سفر یک امر ضروری، در زندگی هر انسانی است، و کمترین مزیتی که، در این سفرات وجود دارد، می توان به تجدید قوا، کسب انرژی مثبت، و ... اشاره کرد، قابل ذکر است، فردی که تصمیم به سفر، وتفریح می گیرد، در ابتدا، می بایست کارهایی، نذیر: رزرو و اجاره هتل، یا ویلا، لیست و آماده کردن، مکان های گردشگری و دیدنی، لیست خرید، ساعت خواب و حرکت برای سفر، تهیه خوراک، و وسایل مسیر، اماده سازی لباس، و ... انجام داد، شخصی که قصد سفر دارد، قبل از سفر، از روحیه بالایی برخوردار است، و در ذهن و تفکرات خود، برنامه ریزی خاصی را انجام می دهد، اما کمتر شخصی، به بروز مشکلات و گاها کلاه‌ برداری، موجود در سفر، توجه و یا فکر، می کند، زیرا امروزه بسیاری از افراد سودجو، و بی ملاحظه، در کمین نشسته اند، تا بتوانند، از عدم آگاهی و اطلاعات کافی شما، کاربران و مسافران گرامی، استفاده کنند. 

در این راستا، هیچ شخصی، تمایل ندارد، مورد دستبرد، و با کلاهبرداری قرار گیرد، اما وقتی از شهر و محل سکونت خود، دور می شوید، مواجه شدن، با این موارد، امری، قابل انکار نیست، اما برای پیشگیری از این امر، راه‌ کارهایی وجود دارد، که سایت املاک رادین، در این مقاله، به چند نمونه از این موارد، پرداخته است، پیشنهاد می شود، برای اطلاع بیشتر، با ادامه مطالب با ما همراه باشید.

 

 

طبق گزارشات موجود، در دادگاه های، قضایی و حقوقی، به این نکته اشاره دارد که، هدف و نیت، کلاهبرداری ها، یکی می باشد، اما روند و شیوه، سارقان در شهرها، و مناطق مختلف، متفاوت می باشد، اما زمان و مکان سرقت، هیچگاه قابل پیش بینی نیست، بنابراین، اطلاعات و بیانات پیرو، این امر، باعث کاهش، و ایمنی بیشتر در کلاهبرداری، می شود. 

 

کلاهبرداری در حوزه اجاره و خرید مسکن

 

 :لینک پیشنهادی:

 فروش ویلا با ویوی ابدی

فروش ویلا باغ 500 متری

 

 



•• نمونه های کلاهبرداری •• 



 

 

 

در هنگام سفر (داخلی_خارجی) برای گردش، و‌ بازدید مناطق گردشگری، تفریحی، و ... به سبب عدم آگاهی آدرس و خیابان ها، و همچنین صرفه جویی، در وقت و زمان، بیشتر اوقات، از تاکسی، و‌ ماشین های دیگر، استفاده کرد، و باید بیان داشت، یکی از شگردهای کلاهبرداری که طبق آمار بیان شده در کشورهای دیگر، بسیار مرسوم است، رانندگان، بعد از پیمودن مسافتی، اعلام به خراب بودن و اشکال، در سیستم تاکسی متری که، در ماشین ها نصب شده می کنند، و در انتها، هزینه بیشتری دریافت می کنند، از این رو توصیه می شود، قبل از حرکت کردن، از هزینه و مسافت، اطمینان حاصل نمائید، و چنانچه از سالم بودن سیستم ماشین، مطمئن نیستید، می توانید، تاکسی دیگری انتخاب کنید، تا از این طریق بتوانید، مبلغ ارزان تری، پرداخت نمائید.

 

 

 

گاها هر شخصی، با توجه به انتخابی که برای سفر انجام می دهد، برنامه ریزی های مسافرت به خارج از کشور، تا انجام داده اند، و از این رو، با فرهنگ و رفتارهای مردمان کشورهای مختلف، آگاهی و اطلاع کامل ندارند، از این رو، کلاهبرداران، چنانچه با توریست مواجه می شوند،  بصورت صمیمانه، برخورد می کنند، و گاها، هدیه ای، به نشانه دوستی، و توریست می دهند، و چنانچه وسایل تقدیمی، را قبول کرده اید، خواستار، هزینه می باشد، و در صورت عدم پرداخت، درگیر، و ایجاد مزاحمت می کنند، از این رو، طبق گزارشات و افرادی که تجربه سفر های خارجی بیشتری را دارا می باشند، و از این مسائل آگاه هستند، توصیه می شود، به چنین افرادی توجه نکنید، و از پذیرفتن، هیچ گونه وسایلی، خودداری کنید.

