خرید ویلا شهرکی در شمال چقدر هزینه دارد؟

خرید ویلا شهرکی در شمال یکی از گزینه های مناسب جهت استفاده بوده که در سال های اخیر با استقبال خوب بسیاری از افراد روبرو شده است. در حال حاضر دلایل متعددی برای خرید اینگونه ویلا ها در شمال وجود دارد که همین موارد شاید باعث افزایش روز افزون خرید ویلا شهرکی در شمال شده است. یکی از دلایل عمده ای که باعث روی آوردن بسیاری از افراد به سمت خرید ویلا می شود سرمایه گذاری است. همانطور که می دانید شمال کشورمان از وضعیت خوبی نسبت به سایر مناطق کشور برخوردار است و همه ساله مسافران زیادی برای استفاده از جاذبه های گردشگری شمال به این منطقه سفر می کنند. همین افزایش عبور و مرور باعث شده تا افراد زیادی به خرید ویلا شهرکی در شمال به عنوان یک سرمایه گذاری نگاه کنند و با خرید یک ویلا و سپس فروش آن سود خوبی را از این راه نصیب خود کنند. همچنین می توان دو دلیل عمده دیگر را برای خرید ویلا شهرکی در شمال نام برد که یکی از آن ها این است که فرد با خرید یک ویلا دیگر نیازی به اجاره کردن ویلا برای سکونت نخواهد داشت. دلیل دوم نیز این بوده که فرد با خرید یک ویلا می تواند آن را برای مدت زمان معینی به فردی اجاره دهد و از این راه ماهیانه مبلغی را دریافت نماید.

خرید ویلا شهرکی در شمالخرید ویلا شهرکی در شمال

 

ویلا شهرکی چیست؟

ویلا شهرکی به ویلایی گفته می شود که در کنار تعداد دیگری از ویلا ها درون یک زمین بزرگ به صورت یک شهرک ساخته می شوند. موقعیت قرار گیری این گونه ویلا ها معمولا در کنار یکدیگر بوده و از ظاهری بسیار مشابه به یکدیگر برخوردار هستند. همچنین ویلا شهرکی معمولا به وسیله یک تیم حراست به صورت مرتب مدیریت و کنترل می شوند همچنین وجود یک نگهبان به صورت دائم باعث افزایش سطح امنیت این گونه ویلا ها می شود. شاید برخی از دلایل خرید ویلا شهرکی در شمال همین موارد ذکر شده باشد. نوعی دیگری از ویلا ها تحت عنوان ویلای مستقل وجود دارد و همانطور که از نامش پیداست این گونه ویلا ها به صورت تک و مستقل از بقیه ویلا ها در یک زمین شخصی ساخته می شود. به عبارت دیگر اگر ما درون زمین شخصی خود اقدام به ساخت ویلا نماییم و یا این که یک ویلای مستقل را از شخص دیگری خریداری کنیم در هر صورت ما مالکیت یک ویلای مستقل را بدست آورده ایم. شاید در نگاه اول تنها تفاوت میان این دو ویلا ها فقط وابسته بودن یا نبودن به زمینی که ویلا اشغال کرده باشد اما اینطور نیست و یکی از تفاوت های بزرگ میان این دو ویلا هزینه خرید آن است که معمولا ویلا های شهرکی از قیمت مناسب تری نسبت به ویلای مستقل برخوردار هستند.

 

قیمت ویلای شهرکی

یکی از مواردی تاثیر گذار در خرید ویلا شهرکی در شمال قیمت آن می باشد. قیمت ویلا اولین گزینه ای بوده که قبل از مشاهده ویلا به ذهن افراد خطور می کند و همانطور که گران بودن یک ویلا می تواند خیال ما را از بابت کیفیت ساخت آن راحت کند ارزان بودن قیمت ویلا هم می تواند ما را کمی نگران کرده و به دنبال دلایل ارزانی آن بگردیم. همانطور که پیش تر گفتیم معمولا ویلا های شهرکی را درون یک زمین بزرگ واقع در حومه شهر می سازند و به علت دور بودن موقعیت مکانی آن از مرکز شهر از قیمت ارزان تری برخوردار خواهند بود. بهتر است بدانید که وسعت بسیاری از شهر های شمال به علت به اندازه کلانشهرها نبوده و زمانی که صحبت از دور بودن نسبت به مرکز شهر می کنیم نباید این تصور را داشته باشید که برای رفتن از ویلا به مرکز شهر باید مسافت بسیار طولانی را طی کرد. تقریبا اکثر شهر های موجود در شمال کشور از اندازه و وسعت کوچکتری نسبت به کلانشهرها برخوردار هستند و شما می توانید در زمان بسیار کوتاهی از یک شهر به شهر همجوارش سفر کنید. به همین جهت بودن یک ویلای شهرکی در حومه شهر یک عیب به حساب نمی آید و می توان با خرید ویلا شهرکی در شمال به راحتی در زمان کوتاهی از ویلا به مرکز شهر تردد نمود.

