خاک طلاست؛ زمین همان خاکی است که طلا های بسیاری را گرد هم آورده است! اگر شما هم میخواهید صاحب طلاهای بیشتری شوید؛ می توانید زمین های بیشتری را در نقاط طلایی تر خریداری کنید یکی از نقاط طلایی و با ارزش و عیار بالاتر خاکِ زمینِ شمال کشور می باشد در این مقاله با املاک رادین همراه باشید تا شما را مالک طلا با عیار بالا در شمال کشور کنیم.

خرید زمین در شمال املاک رادین

شما برای اینکه یک سرمایه گذاریِ موفق داشته باشید باید علمِ سرمایه گذاری و مسایل مختلف در آن بازار را بدانید و رعایت کنید. آیا می دانستید بازار سرمایه و بورس ایران در 3 سالِ اخیر با در نظر داشتنِ کلیت بازار زیان ده بوده است؟ و میدانستید که اگر شما در چنین شرایطی پا به این بازار می گذاشتید با ضررهای سنگینی مواجه میشدید؟

آیا می دانستید که بازار مسکنِ خارج شهری در 5 سال اخیر شاهد رشد میانگینِ 5 برابری شده است؟

آیا می دانستید بازار خودرو در 3 ماه اخیر 60 درصد افزایش سرمایه داشته است؟

آیا می دانستید دلار به 43.000 تومان رسیده است و در 3 ماه اخیر 30 درصد افزایش یافته؟

همه این سوال ها و آیا ها را همه لمس کرده ایم(دی ماه 1401 ) و می دانیم که بازارهای مربوط به داخلِ کشور بسیار غیر قابلِ تحلیل و پیش بینی است ولی در همه این بازارها یک روندِ صعودی وجود داشته و تنها بازاری که هیچ وقت کاهش در آن نبوده و روند صعودی و مانا داشته است بازار مستغلات و زمین بوده، بی دلیل نبوده که از قدیم می گفتند خاک طلاست و عیارِ آن در نقاطی که محدودتر است؛ بالاتر و پر بها تر خواهد بود، منظور از نقاطِ محدودتر چیست؟

منظور از نقاطِ محدود و با عیار بالا؛ نقاطی است که زمین در آن با توجه شرایط جغرافیایی، اقلیمی، مرکزیت بودن، دسترسی ها، کم مساحت است و زمین ها در این نقاط بصورت ارزشی محاسبه می شوند و معیار قیمتِ منطقی نخواهند داشت و به همین دلیل به این دست از زمین ها که قیمت بالایی هم دارند و روز بروز به قیمتِ آنها اضافه می گردد زمین هایِ محدود با قیمتِ ارزشی می نامند که سر دسته این زمین ها، زمین ها با کاربریِ تجاری هستند که قیمت بسیار بالایی را طی زمانی کوتاه بدست می آورند و هر ساختی که در اطراف این زمین صورت می گیرد بر قیمتِ آن می افزاید و تاثیر گذار است.

احداث جایگاه پمبِ بنزین در نزدیکیِ زمین تجاریِ شما یا احداثِ داروخانه یا مراکز دولتی در اطرافِ زمین ها به طور مستقیم تاثیرگذار بر قیمتِ زمین و افزایش آن می باشند.

 حالا فرض کنید شما در منطقه ای که بسیار پر طرفدار است اقدام به خرید زمین کنید، شمالِ کشور منطقه ای پر تقاضا برای سکونت و تجارت می باشد و بدلیل مساحت بالایِ این قطعه از بهشتِ ایران با آب و هوا و شرایط جغرافیایی بی نظیرش؛ سالانه سرمایه های سنگینی را از کلان شهرها به سمت خود جذب می کند؛ در واقع خرید زمین در شمال یکی از منطقی ترین روش های سرمایه گذاری در جهان می باشد و شما با کمی مشاوره و راهنمایی و همچنین شناختِ از منطقه می توانید خرید زمین با سودآوری بالایی را داشته باشید کافیست همین حالا اینجا کلیک کنید و با مشاوران با تجربه املاک رادین تماس برقرار کنید تا از راهنمایی و کارشناسی حرفه ای مجموعه ما بهره مند شوید.

