شهرک ساحلی امیر دشت مازندران کجاست؟

شهرک ساحلی امیر دشت مازندران، یکی از زیباترین شهرک های ساحلی و منحصر به فرد در منطقه کلار آباد مازندران می باشد. همچنین این شهرک در نزدیکی متل قو قرار گرفته است که از کلیه امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی برخوردار می باشد. از این رو اگر به دنبال شهرکی با تمامی امکانات فول و لاکچری می باشید، این شهرک می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

برای اکثریت مشتریانی که جویای خرید ویلا در شمال برای گذراندن تعطیلات و یا آخر هفته ها می باشند، برخورداری ویلا از امکانات رفاهی لازم در یک محیطی آرام بخش در اولویت نخست جای دارد. در این بین شهرک های ویلایی در مازندران که با عنوان شهرک های برند مازندران، ساخته و پرداخته می شوند، جایگاه شناخته شده ای در میان دوست داران ویلاهای لاکچری جای دارند.

شهر کلار آباد واقع در شهرستان عباس آباد از توابع استان مازندران در یک منطقه توریستی – گردشگری قرار گرفته است که در فاصله 17 کیلومتری از جاده چالوس- تنکابن قرار دارد که طبیعت بکر و ساحلی آن در حاشیه دریای خزر، چشم هزاران بیننده را به خود معطوف و مجذوب می نماید.

به لحاظ قرار گرفتن شهرک کلار آباد در نزدیکی ساحل و در همجواری با متل قو، علاوه بر داشتن آب و هوایی مطبوع و معتدل، توریستی و گردشگری سبب توجه خیل سرمایه گذاران برای ساخت پروژه های ویلاسازی در این منطقه گردیده است. از این رو شهرک سازی های متنوعی در این منطقه صورت گرفته است که شهرک امیر دشت، یکی از بزرگترین شهرک های ساحلی در منطقه خوش آب و هوای کلار آباد مازندران می باشد.

شهرک ساحلی امیر دشت مازندران

شهرک ساحلی امیر دشت مازندران

 

شناخت کلی از شهرک ساحلی امیر دشت مازندران

شهرک امیر دشت یکی از زیباترین و معروف ترین شهرک ها در استان مازندران می باشد که در حاشیه جنگل و سواحل دریای خزر قرار گرفته است . از این رو یکی از مهمترین شهرک های توریستی و گردشگری در استان مازندران می باشد. شهرک امیر دشت در میان اغلب شهرک های مازندران همچون شهرک خزر دشت، نمک آبرود و شهرک دریا کنار، جزء شهرک های برند مازندران به حساب می آید. همچنین از امکانات رفاهی- تفریحی- ورزشی چون مجهز بودن به پلاژ خصوصی، راه پارک جنگلی، منظره رو به دریا، زمین های تنیس، فوتبال و والیبال برخوردار می باشد.

از جمله موقعیت عالی شهرک امیر دشت، نزدیکی آن به برج های دو قلوی متل قو می باشد که در تمامی خاورمیانه شهرت دارند. در خصوص تاریخچه این شهرک باید بیان نمود که این شهرک توسط شادروان علی اصغر توکلیان در سال 1351 شمسی، طراحی و ساخته شده است. این شهرک در زمینی به وسعت 100 هکتار ساخته شده که بالغ بر 600 قواره شهرک در متراژ های بزرگ ( حداقل متراژ های ویلا از 1000 متر شروع شده و تا 2600 متر نیز در آن دیده می شود) می باشد. همچنین دسترسی این شهرک به جاده اصلی، بسیار نزدیک و آسان می باشد. از سویی این شهرک در فاصله نزدیکی از جاده ساحلی و ساحل دریای خزر قرار دارد.

این شهرک با طراحی زیبا و دیدنی در محیطی بسیار زیبا در حاشیه جنگل و سواحل دریای خزر تاسیس شده است. با اینکه مدت ها است از سال ساخت و تاسیس این شهرک می گذرد اما همچنان جزء شهرک های برند مازندران بوده و توجه اکثریت را به خود جلب و معطوف داشته است.

با تمامی این تفاسیر آنچه که انتظار می رود، قیمت ویلا در شهرک امیر دشت مازندران است که بسیار گران می باشد. ممکن است قیمت یک ویلا در این شهرک که از تمامی امکانات رفاهی برخوردار می باشد، چیزی بالغ بر 100 میلیارد تومان باشد.

