از نظر لغت و مفهومی، فنگ شویی، به یک سیستم، متافیزیک ثبت شده است، که با هدف، هماهنگ نمودن افراد، و محیط پیرامونشان، ایجاد گشته است، و طبق گزارشات و مطالعات مختلف، در این خصوص، باید بیان داشت، فنگ شویی، پیرو، اصول و قوانین، ارتباط اشیا و انسان، می باشد، چنانچه بخواهیم، در معانی فنگ شویی، ریز شویم، باید متذکر شویم که، این کلمه، به باد – آب اشاره دارد، که کلمات فنگ، به معنی: (باد)، و شویی،به معنی: (آب) می‌باشد، و این عناصر، در چین باستان، جزء خلق کننده، طبیعت، و ماوراء، بوده، و در فرهنگ این کشور، همواره از این عناصر، یاد شده است، و قابل ذکر است، فنگ شویی، در دکوراسیون داخلی، و چیدمان انواع ساختمان ها، بسیار کاربردی است، و در واقع، از هدف مهمی، همچون رشد و جریان دهنده انرژی مثبت، و انتقال دهنده، آن در کل روند زندگی، پیروی می کند، در همین راستا، با آموزش، و رعایت، نکات و‌ اصول، می توانید زندگی سرشار از آرامش، و موفقیت را به همراه داشته باشید، و املاک رادین، در این مقاله، با توجه به این بحث، به بیان، چند نمونه از این، نکات پرداخته شده است، پس با ما همراه باشید.

 

 علم متافیزیک

 

 

1) در علم فنگ شویی، هر رنگ مفهومی خاصی را داراست، و دارای شکل خاصی می باشد، و قابل ذکر است،  هر قسمت خانه، دارای انرژی خاصی است که، لازم است با چیدمان اشیاء، و استفاده از رنگ های مناسب، انرژی ‌های مرتبط با آن بخش را، تقویت نمود.

در همین خصوص، استفاده از رنگ، در چیدمان ویلا، از اهمیت بالایی برخوردار است، و در هنگام چیدمان، نمی بایست، تمامی رنگ های موجود در یک فضا، مشابه باشند، بلکه باید در تنالیه های مختلف، و یا با توجه به یک رنگ ثابت، و پایه، مابقی تجهیزات را دکور نمائید، و باید با این نکته توجه داشته باشید که، از استفاده بیش از حد، وسایل طرح دار، می تواند، تأثیرات مخربی را در فضا، ایجاد نماید، پس قبل از انجام هر کاری، از افراد متخصص در این امور، بهره مند گردید. 

 

 رنگ در اصول فنگ شویی

 

 

۲) عناصر طبیعی، به صورت بیان عامرانه، دارای جان می باشد، و همواره، به خاطر، طبیعی بودنشان، حس و انرژی مثبت موجود خود را، به دیگر، فضاها انتقال می دهند، و در این نوع چیدمان، افراد متخصص در این حرفه، با استفاده از سنگ های تزئینی طبیعی، صدف ساحلی، و گیاهان، و ... باعث تقویت، انرژی مثبت محیط می گردند، در دکوراسیون، با این اصول، استفاده از گیاهان با برگ های پهن، از اهمیت بالایی برخوردار است، و امروزه این، روند، استفاده از گیاهان طبیعی، در بین عموم، مورد استقبال قرار گرفته است، و همواره شاهد، گیاهان زیبایی، در ساختمان، ویلاها، و ... می باشیم.

 عناصر طبیعی در اصول فنگ شویی

 

 

 

۳) از دیگر نکاتی که، باعث انتقال انرژی مثبت و همچنین صمیمیت، اعضای خانواده می گردد، نصب، قاب عکس های خانوادگی، بر دیوارهای داخلی، ساختمان و یا ویلا می باشد، اما توصیه می شود، در انتخاب، و تعداد عکس، حوصله به خرج دهید، و در افراط در نصب قاب عکس، بپرهیزید. 

 

قاب عکس  در اصول فنگ شویی

 

 

 **مطالعه بیشتر** 


10 نکته ای که در خرید ویلای لوکس، باید در نظر بگیرید.

