روستای پیشگون کجاست؟

این روستا واقع در استان مازندران، از توابع شهرستان آمل در پایین خیابان لیتکوه در جاده ولیسده به کلوده قرار دارد. فضای این روستا جنگلی می باشد. یعنی با خرید ویلا و زمین در این منطقه در واقع صاحب یک ویلا جنگلی خواهید شد.

این روستای از جمعیت زیر 1000 نفر برخوردار می باشد. شغل اکثر مردمان این روستا کشاورزی، دامپروری و... می باشد. طبیعت سرسبز و خاک حاصلخیز این روستا باعث شده است که وقتی قدم در این روستا می گذارید شاهد باغ هایی با درختان پرتقال، کیوی، شلیل، هلو ... باشید. همچنین در برخی از زمین های آن برنج، انواع سبزیجات و صیفی جات نیز کشت می شود.

این روستا از جنوب به روستای کاسب محله راه دارد، که از تفریحات معروف آن باشگاه اسب سواری کاسپین می باشد. که بسیاری از جوانان از اقصی نقاط شهرهای مازندران برای تفریح و اسب سواری به این منطقه می آیند.

از شمال نیز به جاده ولیسده راه دارد که در واقع راه اصلی ورود به روستای پیشگون از این منطقه می باشد. پمپ بنزین، انواع سوپرمارکت نانوایی و... در این جاده اصلی به راحتی در دسترس قرار دارد.

از شرق به روستای مسکون و از غرب به روستای تجنک که از روستاهای سرسبز و توریستی آمل می باشند، راه دارد.

برای دیدن این روستا برروی نقشه کلیک کنید.

 

روستای پیشگون

 

 

خرید ویلا و زمین در روستای پیشگون

اگر شما به دنبال سرمایه گذاری با خرید ویلا یا زمین در شمال هستید، یا می خواهید در مکانی از شمال زندگی کنید که در عین پاکیزگی هوا به همه نوع امکانات دسترسی داشته باشید؛ پیشنهاد املاک رادین به شما خرید ویلا در روستای پیشگون می باشد.

با توجه به اوضاع اقتصادی یکی دو سال اخیر، اکثر مردم روی به سرمایه گذاری به خرید ویلا و زمین در منطقه شمال آورده اند. و بیشتر متقاضی خرید ویلا یا زمین ارزان قیمت در منطقه ای با پتانسیل سرمایه گذاری بسیار بالا هستند. روستای پیشگون شاید تا در چند سال اخیر روستای مشهوری برای خرید ویلا در شمال نبود. اما در حال حاضر با توجه به پیشرفت روستا و فرهنگ سازی مردمان روستا برای مهاجرپذیری و ساخت ویلا برای آنها، ویلاسازی بسیار رونق یافته است. از آنجائی که  هنوز هم اطراف این منطقه اراضی های مسکونی وجود دارد. و این قابلیت بیشتری را برای سرمایه گذاری ایجاد می کند. اگر شما به این منطقه نگاهی بیندازید متوجه می شوید که هنوز جا برای پیشرفت و برند شدن دارد. بنابراین با خرید ویلا یا زمین ارزان قیمت در این منطقه، می توانید در کوتاه مدت به سود بسیار عظیمی دست یابید.

 

روستای پیشگون

 

مسیرهای دسترسی به روستای پیشگون:

 

اگر از تهران به سمت روستای پیشگون می روید، دو مسیر وجود دارد که از لحاظ مسافت تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، و به این بستگی دارد شما در کجای تهران شروع به طی مسیر می کنید:

1) مسیر جاده هراز

مسیرهای طی شده به صورت زیر است:

تهران – جاجرود – بومهن – رودهن - آبعلی – مشا – پلور – آب اسک – گزنک و….  و در 2 کیلومتری شهر آمل به منطقه هلومسر نزدیک خواهید شد که وارد کمربندی جدید امامزاده عبدالله خواهید شد و از آنجا وارد مسیر کمربندی آمل به چمستان می شوید و به سمت راست سه راهی ولیسده حرکت می کنید.  بعد از منطقه مسکون در سمت راست شما روستای پیشگون قرار می گیرد.

 

برای دیدن این مسیر روی نقشه، کلیک کنید.

 

2) مسیر جاده چالوس

این مسیر بعد از تهران وارد جاده چالوس شده و در نهایت به شهر چالوس می رسید و از آنجا به سمت شهرستان نور و وارد کمربندی نور به آمل می شوید و از شهر چمستان نیز عبور می کنید، به سمت چپ سه راهی ولیسده حرکت می کنید. بعد از روستای مسکون در سمت راست شما روستای پیشگون قرار می گیرد.

 

برای دیدن این مسیر برروی نقشه،  کلیک کنید.

 

فاصله تهران با روستای پیشگون

 

 

فاصله روستای پیشگون با مناطق تفریحی اطراف:

 

 

  • با ییلاق لاویج  46 کیلومتر در 1 ساعت

 

 

  • با روستای ییلاقی جوربند 30 کیلومتر در 42 دقیقه

 

  • با روستای ییلاقی گزنا سرا 61 کیلومتر در 1 ساعت و نیم

 

 

  • ساحل نور در فاصله 42 کیلومتری پیشگون با فاصله زمانی 40 دقیقه قرار دارد.

 

  •  این روستا از توابع شهرستان آمل است، و تقریبا نزدیک به شهرستان آمل می باشد، و با مرکز شهر آمل 11 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 

  • با روستای ییلاقی فیلبند 67 کیلومتر در 1 ساعت و 45 دقیقه

 

  • با مجموعه اکسین 20 کیلومتر در 35 دقیقه فاصله دارد.

 

ساحل نور

 


اگر شما  علاقه مند به خرید ویلا یا زمین در روستای پیشگون آمل هستید تیم حرفه ای و متخصص املاک رادین آماده خدمت رسانی به شماست. املاک رادین با داشتن انواع فایل های متنوعی از ویلا جنگلی، ویلا سنددار، ویلا دوبلکس، ویلا تریبلکس، ویلا فلت، ویلا نیم پیلوت و... به شما کمک می کند تا یک تصمیم خوب و درست با توجه به شرایط و بودجه خودتان بگیرید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان به بخش تماس با ما، مراجعه نمایید. 

 

مقالات پیشنهادی املاک رادین:

 

متل قو و خرید ویلا در شمال

کلاردشت کجاست قبل از خرید ویلا در کلاردشت باید بدانید

شهرهای استان مازندران و خرید ویلا در مازندران

شناخت کلی از شهرک ساحلی امیر دشت مازندران

گالش پل کجاست و خرید ویلا در گالش پل محمودآباد

کلوده کجاست و امتیازات کلوده برای خرید ویلا

جاهای دیدنی شهر نور، و خرید ویلا در نور