اگر شما خواهان خرید ویلا با تمامی امکانات رفاهی همچنین استخر ، سونا، جکوزی می باشید، بهترین گزینه ما به شما، شهرک ساحلی امیر دشت مازندران می باشد.

ویلاهای امیر دشت مازندران

ویلاهای امیر دشت مازندران


مشاهده و خرید ویلا لاکچری در املاک رادین


 

مشخصات ویلاهای شهرک ساحلی امیر دشت مازندران

شیوه ساخت و ساز ویلا در شهرک ساحلی امیر دشت مازندران، علاوه بر دارا بودن آن از تمامی امکانات رفاهی، توجه سازنده آن به محوطه سازی شهرک می باشد که آن را بسیار جذاب و خاص نموده است. تمامی پلان های ویلاهای این شهرک، علاوه بر لاکچری بودن به صورت اکازیون طراحی شده است.

از امکانات رفاهی ویلاهای واقع در شهرک ساحلی امیر دشت مازندران باید اذعان نمود که حتی برخی از ویلاها بالغ بر 8 اتاق خواب، امکانات رفاهی و تفریحی از جمله مجهز به استخر- سونا- جکوزی می باشند. محوطه داخلی ساختمان ویلا نیز طوری طراحی شده است که سالن پذیرایی نسبتاً بزرگی در دسترس عموم قرار گرفته است. باید گفت که برخی از طراحی های پلان برای ویلاهای شهرک امیر دشت، شبیه به طراحی یک پنت هاوس ساحلی می باشد.

آنچه که می بایست در خصوص سند ویلاهای شهرک ساحلی امیر دشت دانست این است که چون این ویلاها در دهه 50 شمسی ساخته و بهره برداری شده اند، اکثر ویلاها دارای سند شخصی شاهنشاهی می باشند . باید گفت که حدود 80 درصد از سند ویلاها، شخصی بوده و مابقی آن ها جزء سندهای بنیادی می باشد.  ساخت و ساز در شهرک ساحلی امیر دشت مازندران، تماماً مطابق با استانداردهای مهندسی و قوانین داخلی شهرک ساخته و اجرا شده اند. معماری بیرونی ویلاها نیز از بهترین مصالح روز تهیه و به کار برده شده است. همچنین توجه معمار و سازنده شهرک به چشم انداز های بی نظیر ساحلی و جنگلی، نمایی خیره کننده را برای ساکنین آن به وجود آورده است.

تمامی استانداردهای سطح اِشغال و استانداردهای ارتفاع در شهرک ساحلی امیر دشت مازندران، مطابق با اصل و قوانین مهندسی و شهرک سازی، مهیا و اجرا گردیده است.

آنچه که این شهرک را از مابقی شهرک های لاکچری مجزا می نماید، این است که بسیاری از ویلاها در این شهرک، شبیه به باغ ویلا و یا کاخ ویلا می باشند. ویلاهایی که حداقل زمین آن حدود 1000 متر، مساحت دارد که تداعی کننده سبک زندگی های اشرافی می باشد. تمامی ویلاهای این شهرک برند بوده و در سبک های معماری کلاسیک، مدرن و یا معماری ترکیبی رومی و مدرن ساخته شده اند.

درب ورودی شهرک امیر دشت

درب ورودی شهرک امیر دشت


مشاهده و خرید ویلا در شمال


 

درب ورودی و امنیت حریم خصوصی در داخل شهرک امیر دشت

آنچه که در وهله نخست در ساخت شهرک ها، مورد توجه و اهمیت قرار می گیرد، امنیت شهرک سازی می باشد. شهرک ساحلی امیر دشت مازندران نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. امنیت فوق العاده در محوطه ویلا و ورودی شهرک به بهترین نحو ممکن، تعبیه گردیده است. شهرک، دارای یک درب ورودی اصلی می باشد که تمامی ورودی و خروجی آن از طریق دوربین های پلاک خوان چک می گردد. ( دوربین های پلاک خوان این گونه عمل می کنند که پلاک های خودرو های متعلق به مالک ویلاها در شهرک را از طریق سیستم ثبت پلاک که از قبل در حافظه کنترل امنیتی ثبت شده است و بر همان اصل نیز شناسایی می کند.) همچنین خیابان ها و محل تردد ساکنین شهرک به دوربین مدار بسته مجهز شده است. همچنین شهرک از حدود 35 نفر نگهبانان 24 ساعته که در سه شیفت انجام خدمت می کنند نیز برخوردار می باشد. تمامی ورودی و خروجی مهمانان به شهرک امیر دشت، می بایست قبل از ورود، مورد کنترل و بازرسی قرار گیرند.