 

 

 

 • یکی از کارهایی که قطعا برای همه شما اتفاق افتاده این است که، در مسیر جاده ای، و پیاده روی، و ... بر اساس عوامل مختلف، متوجه کثیف و آلودگی در لباس خود شده اید، برای اینکه به ادامه راه بپردازید، محبور می شوید، از افراد اطراف محل، برای تمیز کردن لباس خود، کمک دریافت نمائید، اما باید به این مسئله توجه کنید که، این روش، عامل مهمی در سرقت می باشد.

 

  

امروزه تمام کارها به صورت الکترونیکی شده است، و مجبور می باشیم، برای انجام برخی کارهای بانکی، از عابر بانک ها و دستگاه های کارتخوان، استفاده کنیم، و همواره در این مکان ها، جمعیت بسیاری وجود دارند، و افراد سود جو، برای کسب اطلاعات کارت شما، به خودپرداز نزدیک می شوند، تا رمز و شماره کارت شما را، حفظ نمایند، از این همواره ماموران آگاهی، توصیه می کنند، از نزدیک شدن، افراد غریبه، خودداری کنید.

 

 

 

 

• امروزه، بر سر هر چهار راه ها، و ‌خیابان های عبوری، افراد بی سرپرست، و افراد متکدی، وجود دارند، و گاها، هر کدام، دارای ایرادی می باشند، که در بعضی مواقع، افراد دیگری، با این متکدیان، همراه می شوند، و ما به دلیل، دل رحمی، و محبت، به این افراد کمک می کنیم، و بسیاری از این افراد، کودکان خردسالی هستند که توانایی خوبی، در ربودن، و فرار کردن دارند، از این رو هیچ گاه به این افراد پول نقد ندهید، بلکه می توانید با وسایلی همچون لباس و غذا، به آنها کمک نمود.

 

 

 • تفریح و بازدید از مناطق مهم و زیبای هر شهر و کشور، جزء اولویت ها، و برنامه ریزی های، هر شخصی است، و گاها برای ثبت این لحظات، در این مکان ها ی شلوغ، به عکسبرداری می پردارید، و چنانچه از افراد، دیگر بخواهید برای شما این لحظات را به خاطره تبدیل کنند، و عکس بگیرند، چنانچه فرد مورد نظر کلاهبردار باشد، می تواند، در این فاصله، دوربین و‌ یا گوشی شما را برباید، اما، می توانید، در چنین شرایطی، احتیاط، شرط عقل است، و باید بیان داشت، قصد ما از بیان این گزینه ها، توهین به افراد دیگر نیست، و گاها، بر خلاف این امر بازگو شده، اتفاق افتاده است، اما طبق شناخت و تجربه، توصیه می شود از اموال خود، به خوبی نگهداری کنید، زیرا جاذبه های گردشگری، یک شهر، می تواند، خطرناک ترین، مکان برای چنین افراد سودجویی است

 

 

 

گاها اتفاق افتاده، به سبب جشنواره و تخفیفاتی که هتل ها و اقامتگاه ها، در نظر می گیرند، و در این بین، شاید، افرادی با این روش ها، با اتاق مسافران تماس برقرار کنند و از افراد، آدرس، و تأییده کارت های اعتباری و ... را دریافت نمایند، اما در طی زمان معلوم، این تماس کلاهبرداری باشد، و با دریافت اطلاعات شخصی و کارتی، می تواند، حساب مالی، متقاضیان، را برداشت کنند.

از این رو، هیچ گاه، اطلاعات کارتی و شخصی خود را، از طریق تلفن، بیان نکنید، و در طی تماس متصدیان هتل، می توانید، بصورت حضوری صحبت و کارها را انجام داد.

 انواع کلاهبرداری در حوزه مسکن

 

 

: لینک پیشنهادی :

خرید ویلا فلت

فروش ویلای 3 خواب

فروش نقد و اقساط