داستان ضرب المثل هیچ ارزانی بی حکمت نیست...

 

 

خواجه ای دو خدمتکار داشت که به یک نفر ماهی پنجاه تومان و به دیگری ماهی صد تومان دستمزد می داد، روزی آن که پنجاه تومان می گرفت از خواجه پرسید: علت اینکه به من پنجاه تومان می دهی اما به همکارم صدتومان چیست؟ کار ما که یکی است!

اتفاقا زمانی که خدمتکار از او این سوال را پرسید، صدای زنگ کاروانی از پشت خانه برخاست، خواجه به او گفت: اول برو و ببین این چه صدایی است‌؛ وقتی برگشتی دلیل کارم را به تو می گویم.

خدمتکار رفت و برگشت و گفت: قافله ای عبور می کند و این زنگ شتران آن است.
خواجه گفت: بسیار خوب! این پاسخ تو بود؛ حالا همکارت را می فرستم تا ببینم او چه جوابی می آورد.

وقتی خدمتکار دوم برگشت، گفت: کاروانی با صد نفر شتر و سی و پنج رأس قاطر در حال عبور است که بار آنها پارچه است و از اصفهان به طرف شیراز می روند.

خواجه رو به خدمتکار اول کرد و گفت: ببین! پاسخ تو با پاسخ او چقدر متفاوت است! به همین سبب، دستمزدتان هم تفاوت دارد. مگر نشنیده ای که می گویند:

هیچ ارزانی بی علت نیست و هیچ گرانی بی حکمت....

 

در ادامه ی این مقاله به ربط ضرب المثل در متن فوق با خرید ویلا و زمین در شمال می پردازیم، با ما همراه باشید.

 

هیچ ارزانی بی حکمت نیست؛ هر سرمایه گذاری موفق یک بهای متفاوت دارد

 

امروزه خرید ویلا در شمال یا خرید زمین در شمال، هر دو جزء اولویت‌ های هر فرد، برای سرمایه‌ گذاری در املاک می باشد، در واقع اکثر افراد سعی برآن دارند، با هر مقدار بودجه در شمال ویلا و یا زمینی را خریداری کنند، پس لازم است که خریدار در این باره اطلاعات لازم و کافی داشته باشد، زیرا اخیرا کلاهبرداری در شمال، با فروش زمین و  ویلا و... از جمله روش های کلاهبرداری ملکی محسوب می شود.

 

به دلیل استقبال بالای مردم برای خرید ویلا در شمال، ساخت و ساز و فروش ویلا نیز رونق پیدا کرده است، در واقع ویلاهای بسیاری در سازه های متفاوت اعم از؛ نیم پیلوت، دوبلکس و.... در منطقه های جنگلی و ساحلی با بهترین متریال و اکازیون آماده فروش می باشند، زمانی که شما قصد خرید ویلا و زمین را در شمال دارید، بهتر است، در ابتدا با مشاورین کاربلد و مشاورین املاک های معتبر و... مشورت و همکاری کنید، بی شک زمانی که شما به مشاور املاک مراجعه کنید، خواهید دید فایل های بسیاری را برای فروش به شما ارائه می دهند، که هر یک از این فایل ها، از نظر ساخت و اسناد و مدارک و....دچار مشکل نمی باشند، و شما هرگز با خرید آنان ضرر نخواهید کرد.

 

هیچ ارزانی بی حکمت نیست؛ هر سرمایه گذاری موفق یک بهای متفاوت دارد

 

 

همچنین لازم به ذکر می باشد، ممکن شما در این مسیر، تبلیغات فراوانی در جهت فروش ویلای ارزان در شمال و خرید ویلا اقساطی و خرید ویلا زیر 500 میلیون تومان، خرید زمین در شمال در بافت مسکونی فقط 400 میلیون و..... مشاهده کنید، در واقع امروزه در فضای مجازی و کانال های مختلف تبلیغات فریب دهنده بسیاری وجود دارد، از این سوی لازم است که درباره هر خرید و معامله ای چه قیمت بالا و چه قیمت پایین دقت داشته باشید.

همانطور که گفته شد؛ امروزه تبلیغات فراوانی در جهت فروش ویلای ارزان در شمال دیده می شود، در واقع اگر به آگهی ویلای ارزان در شمال بر خوردید، حتما منطقه فروش ویلا را بررسی کنید، زیرا قیمت ویلا و زمین در هر منطقه از شمال متفاوت می باشد، برای مثال منطقه ی جنگلی چمستان نسبت به نور کمی ارزان تر می باشد، و قیمت ویلا و زمین در محمودآباد و نوشهر به نسبت، بیشتر از آمل و چمستان می باشد، پس بهتر است قبل از خرید حتما قیمت و ارزش منطقه را بررسی کنید، از همه مهم تر این است که هر تبلیغی که دارای عکس و قیمت ارزان است همیشه معتبر نیست. 

