با سلام خدمت همراهان همیشگی املاک رادین؛ در این مقاله به انتخاب و خرید ویلا شمال کارشناسی شده برای زندگی دایم خواهیم پرداخت پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

در ابتدا بهتر است کمی شما را با شرایط و موقعیت ویلاهای شمال بیشتر آشنا کنیم؛ فرض کنید شما کالایی را از مغازه ای تهیه می کنید؛ خرید شما دو مقصود را می تواند داشته باشد قصدِ اول اینکه برای استفاده شخصی خریداری کردید و قصدِ دوم اینکه شما برای فروشِ این کالا؛ خریدتان را انجام داده اید( شما به عنوانِ واسط؛ کالایی را خریداری کردید حال بصورت عمده یا جزئی و قصدِ فروش آن را دارید) سوال! آیا از کالایه خریداری شده تان مطمعنید؟

مسلما برای حالتِ اول که قصدِ استفاده شخصی داشتید تحقیقاتِ بیشتر انجام می دادید و با دیدِ بیزنس به موضوعِ خریدتان نگاه نمی کردید! یعنی کیفیت برای انتخابِ شخصیتان برای هر نوع کالا و هر نوع خدمات و خریدتان؛ بیش از پیش خواهد بود.

خرید ویلا شخصی ساز

شما برایِ خریدِ ویلا در شمال اگر با دیدِ زندگی دائم اقدام کنید مسلما تحقیقاتِ بیشتر و حساس تری انجام خواهید داد! تیم ِ مشاوره املاک رادین طی راهنمایی ها و مشاوره هایی که در طی سالها به مشتریانِ عزیز داده اند به این نتایج رسیده اند:

70 درصد مشتریانِ خرید ویلا و خرید زمین در شمال با ذهنیتِ زندگی کوتاه مدت و خانه ای برای سکونتِ سفرهای شمالشان می باشد بسیاری از مشتریان؛ پس از خرید ویلا شاید سالی 3 بار هم به ویلای خود سر نزنند؛ ولی 30 درصدِ خریدها به قصدِ زندگی بلند مدت در زمانِ بازنشستگی و اوقات فراغت؛ انتخاب می شوند ولی برای زندگی موقت از دیدِ کارشناسانِ املاکِ رادین کدام نوع ویلاها مناسب ترند؟

آیا شما تا بحال اصطلاح " خرید ویلا شخصی ساز " را شنیده اید؟

آیا شما تا بحال اصطلاح " خرید ویلا سرمایه گذاری " را شنیده اید؟

فرق بین " خرید ویلا شخصی ساز " و " خرید ویلا سرمایه گذاری " در چیست؟

 

سازندگان منصف با قیمتهای منصفانه برای فروش ویلا در شمال

فروش ویلا شخصی ساز

معنی " ویلا شخصی ساز " چیست؟

گروهی از بومیان(اهالی روستاها) با ساخت ویلاهایی برای استفاده شخصی اقدام می کنند که قصد سرمایه گذاری و بیزنس ندارند؛ خریدِ این نوع ویلاها را خرید ویلا شخصی ساز می کویند که مالکانِ ویلاها بومیان و اهالی روستا می باشند.

درگروه مقابل گروهی نیز هستند که سازندگانِ انبوه می باشند و خرید ویلا را به قصد ساختِ انبوه و بیزنسی در نظر میگیرند و با ساخت و سازِ انبوه؛ شغلِ دائمی این گروه از افراد؛ ساختِ ویلا در شمال و تجارت ملکی می باشد.

تیم املاک رادین به مدیریتِ مهندس احمدی با  سابقه چندین ساله خود با سازندگانِ انبوه و شخصی سازانِ زیادی در ارتباط می باشد و با شناختی که از مناطقِ مختلفِ شمال همچون آمل - نور - محمودآباد - چمستان - نوشهر دارد این تضمین را بشما می دهد که بهترین خرید ویلا یا خرید زمین را چه به قصدِ سرمایه گذاری و چه به قصدِ زندگی دایمی را به شما عزیزان معرفی کند و با توجه به بودجه و سلایق و قصدتان؛ اکازیون ترین و بهترین گزینه های ویلا و زمین در شمال را بشما معرفی کند؛ کافیست کلیک نمایید وبا کارشناسان املاک رادین تماس بگیرید.

مشاهده و خرید ویلا در آمل

مشاهده و خرید ویلا چمستان

مشاهده و خرید ویلا نور

مشاهده و خرید ویلا محمودآباد

مشاهده و خرید ویلا نوشهر

 برای هر نوع خرید یا دریافت هر نوع خدمتی، نیازمند یک سری اطلاعات و مسائل تخصصی در موردِ آن می باشیم که برای کسب اطلاعات و مشاوره و راهنمایی در مورد خرید زمین یا خرید ویلا در شمال و شهرهایی همچون آمل - نور - محمودآباد - نوشهر - چمستان به اطلاعاتی نیاز دارید همچون سن بنا؛ لوکیشنِ ویلا؛ قیمت اعلامی؛ نوع سند و .....   برای دریافتِ درستِ این اطلاعات و کارشناسیِ ویلا یا زمینِ مدنظرتان به یک تیم مشاوره املاک خبره و مشرف در منطقه نیازمندید که تیم املاک رادین با اشرافیت در شهرهای نام برده و کلیه روستاهای اطراف این شهرها آمادهِ مشاوره و راهنمایی به شما عزیزان می باشد.

معمولا ویلاهای شخصی ساز با متریالِ با کیفیت تر و نوعِ ساختِ بهتر نسبت به ویلاهای انبوه سازی شده؛ ساخت می گردد از همین روی برای زندگی دائمی در شمال؛ خرید ویلا شخصی ساز را بهتان پیشنهاد می دهیم.

اطلاعات ویلا

بهتر است بدانید: پیش بینی تورم املاک شمال از زبان کارشناسان املاک رادین

املاک رادین با تجربه چندین ساله خود برای شما عزیزانی که قصد خرید ویلا شخصی ساز یا قصد خرید ویلا اکازیون جهت سرمایه گذاری؛ آماده پشتیبانی و پاسخ گویی به شما عزیزان می باشد.

 

ویلای شمال را خریداریم؛ خرید ویلا در شمال توسط املاک رادین

آیا خرید زمین یا خرید ویلا با سند شورایی در شمال؛ مشکل دار است؟

 

مقالات پیشنهادی املاک رادین:

توصیه تیم املاک رادین به مسافرانی که به شهرهای شمالی سفر می کنند

اسکان رایگان مشتریانِ خریدِ ملکی در شمال توسط املاک رادین

شهر توریستی رامسر | برای زندگی در رامسر آماده اید؟

لاکچری ترین و گرانترین ویلاها و شهرهای ایران و جهان را بیشتر بشناسید

پیش بینی تورم املاک شمال از زبان کارشناسان املاک رادین