 املاک رادین خرید زمین

شما می توانید به کمک و راهنمایی تیمِ املاکِ رادین با هر بودجه ای که دارید برای شروعِ این سرمایه گذاری و خریدِ زمین در متراژ های مختلف اقدام کنید.

 

خریدِ زمین در شمال را بر اساس بودجه و توانِ خرید می توان به 3 دسته تقسیم کرد:

1) خرید زمین در شمال با بوجهِ کم:

    این گروه از زمین ها که ارزانترین نوع کاربری را در شمال دارند زمین های با کاربریِ کشاورزی می باشند که قیمتها در زمان کنونی(آذر 1401) از متری 600هزارتومان شروع و بسته به منطقه افزایش می یابد؛ مناطقِ زراعی حومه آمل، حومه چمستان و روستاهای اطراف محمودآباد.

 

2) خرید زمین در شمال با بودجه متوسط:

    این گروه از زمین ها که قیمت متوسط و میانه ای دارند دارای نوعِ کاربریِ باغی می باشند و زمین هایی که معموما در مناطقِ جنگلی و حومه جنگل و یا روستاهای سمت چمستان و آمل واقع اند، لازم به ذکر است که کارشناسی این نوع زمین ها می تواند یک سکوی پرتاب برای سرمایه گذاریتان را به در بازه زمانیِ کوتاه به انجام برساند؛ از قیمت کنونی(آذر 1401) متری 3 میلیون تومان شروع و بسته به منطقه افزایش می یابد. این نوع کاربری ها از پرتعددترین نوعِ خریدِ مشتریان می باشد و می توانند داخت بافت روستایی یا الحاق به بافت هم قرار گیرند. مناطقِ باغی روستاهای آمل، محمودآباد، نور، چمستان و ....

 

3) خرید زمین در شمال با بودجه بالا:

   این گروه از زمین ها که قیمت بالا یا بهتر است بگوییم ارزشی را دارند نوعِ کاربری مسکونی و تجاری را در بر خواهند داشت؛ و خرید و فروش این گروه از زمین ها با کمیتِ پایین ولی با سود و کیفیت سرمایه گذاری بالا صورت می گیرد؛ زمین های تجاری در مناطقِ ساحلیِ نور و محمودآباد که توریست و گردشگرانِ زیادی را هر ساله به سمتِ خود می کشاند همگی نشان دهنده میزان تقاضایِ بالا برای احداث مکانِ تجاری می باشند و منبعِ درآمد بی نظیر برای شما. همچنین خرید زمینِ ساحلی برای سکونت در نوارِ ساحلی نور - نوشهر - محمودآباد و مناطقِ برندِ جنگلی همچون چلک و رویان و شهرک های بنامِ شمالی از جمله این نوع زمین ها می باشند؛ که قیمتشان از متری 8 میلیون شروع و تا متری 90 میلیون هم خرید و فروش شده است.

 

برای خریدِ زمین در شمال که واقعا گنجینه ای گرانبها و پر سود است، تیم املاک رادین برای مشاوره و خدمت رسانی به شما بزرگواران آماده می باشد کافیست تماس بگیرید.

 

شماره دفتر   01144672631

آقای احمدی  09120499062

 

مقالاتِ پیشنهادی املاکِ رادین:

هرآنچه در رابطه با خرید ملک در نوشهر باید بدانید

زمین های قابل ساخت در شمال را چگونه بیابیم؟

قیمت روز ملک در شمال

قدرت نقد شوندگی بالای خرید زمین در شمال

زمین های تجاری در شمال و رشد چندین برابری در سالهای آتی