانطور که گفته شد؛ سرمایه گذاری بهترین راه برای حفظ ارزش و افزایش سرمایه است، و در زمان تورم، ارزش پول کاهش و قدرت خرید کاهش می‌ یابد، اما شما می توانید با برنامه ریزی درست و با دانش کافی برای سرمایه گذاری، سرمایه اولیه خود را حفظ و حتی چندین برابر کنید، اما واقعا بهترین گزینه برای سرمایه گذاری چیست؟ برای سرمایه گذاری دلار بهتر است یا طلا؟ بورس یا مسکن یا خودرو؟ موفقترین سرمایه گذاری در ایران چیست؟

با ما همراه باشید...

 

موفقترین سرمایه گذاری در ایران چیست

 

 

"سرمایه گذاری در بورس"

در سرمایه‌ گذاری بدون آموزش، احتمالا موفقیت چندانی کسب نخواهید کرد، در واقع آموزش بورس، کلید موفقیت در این بازار است، برای یادگیری بورس باید به چهار گام توجه اساسی داشت:

۱- آشنایی با ساختار بازار سرمایه

۲- شناخت انواع روش‌ های سرمایه‌ گذاری

۳- فراگیری انواع روش‌ های تحلیلی

۴- یادگیری نحوه معامله‌ گری

 

باید بدانید که سرمایه گذاری در بازار بورس، مانند سایر بازارهای مالی نیاز به کسب دانش، تخصص و مهارت دارد، تا بتوان با استفاده از ابزارهای مختلف و تحلیل و بررسی درست، درصد موفقیت و کسب سود را افزایش داد، و امروزه افراد بسیاری سعی برآن دارند، در بازار بورس سرمایه گذاری کنند، در واقع در بازار بورس صنعت های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد و سهام گوناگون برای انتخاب افراد وجود دارد، که شما می توانید متناسب خواسته و بودجه اولیه، در این مسیر قدم بگذارید، لازم به ذکر می باشد که، حتما در این مسیر همه سرمایه خود را در یک سهم سرمایه گذاری نکنید، بلکه در سهم‌ های گوناگون سرمایه گذاری کنید، تا دچار ضرر و زیان نشوید، همچنین باید بدانید که بازدهی بالای این بازار نسبت به سایر بازارها موازی است، و بازدهی شاخص بورس در ۲۱ سال اخیر، ۳۶۱ برابر بوده است، همچنین سرمایه‌ گذاری در بورس، روش‌ های مختلفی دارد، سرمایه گذاری مستقیم و سرمایه گذاری غیر مستقیم.

 

در واقع شما هم می‌ توانید به صورت مستقیم وارد این بازار شوید و با تکیه بر دانش خود از بازارهای مالی به خرید و فروش سهام بپردازید، و علاوه بر آن هم می‌ توانید این کار را به افراد مجرب و حرفه ایی بازار بسپارید تا با بهره‌ گیری از دانش و تجربه خود در بازارهای مالی، دارایی‌ های شما را در بورس، مدیریت کنند. 

 

"سرمایه گذاری با خرید سکه"

پس انداز، یکی از مهم‌ ترین راه‌ ها برای ایجاد امنیت مالی در زندگی افراد است، راه های بسیاری برای سرمایه گذاری و پس انداز برای آینده وجود دارد، یکی از سرمایه گذاری هایی که می توانید در آن، با بودجه کم قدم بگذارید، خرید سکه می باشد، همان‌ طور که می‌ دانید اکنون تنوع گسترده‌ ای از سکه در بازار وجود دارد، سرمایه گذاری در سکه به طور معمول با خرید یکی از انواع سکه، مانند؛ طرح قدیم، جدید، پارسیان یا گرمی انجام می‌ شود، فقط در سرمایه گذاری با خرید سکه باید این موضوع در نظر بگیرید که؛ برای سرمایه گذاری در کوتاه مدت، ریسک بالایی دارد، اما سرمایه گذاری در بازار سکه دارای مزایایی می باشد که به صورت زیر می باشد؛

  • نقدشوندگی نسبتا بالایی دارد.
  • ریسک پایینی دارد.
  • نرخ رشد بالایی دارد.
  • سرمایه گذاری امن
  • و....

 

سودآوری یا همان افزایش سرمایه زمانی معنا پیدا می کند که همراه با حفظ یا افزایش ارزش سرمایه باشد.