خرید ویلا شهرکی در شمالخرید ویلا شهرکی در شمال

 


آشنایی با نحوه خرید ویلا شهرکی در منطقه شمال


 

 

مزایای خرید ویلا شهرکی در شمال

خرید ویلا شهرکی در شمال برای بسیاری از افراد که به دنبال تهیه یک ویلای ساحلی با امکانات مطلوب هستند می تواند گزینه مناسبی باشد. زیرا در اکثر شهر های مازندران بهترین ویلای شهرکی در نزدیکی ساحل احداث شده اند که از نظر امکانات تفریحی، آبی و همچنین شرایط زندگی در وضعیت خیلی خوبی قرار دارند. به همین علت بسیاری از افرادی که به دنبال خرید ویلا در شمال هستند معمولا این گزینه را انتخاب می کنند. امنیت در ویلا های شهرکی به عنوان یک گزینه مهم به شمار می رود و تقریبا اکثر افرادی که در این ویلا ها سکونت دارند از امنیت آن بسیار راضی هستند. تیم حراست شهرک به صورت 24 ساعته در قسمت ورودی شهرک فعالیت دارد و نگهبان تنها به افراد ساکن در ویلا ها اجازه ورود می دهد و افراد متفرقه و ناشناس اجازه ورود به شهرک را نخواهند داشت. خرید ویلا شهرکی در شمال مناسب ترین گزینه برای افرادی است که تمایل دارند تا در بازه خاصی از سال مانند تعطیلات عید نوروز یا تابستان از ویلای خود استفاده نمایند و به علت داشتن نگهبان به صورت 24 ساعته اموال و ویلای آن ها از نظر امنیتی محفوظ خواهند بود. یکی دیگر از مزایای خرید ویلا شهرکی در شمال این است که به سادگی می توان از بسیاری از امکانات تفریحی و گردشگری استفاده نمود و همچنین امکان تامین مایحتاج زندگی به راحتی امکان پذیر خواهد بود. بسیاری از افرادی که در ویلا های شهرکی ساکن هستند می توانند به سادگی به تمام چیزهایی که نیاز دارند دسترسی داشته باشند و به همین علت اگر تصمیم به خرید ویلا شهرکی در شمال دارید بدانید که این گزینه از هر نظر مناسب خواهد بود.

 

نکته مهم در مورد خرید ویلا شهرکی در شمال

یکی از مواردی که شاید برای بسیاری از افراد مهم باشد وجود امکاناتی مانند آب، برق و گاز بوده که مسئولیت تامین آن ها بر عهده سازنده شهرک می باشد از این روز افرادی که می خواهند تا نسبت به خرید ویلا شهرکی در شمال اقدام کنند خاطرشان از این بابت آسوده می شود. زیرا در برخی از ویلا های مستقل وجود منابع آب، برق، گاز ممکن است به دلایلی وجود نداشته باشد و یا به دلایلی تامین آن ها را با مشکل مواجه سازد. همچنین ویلا های شهرکی از آنجا که مصالح مورد نیاز برای ساخت آن ها به صورت یکجا توسط شرکت سازنده خریداری می شود همین موضوع خود موجب ارزان شدن هزینه مصالح این ویلا ها خواهد شد که البته در قیمت نهایی ویلا نیز تاثیر مستقیم دارد. به همین جهت زمانی که ویلا های مستقل را با ویلا های شهرکی از نظر هزینه نهایی مقایسه می کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که ویلا های شهرکی از قیمت پایین تری برخوردار هستند و این موضوع برای افرادی که می خواهند تا در این بخش سرمایه گذاری کنند بسیار مفید خواهد بود.