 تهاتر چیست؟


 

 

۴) علم فنگ شویی معنقد است، وجود آب در دکوراسیون منزل، همانند: آکورایوم، آب نما، و یا گلدان پر آب، و ... می تواند، باعث جذب، آرزوها و خواسته های مثبت شما گردد، اما چون این علم، دارای قوائد و اصول خاصی می باشد، همواره نصب، و قرارگیری وسایل از اهمیت بالایی برخوردار است، و به همین جهت، افراد متخصص در این حرفه، معتقد هستند، قرارگیری، منبع آب، در مکان، و جهت مناسب، باعث جذب، سعادت و خوشبختی می گردد.

 

 ابنما در اصول فنگ شویی

 

 

۵ ) همانطور که بیان شد، جهت و محل قرارگیری، تجهیزات و وسایل، یکی از مهمترین اصول، در چیدمان می باشد، و در همین خصوص، بخش شمالی منازل، باید به عنصر آب اختصاص دهید، و قرارگیری شومینه، در این بخش، باعث ایجاد یک چرخه مخرب و بحث و گفتگو در بین اعضای خانواده خواهد شد، چنانچه، این روند، در منازل شما وجود دارد، بهتر است، آن را خاموش نگه دارید، و با قرارگیری تجهیزات چوبی، این اثر مخرب را خنثی و یا از بین ببرید.

 شومینه  در اصول فنگ شویی

 

 

7) یکی از نکاتی که در چیدمان ویلا، و ساختمان، در اصول، اصول فنگ شویی، مورد اهمیت می باشد، پرهیز از نظم مطلق، می باشد.

 

 نظم در اصول فنگ شویی

 

 

8) چنانچه بخواهید، علم فنگ شویی را، در دکور منازل، هدایت کنید، یکی از این گزینه ها، میزها می باشند، که می بایست، به دور از فضاهای بهداشتی باشند، و بصورت مدل های بدون زاویه و گوشه دار، انتخاب گردند.

 

میز در اصول فنگ شویی

 

**مطالعه بیشتر**


 کابینت آشپزخانه

اصول طراحی پارکینگ، برای ویلای شمال


 

 

9) اصول فنگ شویی معتقد است، استفاده از وسایل و تجهیزاتی، همچون: گل، میوه مصنوعی، و‌... در تجهیز آشپزخانه، می تواند، انرژی منفی را افزایش دهد، و در حالی که استفاده از وسایلی همچون میوه طبیعی، در میان میزهای ناهارخوری، علاوه بر زیباسازی فضا، باعث افزایش خیر و برکت، می گردد.

 گل و عناصر طبیعی در اصول فنگ شویی

 

 

10) نور طبیعی و هوای تازه، یکی از عناصر مهم برای به جریان انداختن انرژی مثبت در اصول فنگ شویی، می باشد، عبور جریان هوا، و عدم استفاده از پرده‌ های ضخیم و تیره، از عوامل مهمی است که، می بایست، در این دکور، رعایت نمود، نور طبیعی می تواند، باعث ایجاد، حس خوشبختی، انرژی مثبت گردد. 

 

نور در اصول فنگ شویی

 

 

11) خانه و دیگر اماکن سکونت را، از شلوغی پاک کنید، و از انباشته کردن وسایلی که، بلا استفاده می باشند، پرهیز کنید، زیرا باعث ساکن ماندن، و انباشته شدن و گیر کردن، انرژی در گوشه و کنار خانه می ‌شود، وسایلی که دوست ندارید، و یا مورد استفاده نمی باشد، و یا فضا را، شلوغ کرده ‌اند، را جمع کرده، و یا آن را، ببخشید، و چنانچه این اصول های بیان شده را رعایت نمائید، و همچنین، بعد از دکوراسیون ویلا، و یا ساختمان، بر اساس اصول فنگ شویی، شاهد، انرژی مثبت، در فضای محیط، خواهید بود، و‌ بدون شک شما را برای اجرای هرچه بیشتر، اصول فنگ شویی، ترغیب خواهد نمود.

 عدم شلوغی در اصول فنگ شویی

 

 

لینک پیشنهادی:


 فروش ویلای نقلی

فروش ویلا باغ 1000 متری

فروش ویلا ارزنده

فروش ویلای سه خواب

فروش ویلا با ویوی ابدی 


 

با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون، برای شما همراهان و کاربران همیشگی، املاک رادین.