بیل گیتس کیست؟

ویلیام هنری بیل گیتس شخصی است که در جهان امروزی به بیل گیتس، معروف و شناخته شده بوده است، و این شخص مذکور در سال ۲۸ اکتبر ۱۹۵۵ در سیاتل متولد گشته است، همچنین این شخص معتبر در خانواده‌ ای با اصالت، و مملو از فرهنگ تجاری، سیاسی و خدمات اجتماعی رشد یافت، و باید متذکر شد پدر ویلیام هنری گیتس از افراد معروف در حرفه قانون (وکالت) بوده است، باید اشاره داشت کانون خانوادگی گیتس بسیار صمیمی بوده و پسر خانواده در کنار دو خواهرانش همواره برای کسب موفقیت و دانش در تلاش بوده است و بیل گیتس جوان، نخستین بار توانمندی ‌هایش را در جمع خانوادگی خود کشف کرد، و از این رو به تلاش مستمر در این راه پرداخت، و در سن جوانی مصادف با ۱۹۹۴ با ملیندا فرنچ که یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت بود ازدواج نمود، برای اطلاعات بیشتر در خصوص این شخص باید اشاره داشت ثمره ازدواج این زوج سه فرزند است، که در حال حاضر همگی در یک بنایی که جزء ویلای مدرن و لوکس­ است زندگی می کنند،  همچنین چشم انداز این ساختمان به دریاچه واشنگتن در شهر مدینا است، که زیبایی این ساختمان را دو چندان کرده است، باید اشاره داشت بیل گیتس با درآمد سالانه 81 میلیارد دلاری اش، بخشی از ثروت و درآمد خود را صرف امور خیریه کرده است، و همواره به عنوان یک شخص ثروتمند محبوب و دوست داشتنی و همچنین خیر شناخته شده است، در ادامه مطلب باید بیان داشت، دستیابی به موفقیت و هدف های شخصی برای تمامی اشخاص بسیار مورد توجه است، و امروزه علوم و روش های گوناگونی برای دستیابی وجود دارند، و قابل ذکر است یکی از راه های رسیدن به این موفقیت الگوبرداری، مطالعه و مشورت از افراد معتبر و مشهور می باشد که این مسیر موفقیت را طی کرده‌اند، از این رو طبق عنوان مقاله امروز املاک رادین قصد دارد به یک شخص موفق و معتبر در جهان بپردازد، و با توجه به اینکه حوزه کاری این سایت در زمینه مسکن و مستغلات آن می باشد، به طبع قرار بر این است که ارزیابی کنیم این شخص ثروتمند با سرمایه ای تقریبی معادل ۷۸٫۹ میلیارد دلار که موسس مایکروسافت و تغییر دهنده دنیای کامپیوتر است در چه خانه؟ و با چه امکاناتی زندگی می کند؟ چنانچه کنجکاوید از نوع زندگی و امکانات این افراد اطلاع داشته باشید، توصیه می شود با ادامه مطالب با ما همراه باشید.

 چنانچه صحبت از عمارت بیل گیتس شد بهتر است بدانید این ساختمان در طی ۷ سال و با هزینه ای معادل ۶۳ میلیون دلار به اتمام رسید اما امروزه این خانه مدرن به سبب برخورداری از بروزترین تکنولوژی های جهان، در خصوص روند ساخت این ساختمان باید متذکر شد این ویلا به کمک ۳۰۰ کارگر و با 1000 متر مکعب مصالح چوبی و ۵۰۰ صنوبر اجرا گشته است است، که همگی برای اجرای این بنا به بهترین نحو عمل می کرده اند، امکانات و همچنین نوع سبکش، بیش از ۱۲۳ میلیون دلار ارزش گذاری شده است، حال نگاهی به دکوراسیون داخلی این عمارت خواهیم انداخت.  