خرید ویلا شهرکی در شمالخرید ویلا شهرکی در شمال

 


سبک معماری چه تاثیری بر زندگی افراد دارد؟


 

 

یکی از زیباترین شهرک های مازندران، شهرک امیردشت کلارآباد

شهرک امیردشت به عنوان یکی از زیبا ترین شهرک های مازندران به شمار می رود که موقعیت آن در شهر کلار آباد قرار دارد. این شهرک با وجود امکانات تفریحی و ورزشی بسیار مطلوب مانند پلاژ خصوصی و پارک جنگلی می تواند یکی از مناسب ترین گزینه ها برای خرید ویلا شهرکی در شمال باشد. این شهرک با وجود موقعیت خوبی که دارد توانسته تا به امروز افراد مشهور سیاسی، ورزشی و هنری زیادی را به سمت خود جذب نماید. شهر کلارآباد در حال حاضر به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین شهر های موجود در مناطق غربی استان مازندران بوده که از سمت شمال به دریای خزر و از سمت جنوب به رشته کوهای البرز منتهی می شود. همچنین در قسمت شرق آن شهر چالوس و در قسمت غرب آن سلمانشهر قرار دارد. این شهرک در سال 1351 توسط مرحوم علی اصغر توکلیان احداث گردید که موقعیت دقیق آن در 17 کیلومتری غرب چالوس و همچنین 3 کیلومتری غرب نمک آب رود واقع شده است. بسیاری از ویلا های ساخته شده در این شهرک توسط آرشیتکت های معروف کشور طراحی و ساخته شده اند که همچنان پس از گذشت چندین سال از ساخت این شهرک بسیاری از افراد آن را به عنوان یکی از زیباترین شهرک های ساخته شده در مازندران می شناسند. طراحی اصولی ویلا های موجود در شهرک امیردشت و همچنین ظاهر مدرن و شیک آن ها باعث استقبال خوب افراد از این شهرک شده است. در ساحل شهرک امیردشت اسکله ای وجود دارد که امکانات قابل توجهی مانند کافی شاپ، اسکی رو آب، استخر و قایق سواری را به افراد ارائه می دهد و همچنین وجود درختان زیبا و گل های رنگارنگ نکته از جمله مواردی بوده که به زیبایی این شهرک افزوده است. همچنین وجود زمین تنیس و چشم انداز های فوق العاده ویلا های آن باعث شده تا زندگی در این شهرک زیبا و دلنشین به نظر برسد.

خرید ویلا شهرکی در شمالخرید ویلا شهرکی در شمال

 


کارشناسان ملک چه نقشی در خرید زمین در شمال دارند؟


 

 

یکی از معروف ترین شهرک های مازندران، شهرک خزرشهر

به عنوان یکی از معروف ترین شهرک های استان مازندران می توان خزرشهر را عنوان نمود که این شهرک در حد فاصل شهر بابلسر و فریدون بنا شده است. این شهرک در موقعیتی خوبی قرار داشته و فاصله آن با شهر تهران حدود 300 کیلومتر، بابلسر حدود 10 کیلومتر و فریدون کنار 5 کیلومتر می باشد. نزدیک بودن به دریا و شهر های عنوان شده باعث شده تا این شهرک به عنوان یکی از گزینه های مناسب جهت خرید ویلا شهرکی در شمال محسوب گردد. این شهرک با وجود امکانات خوب تفریحی و گردشگری هر ساله میزبان مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور است. شهرک خزرشهر از دو مجموعه خزرشهر شمالی و جنوبی تشکیل شده است و حد فاصل آن ها تنها عرض یک جاده می باشد که این جاده شهر بابلسر را به فریدون کنار متصل می کند. این شهرک به عنوان دومین شهرک ساخته شده در کنار دریای خزر بوده که پس از شهرک دریاکنار احداث گردیده است. ساخت جاده هراز در اوایل دهه 40 سبب کوتاه شدن مسیر استان های تهران و مازندران شد و در همین راستا مسئولان آن زمان تصمیم گرفتند تا شهرک دریاکنار را در نزدیکی دریای خزر افتتاح کنند. استقبال خوب افراد از شهرک دریاکنار باعث شد تا برای دگربار مسئولین تصمیم به ساخت یک شهرک دیگر با ویژگی های منحصر به فرد در همان حوالی بگیرند. شهرک خزرشهر به عنوان یکی از مناطق توریستی به شمار می رود و به همین جهت فروشگاه ها و مراکز خرید زیادی در این شهرک وجود دارند که بسیاری از آن ها برندی هستند. امکانات تفریحی و رفاهی زیادی در این شهرک برای افراد فراهم شده که یکی از دلایل محبوبیت این شهرک در استان مازندران همین امکانات خوب آن می باشد. از جمله این امکانات می توان به زمین فوتبال، پارک بازی کودکان، رستوران های فراوان، کافه و.. اشاره نمود که وجود آن ها باعث آسایش و آرامش بیشتر ساکنین آن شده است.

