روستای تجنک کجاست؟

 روستای تجنک واقع در شش کیلومتری آمل و دهستان پایین خیابان لیتکوه می باشد. برای رسیدن به روستای جنگلی تجنک بایستی از روستاهای قَجَرمَحَله, آهنکتی و دارکلا عبور کرد. این روستا از شرق به روستای بولیده، از جنوب به روستای سَرهَنکُتی، از غرب به روستای پیشکون و حسین آباد، و از شمال با روستای گلیرد و جاده ولیسده همسایه می باشد.

شغل عمده روستایی ها در تجنک کشاورزی و باغداری است که محصول عمده کشاورزی برنج و دارای باغ های شبرنگ، هلو، پرتقال و... می باشد.

این روستای توریستی دارای چهار چشمه جوشان و جذاب است که برای تفریح و شنا و... مناسب است. به طوری که حتی از روستاهای اطراف برای تفریح و گذراندن اوقات خوش دوستانه به این منطقه می روند.

 

روستای تجنک

 

در نزدیکی روستای تجنک تپه معروفی به نام قلعه وجود دارد که یکی از جاذبه های دیدنی و تفریحی آن بود. ولی متأسفانه فعلاً بدلیل عدم توجه به محیط زیست از سرسبزی  و چشم انداز بینظیری که قبلا در آنجا وجود داشت، کاسته شد.

همچنین زمین خالی به نام (کاله) در روستای تجنک وجود دارد، که برای بازی فوتبال و والیبال جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شده است که در ایّام تعطیل و زمان های خاص شلوغ می باشد.

مردم این روستا از سواد بالایی برخوردارند و فرهنگ مهاجرپذیری در آن جا افتاده است. این روستا فاقد مدرسه می باشد و دانش آموزان این روستا برای تحصیل به شهر رفت و آمد می کنند. فضای این روستا جنگلی و ویلاهای جنگلی و لوکس از ارزان تا گران در آن وجود دارد.

برای دیدن این روستا برروی نقشه کلیک کنید.

روستای تجنک

 

 

 فاصله تهران با روستای تجنک:

فاصله تهران با روستای تجنک واقع در شهرستان آمل، حدودا 250 کیلومتر با فاصله زمانی حدودا 4 ساعت می باشد.

البته دو مسیر برای رسیدن به روستای تجنک وجود دارد: جاده هراز و جاده چالوس. که از مسیر جاده هزار مسافت آن حدودا 40 کیلومتر کمتر می باشد.

برای دیدن این مسیر برروی نقشه، کلیک کنید.

روستای تجنک

 

 

مزایای خرید ویلا و زمین در روستای تجنک:

تجنک یکی از روستاهای بکر و دست نخورده شهرستان آمل به حساب می آید. بنابراین چه اگر بخواهید ویلایی در دل شمال با ویو جنگلی بخرید و در آن به اوقات فراغت و تعطیلات بپردازید، و یا برای سرمایه گذاری دست به خرید ویلا یا زمینی ارزان قیمت با پتانسیل اقتصادی بالا بزنید، پیشنهاد مشاوران املاک رادین خرید ویلا و زمین در روستای سرسبز و توریستی تجنک می باشد.

چون این روستا هنوز برای پیشرفت کردن و هجوم سازندگان و خریداران ویلا در شمال پتانسیل دارد. هنوز اراضی های مسکونی دست نخورده ای وجود دارد که براحتی می توانید برای سرمایه گذاری آنها را انتخاب کنید. برای مثال می توانید زمینی به مساحت 1000  متر را با کاربری باغی و چسبیده به بافت روستا خریداری نموده و در آن به ساخت ویلا با مجوز و پایان کار بپردازید. هم می توانید آن ویلا را برای خود نگه دارید یا می توانید آنرا با قیمتی باور نکردنی به خریداران و متقاضیان ویلا در شمال بفروشید.

 روستای تجنک

 


اگر شما  علاقه مند به خرید ویلا یا زمین در روستای تجنک آمل هستید تیم حرفه ای و متخصص املاک رادین آماده خدمت رسانی به شماست. املاک رادین با داشتن انواع فایل های متنوعی از ویلا جنگلی، ویلا سنددار، ویلا دوبلکس، ویلا تریبلکس، ویلا فلت، ویلا نیم پیلوت و... به شما کمک می کند تا یک تصمیم خوب و درست با توجه به شرایط و بودجه خودتان بگیرید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان به بخش تماس با ما، مراجعه نمایید. 

 

مقالات پیشنهادی املاک رادین:

 

متل قو و خرید ویلا در شمال

کلاردشت کجاست قبل از خرید ویلا در کلاردشت باید بدانید

شهرهای استان مازندران و خرید ویلا در مازندران

شناخت کلی از شهرک ساحلی امیر دشت مازندران

گالش پل کجاست و خرید ویلا در گالش پل محمودآباد

کلوده کجاست و امتیازات کلوده برای خرید ویلا

جاهای دیدنی شهر نور، و خرید ویلا در نور