دوستان و همراهانِ املاک رادین؛ سلام امیدوارم حالِ دلتون بی نظیر باشه و سرمای زمستان، گرما بخش جسم و روحتان باشد. وارد فصل سردِ زمستان شدیم و می خواهیم در این مقاله به یک منطقه جنگلی در حومه شهر چمستان سفر کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

لسفیجان یا لسفی جان روستایی در شهرستان نور در استان مازندران می باشد؛ مردم این روستا در تابستان و روزهایِ تعطیل به مناطق کوهستانی شهرستان نور و عمدتا روستاهای بومک و هلو پشته کوچ می کنند تا از گرما و رطوبت تابستان دور باشند.

روستای ِ لسفیجانِ چمستان دارای جمعیتی بیش از 2500 نفر می‌باشد که از قوم لونج می‌باشند.(بسیاری از نام خانوادگی اهالی این روستا لونجی می باشد و از طایفه بزرگی می باشند که حتی در آمل، نور رویان و نوشهر سکونت می کنند) این روستا یکی از بزرگترین روستاهای بخشِ چمستان است که پل ارتباطی بین چمستان و آمل است.

روستای لسفی جان 10 شهید و 2 آزاده و حدود 30 جابناز دارد و از جمله روستاهای مذهبی در شهر چمستان می باشد.

دسترسی به لسفی جان از روی نقشه؛ کلیک نمایید👇🏻👇🏻

اگر نقشه بالا به درستی در گوشیتان باز نمی شود اینجا کلیک کنید.

خرید ویلا در شمال یا خرید ویلا جنگلی یکی از رایج ترین معاملات در شمال کشور می باشد در منطقه چمستان و روستاهای اطرافش همچون روستای لسفی جان شما شاهد پوشش کاملا سبزِ جنگلی خواهید بود که براحتی با بودجه ای اندک تیم املاک رادین قادر است شما را به مالکیت ویلا و زمین در این روستا در آورد، فقظ کافیست اینجا کلیک کنید و با ما تماس برقرار کنید تا کارشناسان ما اطلاعات کامل مشاوره ای را بطور رایگان در اختیارتان قرار دهند.

روستای لسفی جان

 سرمایه گذاری در شمال؛ یکی از راه های اصلی برای افزایشِ سرمایه شما با در نظر داشتنِ تورمی که در جامعه رایج است میباشد. شما برای اینکه از این تورم سنگین جامعه در امان باشید و مال یا نقدینگی خود را از دست ندهید و به حفظ یا افزایش آن اقدام کنید از هوشمندانه ترین کاری که می توان انجام داد خرید زمین یا خرید ویلا در شمال میباشد شما هر نوع سرمایه گذاری دیگری را در نظر بگیرید ریسک ها و تحلیل های مختلفی دارند، به عنوان مثال بازار بورس ایران یا بازار رمز ارزها یا بازار خودرو همه اینها نیاز به تخصص و همچنین نیاز به رعایتِ قواعدِ سرمایه گذاری بلند مدت می باشند، اما سرمایه گذاری در خودرو در سال های اخیر کمی از تحلیل خارج شده و طبق تورم و افزایش، به قیمت بالایی رسیده است اما در نظر داشته باشید که هیچ وقت وسایل نقلیه به عنوان سرمایه دائم نمیشود به صورت ۱۰۰% با آن اتکا داشت، شما برای اینکه یک سرمایه گذاری بدون ریسک و افزایش ۱۰۰ درصدی را داشته باشید تیم سرمایه گذاری املاک رادین خرید زمین و خرید ویلا در شمال را و یا در کل نقاط کشور به عنوان بهترین نوع سرمایه گذاری برای کوتاه مدت به شما پیشنهاد می کند.

خرید زمین در شمال زمانی که بازار در خوابِ فروش به سر می برد


همانطور که میدانید در دی ماه ۱۴۰۱ بسیاری از بازارهای سرمایه همچون طلا - سکه - رمز ارز و اندکی در بورس و خودرو افزایش قیمت داشته اند یعنی کسانی که در طی سه ماه اخیر به این بازار ها وارد شده اند در این ماه ها شاهد رشد چشمگیر بودند، همانند قیمت خودروها قیمت دستوری دولت در بازار خودرو در شرکت های سایپا و ایران خودرو و همچنین شرکتهایِ وارد کننده خودرو در حال همسان‌سازی با پروسه آزادسازی واردات خودرو می باشد، شما یک پراید ۱۳۲ ساده را آن بایست با مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان خریداری کنیم این یک تورم عجیب است!! در صورتی که شما تا پنج سال پیش می توانستید همین پراید را با قیمت ۱۰ میلیون تومان خریداری کنید همچنین در بازار مسکن هم شاهد رشد عجیبی بوده ایم شما می توانستید در همین روستای لسفی جان زمین داخل بافت با مجوز ساخت را با قیمت متری ۲۰۰ هزار تومان خریداری کنید در همین پنج سال اخیر. اما الان شما همین زمین را باید حداقل با قیمت متری 6 میلیون تومان خریداری کنید، یا بهتر است بدانید که ویلاهای فلت خرید و ویلا ارزان قیمت در پنج سال پیش از ۴۰۰ میلیون تومان شروع می شد اما الان حداقل از یک میلیارد و پانصد شروع می شود ولی یک سالی است که بازار مسکن و مستغلات رشد آنچنانی نسبت به سایر بازارها نداشته است! و پیش بینی می‌شود که در اسفند ماه ۱۴۰۱ با یک افزایش قیمت چند برابری در بازار مسکن روبرو خواهیم بود از این روی اگر شما بودجه‌ای دارید و قصد سرمایه گذاری در شمال و آماده برای خرید زمین و ویلا در شمال هستید دی و آبان ماه بهترین فرصت برای انجام خریدتان قبل افزایش قیمت است و این اطمینان را به شما می دهیم طبق تجربه چندین ساله " املاک رادین " هر سال قبل نوروز یک تحول قیمتی در زمین و ویلاهای شمال خواهیم داشت و شما همین حالا می توانید بصورت رایگان از مشاوره و تحلیلِ بازار توسط تیم املاک رادین بهره مند شید کافیه به صفحه تماس با ما رفته و کلیک کنید تماس بگیرید.

 

 

مقالاتِ پیشنهادیِ املاک رادین برای شناخت بیشترِ مناطقِ شمال:

هر آنچه باید درباره روستای عرب خیل بدانید

عبدالله آباد کجاست و خرید ویلا در عبداله آباد چمستان

پارک جنگلی نور بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه

جنگل هلومسر کجاست و خرید ویلا در منطقه هلومسر آمل

روستای درکاپی کجاست و خرید زمین در درکاپی نور

آشنایی با روستای زیارو و خرید زمین در زیاروی آمل

خشکرود کجاست و خرید ویلا در خشکرود آمل