با سلام خدمتِ همراهانِ همیشکی "املاک رادین" امیدوارم حالِ دلتون بی نظیر باشه و لحظاتِ زندگیتون سرشار از شادی و مهرِ خداوند باشد از اینکه امروز با ما در این مقاله همراهید بسیار خرسندیم و قصد داریم باهم سفری به دلِ شمال و به شهری قدیمی به نامِ آمل و روستایی دیدنی و بکر بنامِ زیارو سفر کنیم، چمدوناتون رو ببندید که یه سفر خاطره ساز پیش رو داریم.

خوب اول اینکه زیارو کجا می شه؟! زیارو یکی از روستاهای زیبا تو شهرستانِ آمله؛ خوب فرضا ما تو مرکز کشور همسفر شدیم اولین وسیلهِ مهم که بایست ورداریم یه دوربین عکاسی یا یه گوشی با کیفیته چون زیارو پر از منظرهای بینظیره که دلمون میبره، پیشنهاد میشه چندتا ست لباس مختلف بگیرین چون انقد منظره تپه و کوه و جنگلش بی نظیره که حداقل با لباسایه مختلف تو لوکیشن های مختلف بتونی 5 6 تا پستِ جدا تو اینستاگرام بسازی و بذاری! دوستات پستهارو می بینن ولی حالشو خودمون بردیم فقط لوکیشنشو بزنین که سایر دوستاتونم از دیدن این مکان دیدن بی بهره نمونن.

خوب از تهران راه افتادیم، یه جاده خاطره ساز که آهنگِ "خاطراتِ شمال محاله یادم بره " رو بارها کوه و سنگهای جاده هراز از ضبطِ ماشین های تو مسیر شنیدن رو پیشِ رو داریم. یه مسیرِ کوهستانیِ بی نظیر که خاطرات عشق و عاشقیِ نصفِ مردم ایران تو این جاده واسه یبار هم شده؛ طی شده! تا اینجای مسیر ساده بوده نیاز به ادرسی نوده که آخرِ جاده هراز می رسیم به شهر زیبای آمل؛ شهری با قدمت دیرینه و نامی که در گذشته به آمارد، یاد می شد.

به شهرِ آمل رسیدیم؛ واردِ مرکز شهر نمیشیم و مستقیم میریم به کمربندی " هراز - هزارسنگر" که در همین سمتِ راستِ ورودی به شهر آمل هستش و حدودا 5 کیلیومتر مسیر که طی کنیم به تابلوی زیارو-بزمینان میرسیم وارد این مسیر روستایی میشیم و حدودا با 15 دقیقه رانندگی به روستای زیارو می رسیم

مسیر دوم ولی سر راست تره اینه که تو ابتدای ورودی شهر آمل؛ بعد از مجتمعِ رفاهی اکسین به تابلوی " پستِ برقِ هزار سنگرِ آمل" می رسیم از این مسیر هم میشه رفت ولی زیبایی مسیرِ اول بیشتر از این مسیر دومه؛ ولی حتما یکبار هم شده هر دو مسیر رو امتحان کنید تو مسیر دوم اقامتگاه بومگردی امیرستون ساخته شده که می تونه یه استراحتگاه خوب براتون باشه. ادرسشو میخوای فقط لازمه کلیک کنی.

 خوب حالا آدرس دقیقِ روستای زیارو از رو نقشه👇🏻👇🏻

 اگه نقشه بالا به درستی تو گوشیتون بالا نیومد اینجا کلیک کن.

روستای زیارو

 خوب حالا که ادرس دقیق و مسیرهای رسیدن به روستایِ زیارو رو دقیق متوجه شدیم حالا بریم سراغِ زیبایی ها وداشته های این منطقه:

- زیاروی آمل در دهستان دشت‌سر سفلی قرار گرفته که طیِ آخرین سرشماری مرکز آمار ایران تو سالِ 1385، جمعیتش ۱۵۴ نفر (۴۲ خانوار) بوده. و با دارا بودن مناطق زیبا و جنگلها یکی از نقاط توریستی به شمار می ره.

- امامزاده فضلِ زیارو

- جنگل زیارو

- طبیعت بی نظیر کوه و جنگل

- غیربومی شدن روستا در سالهای اخیر

- ساخت ویلاها و شهرک های کلاسیک با طراحی کاملا متفاوت

- قدرت سرمایه گذاری بالا

 روستای زیارو

- از مهمترین پتانسیل های روستای زیارو می تونم به موارد بالا اشاره کنم؛ دلیل نامگذاریِ زیارو؛ امامزاده ایه که اهالی این روستا به آن احترام و اعتقادِ خاصی دارند و سالانه تورهای مذهبی زیادی برایِ زیارت این امامزاده گرانقدر به روستای زیارو سفر می کنند.

- جنگل بکر و دیدنی زیارو هم بعد از امامزاده فضل؛ از مهمترین عوامل جذبِ توریست و گردشگرا به این روستاست؛ از اونجایی که مسیرِ پیمایشِ جنگلِ زیارو سخته و ماشین رو نیست تقریبا جنگل بصورت طبیعی و دست نخورده باقی مونده که زیبایی خارق العاده ای رو تو 4 فصل بوجود میاره.

- در سالهای اخیر روستای زیارو بدلیل موقعیتِ ویژه و مواردی که بالا عنوان کردم، شاهدِ رشد عجیبی بوده و میزان ساخت و ساز در این منطقه شدیدا قوت گرفته و اگه شما هم قصد خرید ویلا در شمال یا خرید زمین در شمال رو دارین حتما یه سری به این روستا بزنید البته قبلا با یه تیم املاکِ حرفه ای صحبت و مشاوره بگیرید که تیم " املاک رادین" 7 روزه هفته در خدمت شما عزیزانه تا اطلاعاتِ مفید و کاملی در اختیارتون قرار بده.

 اگه قصد سرمایه گذاری تو شمال رو دارید باید اینو بدونید که هرجایِ شمال مستعد برای افزایشِ قیمت و سرمایه گذاریه ولی نقاطی که بکرتر و از نظرِ کارشناسان تایید شه می تونین تو بازه زمانیِ کمی سرمایه خودتون رو چندین برابر کنید اما اینکار نیاز به دانش و شناختِ منطقه داره؛ شما بایست از جایِ معتبری مشاوره و راهنمایی بگیرین. نمیدونید چطور و از کجا؟ کلیک کنید.

 

خرید زمین در شمال زمانی که بازار در خوابِ فروش به سر می برد

 

مقالات پیشنهادی " املاک رادین" برای شناختِ بیشترِ مناطقِ شمال:

خشکرود کجاست و خرید ویلا در خشکرود آمل

آب پری کجاست،و آشنایی با تاریخچه و زیبایی های آب پری

چرا ارزان ترین ویلاهای شمال، در چمستان، قرار دارند؟

گلیرد کجاست|خرید ویلا در گلیرد آمل

تجنک کجاست و خرید ویلا در تجنک آمل

پیشگون کجاست و خرید ویلا در پیشگون آمل

متل قو و خرید ویلا در شمال

کلاردشت کجاست قبل از خرید ویلا در کلاردشت باید بدانید

رقابتی دیرینه در فروش ویلا شمال بین مازندران و گیلان

شهرهای استان مازندران و خرید ویلا در مازندران

گردشگری هیجان انگیز در جنگل های شمالی ایران

شناخت کلی از شهرک ساحلی امیر دشت مازندران

گالش پل کجاست و خرید ویلا در گالش پل محمودآباد

کلوده کجاست و امتیازات کلوده برای خرید ویلا

جاهای دیدنی شهر نور، و خرید ویلا در نور