شمال کشور، معمولا، خطه ای، مناسب، برای سرمایه گذاری، زندگی و کسب انرژی و ... می باشد، زیرا محیط های طبیعی همچون وجود، طبیعت، جنگل، دریا و ... گزینه های مهم در این عوامل هستند، و معمولا، خرید ویلا در شمال، گزینه‌ای مناسب، برای دست‌یابی، به این آرامش می‌ باشد، و همانطور که اطلاع دارید، خرید ویلا، و یا زمین، و دیگر مستغلات، در حوزه بازار مسکن، بسیار رو به افزایش است، و این امر، از دیرباز تا به امروزه، مورد اهمیت بوده است، زیرا، این مناطق، علاوه بر مزایای سرمایه گذاری، محیطی سرشار از، انرژی مثبت، به همراه، چشم اندازهای زیبا، می باشد، که می تواند، گزینه ای مهم، برای مهاجرت و سفر باشد، زیرا، می توان در این فضاها، از بیشتر آلودگی، شهرهای بزرگ، بدور بود، و تازه معنی زندگی آرام، در این محیط، را متوجه شد.

از این رو، با این اوصاف، بسیاری از افراد، از سراسر کشور، به این خطه روی آورده اند، و این محیط های ییلاقی، روستایی، و ... بصورت بومی و شهرکی( تهرانی نشین) تقسیم شده است، و بطور کلی، اهالی منطقه را با افراد غیر بومی، و غریبه، جدا ساخته است، و از این رو، امروز، در این مقاله، به این موضوع، پرداخته ایم، تا بیشتر، با مزایا و معایب، این موضوع، آشنا شویم، چنانچه، تمایل به کسب اطلاعات، بیشتر هستید، با ادامه مطالب، با ما همراه باشید.  

 

خطه شمال 

 

« سرمایه گذاری، در منطقه بومی »

 

قابل ذکر است، منظور از منطقه بومی نشین، در واقع، به محیط، و بافت منطقه ای، گفته می شود که، که تمامی اهالی، در این منطقه، از سال های گذشته زندگی می کردند، و از نظر، گویش، فرهنگ، آداب و رسوم ، و ... مشابه همدیگر، می باشند. 

 

چنانچه بخواهیم، در خصوص منطقه بومی، و نوع ساخت و ساز، و‌...، بیشتر بیان کنیم، باید اشاره کرد که، خرید و فروش زمین، ویلا، و ...، بیشتر، در بافت شهری، که دارای قدمتی چندین ساله دارد، قرار گرفته، که معمولا، با سازه هایی، همچون: چوب، سنگ، و ... تشکیل شده، و باید اشاره داشت، ویلاهای شمالی، به سبب نوع آب و هوا، اکثرا، از نوع، شیروانی ساخته می شود، ولی امروزه، طراحی داخلی بنا، بصورت مدرن، و گاها، بصورت تلفیقی از طراحی شیک، با رعایت فرهنگ سنتی مازندران، انجام می گیرد.  

 

در ادامه ویلاهای بومی، باید به این گزبنه اشاره کرد که، افراد منطقه، می توانند، زمین و ویلاهای، مشخص شده را، در مناطق تأیید شده، جنگلی، ساحلی، کوهستانی، و ... با قیمتی مناسب تری، خریداری کرد.

 

 سرمایه گذاری در منطقه بومی شمال

 

 

« سرمایه گذاری، در منطقه، تهرانی نشین »

 

فضاهایی که، در منطقه ای، دورتر از فضاهای بومی، و در محیط شهرکی، قرار گرفته شده، به  منطقه تهرانی نشین، معروف هستند، و این ویلا و زمین ها، بیشتر، مورد تایید مسافران، و متقاضیان سرمایه گذاری می باشند، و باید به این نکته اشاره کرد که، معمولا، مسیر عبوری این مناطق، با فضاهای روستایی، بصورت جداگانه می باشد، و محیطی خلوت تر نسبت به بافت، بومی نشین است.  

 

چنانچه بخواهیم، در خصوص نوع و سبک، بناهای منطقه ی تهرانی نشین، صحبت کنین، باید اشاره داشت که، بیشتر ساختمان ها، بصورت شیک، و با إلمان ها و سبک های جدید، مانند: دوبلکس، تریبلکس، و فلت های لاکچری، اجرا شده اند، و چنانچه بیان شد، ساختار، و وجود، مصالح های، نوین و لوکس، و وجود، سبک های اروپایی، در این بناها، به طبع، در قیمت ساختمان، تاثیرگذار است، و قیمت این نوع ویلاها، نسبت به بومی نشین، بالاتر می باشد، و در کل چنانچه، بخواهیم بصورت کلی، این مبحث را بیان کنین، باید ذکر کنیم که، ویلاهای تهرانی نشین، در واقع بیشتر در شهرک‌ هایی می باشند که، هستند که، تمامی ساکنین و مالک، از شهرهای دیگر، و اکثرا، ساکنین تهران، و شهرهای بزرگ شده اند، و گاها، بسیاری از شهرک ها، بر اساس نوع شغل( پزشک، مهندس) و ... تقسیم بندی شده اند، و با معماری های متفاوتی، اجرا می گردند، و قابل ذکر است، این فضاها، به دلیل عدم حضور ثابت، ساکنینش، از امنیت بالایی برخوردار هستند، و گاها، بعضی ویلاها، از سیستم های هوشمند، برخوردار هستند، و یا از حراست های شبانه روزی برخوردار هستند، از دیگر، ویژگی هایی که، در این ویلاها، وجود دارند، دسترسی آسان و راحت، به محیط شهری، و مراکز و فروشگاه ها، خدمات رفاهی، پزشکی، تفریحی، و ... می باشد.

 سرمایه گذاری در منطقه تهرانی نشین

 

 

در انتهای کلام، باید بیان داشت، تمامی ویژگی و گزینه های ذکر شده، بصورت نسبی است، و به هدف، بودجه، و ... متقاضیان، بستگی دارد، و ویلاهای تهرانی نشین، با توجه به، استقرارشان، در محیط شهرکی، به طبع، با محیط های بومی، تفاوت دارند، و با توجه به امنیت، و نوع ساختار، و ...  اما، باید به این مسئله اشاره کرد که، بومی ها، از صفا و روحیه زندگی، بهتری برخوردار هستند، و صمیمیت بین همسایه ها و مردم، بیشتر برقرار است، و همچنین، قیمت ویلاهای شهرکی، با توجه به، مساحت زمین، نوع ملک ساختار، و ... متفاوت است، و باید با این موضوع اشاره کرد که، ویلاهای بومی، معمولا، از قدمت بیشتری برخوردار هستند، و از سند و مالکیت های مختلفی، برخوردار هستند، و همواره توصیه می شود، قبل از، هر اقدامی، در این باب، پرس و جو، و اطلاعات کسب کنید، و همچتین می توانید، با مشاوران، مجموعه املاک رادین، تماس برقرار کنید، و از متخصصین بومی، بهتر، اطلاعات کسب کنید، چنانچه، تا انتهای مقاله، با ما همراه بودید، بسیار سپاسگزاریم، و امیدوارم این مقاله، بتواند، در یک انتخاب درست، به شما کمک کند، با آرزوی سلامتی، و زندگی سرشار از برکت، برای شما همراهان گرامی، سایت رادین.

 

هدف خرید ویلا