 

بنابراین شما اگر به دنبال منطقه ای امن و مطمئن برای تفریح و خوشگذرانی می باشید، شهرک ساحلی امیر دشت مازندران، تمامی امکانات امنیتی را برخوردار می باشد.

محوطه سازی شهرک امیر دشت

اگر شما خواهان خرید ویلا در شهرکی می باشید که در عین زیبا بودن، لوکس و لاکچری هم باشد و همچنین از طراحی های فضای سبز بسیار زیبا و خاص برخوردار باشد، پیشنهاد ما به شما، شهرک امیر دشت مازندران می باشد. همچنین آنچه که در خصوص شهرک باید گفت، این است که این شهرک از مشاعات بسیار بزرگ و وسیعی برخوردار بوده که حدود 30 درصد از کل وسعت شهرک به مشاعات اختصاص داده شده است.

ورودی شهرک امیر دشت با یک خیابان اصلی شروع شده که در دو طرف خیابان، ویلاهای لاکچری و زیبایی ساخته شده اند که تا نزدیکی جنگل نیز ادامه می یابند. دو سمت خیابان هم منتهی به کوچه های فرعی می باشد. تعداد کوچه های شهرک از حدود 34 کوچه شمالی، 34 کوچه جنوبی، 34 کوچه شرقی و 34 کوچه غربی تشکیل شده است که در مجموع چیزی حدود 68 تا 70 کوچه فرعی و 2 خیابان اصلی دارد که یک خیابان در انتهای شهرک است که 2 خیابان اصلی دیگر را به یکدیگر متصل می سازد.

محوطه سازی شهرک امیر دشت در نوع خود کم نظیر می باشد. انتخاب دقیق و درست گل ها و گیاهان سر سبز و درختچه هایی که با شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه متناسب باشد از نکات بسیار ظریف و هوشمندانه شهرک می باشد.

محوطه شهرک امیر دشت

محوطه شهرک امیر دشت

قیمت خرید ویلا در شهرک امیر دشت

همانطور که گفته شد، شهرک امیر دشت جزء شهرک های برند و صاحب نام استان می باشد. از این رو با توجه به متراژ زمین و متراژ و مساحت ساختمان ویلا و همچنین برخورداری ویلا از امکانات رفاهی چون داشتن استخر، سونا و جکوزی، قیمت های آن متفاوت می باشد. نکته ای که در خصوص خرید ویلا در این شهرک باید مد نظر قرار داده شود، سند آن می باشد. چون قدمت این ویلاها به زمان شاهنشاهی باز می گردد. اگر سند آن از نوع شاهنشاهی می باشد، یعنی سند از نوع شخصی است.

از آنجا که ویلاهای واقع در شهرک امیر دشت از امکانات فول و لاکچری برخوردار می باشند، بنابراین در زمره ویلاهای لوکس، طبقه بندی می شوند. از این رو قیمت آن ها بسیار بالا می باشد. به طور کلی قیمت خرید ویلا در شهرک امیر دشت در مقیاس میلیاردی باید برآورد گردد.

از جمله نکاتی که می بایست در خصوص شهرک امیر دشت بیان گردد، این است که این شهرک از نظر دادن ویلا به صورت اجاره، محدودیت هایی دارد. به طور کلی باید گفت که اجاره دادن ویلا در آن ممنوع می باشد. مگر در شرایط استثنایی و بسیار محدود، اجاره بهه صورت سالانه ثبت می گردد.

امکانات تفریحی شهرک امیر دشت

امکانات تفریحی شهرک امیر دشت

امکانات شهرک امیر دشت

شهرک ساحلی امیر دشت مازندران از جمله شهرک های لاکچری می باشد که از کلیه امکانات رفاهی، ورزشی و تفریحی همچون مجهز بودن به زمین تنیس، فوتبال و والیبال برخوردار می باشد که فقط مربوط به ساکنان شهرک تعبیه شده است. همچنین این شهرک از 3 پارک جنگلی و زمین های بازی مخصوص بچه ها تعبیه شده است.