 

موفقترین سرمایه گذاری در ایران چیست

 

"سرمایه گذاری با خرید مسکن"

 

هرگز به یک منبع درآمد اتکا نکنید، بلکه با سرمایه‌ گذاری درست، یک منبع درآمد دیگری ایجاد کنید، این جمله بیانگر این است، حتما برای آینده خود، منبع درآمدی ایجاد کنید، که می توانید در آن مسیر موفق و به سود بالایی برسید، با توجه به اینکه تقاضا برای مسکن در کشور زیاد است و بازار مسکن در این روزها به یک بازار داغ تبدیل شده است، در واقع با افزایش جعمیت، متقاضی خرید مسکن افزایش پیدا می کنند، رشد قیمت بازار مسکن در سالیان گذشته این اطمینان را به سرمایه گذاران داده‌ است، که با خرید مسکن نه تنها سرمایه اولیه حفظ می باشد، بلکه با گذر زمان و افزایش تورم و روند صعودی قیمت مسکن و... سود بسیار بالایی می توانند بدست آورند.

 

رابرت کیوساکی، خالق پدر پولدار، پدر بی‌ پول

رابرت کیوساکی، را بیشتر از سرمایه‌ گذاری به آموزش‌ ها و کتاب‌ های موفقش می‌ شناسند، مردی که بارها شکست خورد اما باز هم توانست نام خود را در بازارهای مالی برجسته کند، وی می گوید؛

  • فلسفه ثروتمندان و فقیرها این است: ثروتمندان پول خود را سرمایه گذاری می کنند و آنچه را که باقی می ماند خرج می کنند، اما فقرا پول خود را خرج می کنند و آنچه را که باقی مانده است، سرمایه گذاری می کنند.
  • یک فرد می تواند تحصیلات عالی و حرفه ای موفق و سواد مالی داشته باشد.
  • شما باید یاد بگیرید که در دنیای پول و سرمایه ‌گذاری، احساساتتان را کنترل کنید.
  • در دنیای امروزی که به سرعت در حال تغییر است، افرادی که ریسک نمی‌ کنند، ریسک‌پذیر هستند.
  • و.....

 

موفقترین سرمایه گذاری در ایران چیست

 

"سرمایه گذاری با خرید زمین و ویلا در شمال"

موقعیت جغرافیایی و آب و هوای عالی، طبیعت بکر، داشتن مناطق جنگلی و ساحلی و.... باعث محبوبیت شمال کشور شده است، و این موضوع باعث شده است، سالانه افراد بسیاری به شمال کشور، سفر کنند، عوامل ذکر شده و دیگر عوامل ها باعث شده است، خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، روزانه در حال افزایش باشد، در واقع شما با هر مقدار بودجه می توانید در شمال سرمایه گذاری کنید، زیرا ملک و ویلاهای بسیاری در سازه و در منطقه های متفاوت با کاربری و قیمت های متفاوت آماده فروش می باشند، از مزیت های سرمایه گذاری در شمال این است که؛ روزانه قیمت و ارزش ملک و ویلا روند صعودی دارد، پس شما می توانید با خرید ویلا در شمال و یا خرید زمین در شمال یک سرمایه گذاری با سود بالا را تجربه کنید.

 

بهترین کالا برای سرمایه گذاری چیست؟

طبق بررسی کارشناسان و... طلای آب شده، بهترین کالای سرمایه ای در زمان تورم است؛ چرا که ارزش آن همواره در حال افزایش و رشد است، و برای خرید آن نیازی به پرداخت اجرت ندارد و سود آن بالا است، در واقع باید بدانید که، زمانی که ارزش پول کاهش می‌ یابد و تورم افزایش می‌ یابد، قیمت طلای آب شده به دلیل ارزش ثابتی که دارد، افزایش می‌ یابد، قیمت طلا روزانه در حال افزایش است، و کم پیش می آید که روند نزولی داشته باشید و این نشان دهنده آن است، ریسک پذیری در بازار طلای آب شده پایین است.

 

به طور کلی موقعیت هایی مانند مسکن، سکه، خودرو، دلار و بورس از سرمایه گذاری های پرطرفدار و پرسود در ایران محسوب می شود، در واقع هر چه در دنیای اقتصاد اتفاق می افتاد، همه بر اساس گردش سرمایه شکل گرفته است، اگر می خواهید در این مسیر، رشد و پیشرفت عالی داشته باشید، می توانید با مشاورین مجرب رادین، ارتباط و مشاوره بگیرید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه رادین به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 موفقترین سرمایه گذاری در ایران چیست

 

"بیشتر بخوانید"

هیچ ارزانی بی حکمت نیست؛ هر سرمایه گذاری موفق یک بهای متفاوت دارد

خرید زمین در چمستان یا خرید خودرو 207؛ کدامیک یک سرمایه گذاری پرسود می باشد؟

قدرت و سرعت نقد شوندگی خودرو بیشتر است یا املاک شمال

سرمایه گذاری با خرید زمین در شمال با املاک رادین