 

هیچ ارزانی بی حکمت نیست؛ هر سرمایه گذاری موفق یک بهای متفاوت دارد

 

در این راستا باید گفت؛ گاهی اوقات فروشنده ملک و ویلا به دلیل مشکلات مالی و... قیمت زمین و ویلا را از حد معمول پایین تر اعلام می کند، در این صورت فرصت مناسبی برای خرید ویلا و زمین می باشد، زیرا ارزش ملک و ویلا روزانه در شمال در حال افزایش می باشد، و شما می توانید، بعد از چند وقت ملک مورد نظر را با قیمت بالاتر به فروش برسانید، همچنین باید بدانید که، بازار خرید و فروش همیشه در نوسان می باشد، گاهی ممکن است، ملکی را گران خریداری کنید، اما بازار خرید و فروش راکد شود، اما ممکن است بعد از چند ماه ارزش ملک تان چندین برابر شود، و شما سود بسیاری را بدست آورید، پیشنهاد ما به شما سروران گرامی که قصد خرید ویلا در شمال و یا خرید زمین در شمال را دارید، این است، حتما در این مسیر از یک مشاور کاربلد مشورت بگیرید، و گول آگهی های تبلیغاتی در سایت هایی اعم از؛ دیوار و شیپور و یا پیام های تبلیغاتی را نخورید.

 

 

 جلوگیری از کلاهبرداری فروش 

 

  • برای جلوگیری از کلاهبرداری فروش ویلا در شمال لازم است که برخی جزئیات را رعایت کنید.
  • قیمت ویلا و زمین را بررسی و استعلام بگیرید، و با قیمت های معتبر روز مقایسه کنید.
  • اگر به آگهی ویلای ارزان در شمال بر خوردید حتما منطقه فروش ویلا را بررسی کنید.
  • یکی از راه های اصلی کلاهبرداری توسط افراد سودجو جعل اسناد است، پس حتما اسناد و مدارک رسمی ویلا را مورد بررسی قرار دهید.
  • اگر قصد سرمایه گذاری و خرید ویلا و زمین در شمال را دارید، بهتر است آژانس املاک معتبر در کنار خود داشته باشید.
  • هیچگاه به معاملات تلفنی و مجازی اطمینان نکنید.
  •  لازم است که هنگام معامله حتما متوجه هویت فروشنده شوید، در واقع مشخصات مالک را بررسی کنید.
  • هنگام خرید ویلا و زمین نباید گول آگهی و تبلیغات دفاتر غیر قانونی و افراد سودجو خورد.
  • و....

 

هیچ ارزانی بی حکمت نیست؛ هر سرمایه گذاری موفق یک بهای متفاوت دارد

 

در کلام آخر باید گفت؛ توجه داشته باشید که کلاهبرداران همیشه در کمین اند، پس نباید گول آگهی های ویلای ارزان در شمال را بخورید، و بی گدار به آب بزنید، اگر به صورت اصولی به همراه مشاورین املاک معتبر همانند، املاک رادین، در شمال ویلا و زمینی خریداری نکنید،  سرمایه خود را از دست می دهید و به هیچ ویلایی هم نمی رسید، حتی بدون تحقیق کردن و مشاوره گرفتن از مشاوران املاک معتبر، هرگز موفق نمی شوید در واقع یک معامله پوچی را در شمال انجام می دهید، برای اینکه بتوانید یک انتخاب هوشمند و درست داشته باشید، می توانید به تیم مجرب املاک رادین، که با 20 سال سابقه در این زمینه فعالیت می کنند، مراجعه کنید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه رادین به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

 

هیچ ارزانی بی حکمت نیست؛ هر سرمایه گذاری موفق یک بهای متفاوت دارد

 

"بیشتر بخوانید"

مشخصه های یک مشاوره حرفه ای؛ تیم رادین می نویسد

از منطقه بهدشت تا ساحل محمودآباد؛ خرید ویلا یا خرید زمین؟

خرید ویلای جدید یا بازسازی خانه های قدیمی روستایی 

مزایای خرید زمین در چمستان توسط تیم املاک رادین 

تفاوت وبسایت املاک رادین از وبسایت دیوار برای خرید ویلا و زمین شمال؛ در چیست 

چرا باید املاک رادین را در خرید ویلا شمال انتخاب کرد؛