بیل گیتس کیست

 

"" لینک پیشنهادی ""

ویلای لوکس

خرید ویلا شیک

خرید کاخ ویلا

 

 * اولین گزینه ای که در کنار تمام مباحث زیبایی و امکانات برای بیل گیتس مورد اهمیت بوده، توجه به امنیت و حفظ حریم ملک بوده است که این روند توسط درختان، درختچه ها و حصاربندی در اطراف بنا انجام گردیده است، و چنانچه بخواهید دید وسیع و کاملی به این عمارت داشته باشید فقط از طریق هوایی یا سمت ساحلی امکان پذیر می باشد، قابل ذکر است در زمان ساخت بنا بیل گیتس برای حفظ زیبایی و ایمنی محیط و منابع سبز طبیعی از شرکتهای معتبر آمریکایی بهره جست تا بتواند این نگرانی فکری خود را آرام سازد، باید اشاره کرد در قسمت میانی این ملک یک باغچه خانگی وجود دارد که به دلیل جلوگیری از نابودی و از بین رفتن طبیعت به اینگونه حفظ گردیده است.

 

* از دیگر امکانات زیبا و چشمگیر ویلای بیل گیتس، باشگاهی به مساحت 762 مترمربع می باشد که با لوازم ورزشی و امکانات خاصی تجهیز گشته است، زیرا بیل گیتس علاقه بسیاری به ورزش دارد، و‌به همین سبب شاهد چنین امکانات کاملی می باشیم، از دیگر امکاناتی که در کنار جایگاه ورزشی بسیار حائز اهمیت است، استخر مجهز به سیستم صوتی زیر آب است که این امکان را به شناگر می دهد در هر لحظه موسیقی مورد علاقه اش رو گوش دهد.

 

باشگاه خانه بیل گیتس

 

:: لینک پیشنهادی ::

خرید ویلا ساحلی

فروش ویلا استخردار

خرید اقساطی ویلا

 

* در ادامه باید متذکر شد خانه ی بزرگ بیل گیتس از 6 آشپزخانه مجهز و کامل برخوردار است که صورت پراکنده در تمامی ساختمان اصلی و میهمانان قرار دارد، که این امکان را فراهم می کند تا در  تمامی 24 ساعت برای پذیرایی و تغذیه آماده به خدمت باشد.

 آشپزخانه ویلا بیل گیتس

 

* قابل ذکر است در این ویلا تمامی امکانات داخلی و خارجی برای ساکنین فراهم است، همچنین باید به این موضوع اشاره داشت پاسیوهایی در فضای پشت بام و مشرف به اتاق خواب وجود دارد که محیط دنج برای استراحت را فراهم کرده است.

 

* از دیگر امکانات ویژه و منحصر به فرد این عمارت، سالن تئاتر به سبک آرت دکو می باشد که 20 صندلی راحت تخت خواب شو با روکش مخمل را در مساحت 450 متری در خود جای داده است، حال به این نکته توجه کنید که برای راحتی بهتر مالکین این عمارت بیرون از محیط تئاتر فضایی برای تهیه اسنک، پاپ کورن و یخچالی پر از نوشیدنی های مختلف تعبیه شده است.

 تئاتر خانه بیل گیتس

 

* از دیگر امکانات این عمارت کتابخانه ی مدرن به مساحت 640 متر مربع است، که سازه این کتابخانه خصوصی، بصورت سقف گنبدی شکل می باشد که گزارش شده بر روی دو کتابخانه ای با موضوعات مجزا ساخته شده است، و همچنین در این محیط انواع کتاب های علمی و ... موجود است، و باید اشاره داشت این فضا گنجینه ای از کتاب های نسخه اصلی و بسیار ارزشمند هم می باشد.

 

کتابخانه خانه بیل گیتس

 

* باید به این موضوع اشاره داشت بیل گیتس از هر جهت برای حفظ آرامش خود و خانواده اش کوشیده است، و همچنین در فضای داخلی خانه، ایده و اجرای ساخت یک آکواریوم عظیم با موجوداتی همانند: دلفین، نهنگ و سایر موجودات دریایی داده است.