این شهرک از یک پلاژ ساحلی به وسعت 4000 متر، برخوردار می باشد که در آن امکاناتی همچون رستوران، سی ساید و تفریحات آبی قرار گرفته است. همچنین این شهرک از یک دسترسی زیر زمینی که مخصوص پیاده روی های خانوادگی می باشد، ساخته شده است که از داخل شهرک به سمت ساحل در ابتدای ورودی خیابان اصلی قرار گرفته است که فقط ساکنین شهرک، حق دسترسی و برخورداری از این امکانات را دارند. اما افراد سالمند نیز می توانند با استفاده از موتورهای چهار چرخ، جهت عبور و مرور از آن استفاده نمایند.

همچنین از دیگر امکانات رفاهی شهرک، برخوردار بودن شهرک از جاده سلامت می باشد. این جاده که از دو طرف با درخت ها و درختچه های سر سبز تزیین و آراسته شده است، جهت پیاده روی و قدم زدن تعبیه و طراحی شده است.

همچنین تمامی ویلاهای شهرک از انشعابات آب، برق، گاز و تلفن برخوردار می باشند. همچنین رسیدگی و نظافت محوطه شهرک نیز از طریق تیم مدیریت شهری، انجام می گیرد.

اطلاعات تکمیلی در خصوص شهرک امیر دشت

از آنجا که این شهرک از امکانات لاکچری، رفاهی و امنیتی بالایی برخوردار می باشد، ساکنین هر ویلایی می بایست، سالیانه هزینه ای را به عنوان مالیات و شارژ شهرک، پرداخت نمایند که هزینه آن حدود 8 میلیون تومان در سال می باشد.

بیشتر ویلاهای شهرک، مربوط به سیاستمداران و ثروتمندان از گروه های اقتصادی و سرمایه داران می باشد که بیشتر در فصول بهار و تابستان و ایام تعطیلات آخر هفته به این شهرک مراجعه می نمایند.

نمایی از ویلای امیر دشت

نمایی از ویلای امیر دشت

 


مشاهده و خرید ویلا شهرکی


 

 سوالات متداول درباره شهرک ساحلی امیر دشت مازندران:

  1. قیمت و بهای پرداختی بابت خرید ویلا در شهرک امیر دشت کلار آباد، چقدر می باشد؟

قیمت ویلاهای شهرک امیر دشت با توجه به متراژ و برخورداری از امکانات رفاهی آن تعیین می‌ گردد. این ویلاها عموماً حداقل 30 یا 50 میلیارد تومان قیمت دارند که با توجه به نوع ویلا، می بایست از مشاوران املاک کمک بگیرید.

  1. شهرک امیر دشت از چه امکاناتی برخوردار می باشد؟

این شهرک مجهز به امکانات رفاهی- تفریحی- ورزشی همچون زمین بازی بچه‌ها- زمین ورزشی- جاده جنگلی برای پیاده‌ روی- پلاژ ساحلی اختصاصی- رستوران- تفریحات ساحلی- محوطه سازی- سیستم امنیتی در تمام شهرک- دوربین پلاک خوان در ورودی شهرک و نگهبانان 24 ساعته می باشد.

  1. آیا افرادی خارج از شهرک می‌توانند برای فصل بهار و یا تابستان در شهرک امیر دشت یک ویلای استخردار اجاره کنند؟

خیر. یکی از محدودیت های شهرک ساحلی امیر دشت، ممنوع بودن اجاره ویلا در آن می باشد.

4.سند ویلاهای شهرک امیر دشت چگونه هستند؟

از آنجا که قدمت این شهرک های به دهه 50 شمسی باز می گردد و اینکه این ویلاها در دوره شاهنشاهی طراحی و ساخته شده اند، بنابراین دارای سند شاهنشاهی (شخصی) و یا سند بنیادی می باشند.

شهرک امیر دشتشهرک امیر دشت

 

آموزش طراحی و ساخت آلاچیق در ویلاهای شمال

هزینه ساخت ویلا در شمال چقدر خواهد بود؟

معنای ویلای لاکچری و خرید ویلای لاکچری در شمال

 

 

ارتباط با املاک رادین