 خرید ویلا شهرکی در شمالخرید ویلا شهرکی در شمال

 

چه میزان سرمایه برای خرید ویلا شهرکی در شمال مناسب است؟

به صورت کلی اگر تمایل دارید تا نسبت به خرید ویلا شهرکی در شمال اقدام نمایید بهتر است قبل از انجام هر کاری تمامی زوایای کار را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. در حال حاضر خرید ویلا یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای سرمایه گذاری در شمال کشور بوده که البته باید هنگام خرید آن حتما با مشاوران املاک در جهت انتخاب بهتر کمک بگیرید. مشاور املاک گزینه های زیادی را برای انتخاب پیش روی شما قرار خواهد داد که با کمک آن ها می توانید بهترین گزینه را از هر نظر برای خود خریداری کنید. یکی از موارد قابل اهمیت در مورد خرید ویلا شهرکی در شمال این است که در بسیاری از موارد انتخاب نوع ویلا شاید برای افراد آن چنان مهم نباشد و هدف اصلی آن ها خرید ویلایی باشد که در آینده بتوان از فروش آن سود های خوبی را نصیب خود نمود. اما نکته قابل توجه این موضوع این است که اگر در هنگام خرید ویلا شهرکی در شمال از افراد حرفه ای و کاردان در این زمینه استفاده نمایید می توانید مناسب ترین سرمایه گذاری را از هر جهت انجام دهید. وجود افراد حرفه ای و با تجربه همراه شما می تواند در زمان خرید ویلا شهرکی در شمال نقش کلیدی را از نظر انتخاب یک ویلا متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید برای شما ایفا کند. شما اگر به هر میزان که در این زمینه تجربه و اطلاعات داشته باشید باز هم مشورت و کمک گرفتن از افراد حرفه ای می تواند باعث آسودگی خاطر شما شود. همچنین اگر هزینه کافی برای خرید ویلا شهرکی در شمال را در دسترس ندارید می توانید با مشارکت دوستان و فامیل های خود به صورت شریکی اقدام به خرید ویلا کنید که این امر علاوه بر افزایش سرمایه شما در بلند مدت می تواند باعث کسب درآمد برای شما شود.

خرید ویلا شهرکی در شمالخرید ویلا شهرکی در شمال

 

گروه املاک رادین

 گروه املاک رادین به عنوان یک مجموعه معتبر و با تجربه در زمینه خرید و فروش ملک و ویلا در استان مازندران بوده که شما عزیزان می توانید با مشورت و راهنمایی آن مناسب ترین گزینه را برای خرید ویلا شهرکی در شمال انتخاب نمایید. املاک رادین به عنوان یک مجموعه کاملا مطمئن با استفاده از کارشناسان و افراد حرفه ای در زمینه خرید ملک در شمال کشور می تواند انتخاب های متعددی را متناسب با بودجه شما برایتان فراهم کند که مشورت با املاک رادین  در نهایت باعث قدرت بیشتر شما در انتخاب خواهد شد. شما عزیزان در هر نقطه از کشور که قرار داشته باشید می توانید با کارشناسان املاک رادین تماس گرفته و از مشورت های آن ها در جهت انتخاب هوشمندانه بهره مند شوید.