 

آکواریوم خانه بیل گیتس

 

 * یکی دیگر از طراحی های خاص مربوط به اتاق خواب شخصی بیل گیتس می باشد که با یک ایده داخلی و چیدمانی فوق مدرن اجرا گشته است و این اتاق تعبیر محیطی، بر روی ابرها را القا می کند. 

 اتاق خواب خانه بیل گیتس

 

* یکی دیگر  از امکانات جالب و پیشرفته این خانه، وجود سیستم متعدد به همراه سنسورهای پیشرفته است که، این امکان را میهمانان می دهد تا بتوانند، دما و نور نقطه ای که در آن حضور دارند را تنظیم کند، نحوه روند کاری این سیستم به طریقی است که هر شخص می تواند یک کنترل از راه دور در طول مهمانی در اختیار داشته باشند و توسط این کنترل، موارد ذکر شده را میزان دلخواهشان سازگار سازد، و همچنین بلندگوهایی در زیر کاغذ دیواری های خانه تعبیه شده اند که هنگام پخش موسیقی، آنها را حین حرکت داخل اتاق ها همراهی می کند.

 

* این عمارت از بروزترین تکنولوژی دنیا بهره جسته و یکی از ویژگی مدرنیته بودن این ویلا، استفاده طبیعی مکان از محیط اطرافش در جهت کاهش هزینه های گرمایشی است، و در واقع این خانه دارای یک ویژگی بنام "بنای محافظت شده توسط زمین" شناخته میشود، و منظور واضح از این کلمه در واقع این است که، سازه این ویلا به نحوی اجرا گشته که محیط اطرافش به تنظیم موثر دما کمک می کند.

 

* در ادامه باید بیان داشت یکی دیگر از شگفتی این خانه، مربوط به دکوراسیون داخلی اش می باشد، این بنا قابلیت این را دارد تا با با لمس یک دکمه جایگاه نقاشی ها روی دیوار را به راحتی تغییر دهد، همچنین در سرتاسر خانه ها نمایشگر هایی به ارزش 800 هزار دلار نصب شده است که مالک می تواند به صورت دلخواه، تصویر یا عکس مورد علاقه اش را بر روی این صفحات به نمایش بگذارد.

 

.. مطالعه بیشتر ..

 رعایت اصول فنگ شویی در دکوراسیون

انواع سبک طراحی

روش بهینه سازی مصرف انرژی

 

* این خونه قابلیت فوق العاده ای دارد، و انرژی لازم خودش رو برای تامین گرما و برق از محیط اطراف تامین می کند و از ورود به خونه می تونید گیره های مغناطیسی رو ، به لباس خودتون وصل کنید تا در سریع ترین زمان دمای بدنتون رو با خونه و انرژی داخلی هماهنگ کنید، در این خونه میشه یک سیستم صوتی عالی رو تجربه کرد، در محیط این خونه به هر جایی که قدم بردارید و به هر سالنی که رجوع کنید با کیفیت عالی موسیقی گوش بدید و یک لحظه از آهنگ هم از دست ندید، چون که سیستم صوتی در همه جای این خونه فعال است.

 امکانات خانه بیل گیتس

 

در انتهای مقاله باید اشاره داشت تمام این ویژگی ها و امکانات موجود در این خانه توانسته این بنا را به بزرگترین و شگفت انگیز ترین خانه در واشنگتن و به طبع در جهان تبدیل کند، و تمام این روند به سبب تلاش و فعالیت های مستمر بیل گیتس ایجاد گشته، و امیدوارم از مطالعه این مطالب لذت برده باشید، و سایت املاک رادین توانسته باشد به اطلاعات شما افزوده باشد، ممنون از همراهی شما بزرگواران، همچنین قابل ذکر است چنانچه نیازمند مشاوره در حوزه خرید و فروش ویلا، زمین و ... هستید مشاوران این مجموعه می توانند در این مسیر کمک رسان شما باشند.