باید بدانید که؛ خرید آپارتمان، ویلا یا زمین در شمال و در استان مازندران، یکی از رایج‌ ترین، روش‌ های سرمایه گذاری در این منطقه است، در واقع سرمایه‌ گذاری در شمال کشور از موارد پرطرفداری می باشد، که انتخاب مناسب هر فرد می باشد، همچنین سرمایه‌ گذاری در شهرهای شمالی، بستگی به بودجه، زمان موردنظر و سلیقه و از همه مهم تر، هدف شما از خریدتان دارد، همچنین چه شهری را انتخاب می‌ کنید، نیز اهمیت زیادی دارد، شهرهایی اعم از؛ محمودآباد، نور، چمستان، نوشهر و سرخرود  ومنطقه های برند چمستان مانند؛ بهدشت، آهودشت و سعادت آباد و.... گزینه ی مناسبی برای خرید زمین در شمال و خرید ویلا در شمال می باشند، در ادامه به معرفی شهرهای شمال کشور می پردازیم با ما همراه باشید.

 

 

از منطقه بهدشت تا ساحل محمودآباد؛ خرید ویلا یا خرید زمین؟

 

 

خرید ویلا در شمال

 

با توجه به داغ بودن بازار سرمایه‌ گذاری در شهرهای شمالی، خرید ویلا در شمال می‌ تواند پرسود باشد، در واقع اقدام به خرید ویلا در شمال یک ایده جالبی است، که امروزه مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است، در واقع باید گفت؛ خرید ویلا در شمال یک فعالیت اقتصادی پرسودی است، که حتما در این مسیر، باید به افرادی مراجعه کنید، که به مناطق شمالی آشنایی کامل داشته باشند، تیم مجرب رادین، با سال ها تجربه به تمام مناطق شمال اشرافیت کاملی داشته است، از این سوی شما با خیال آسوده می توانید، برای خرید ویلا در شمال به تیم املاک رادین مراجعه کنید، متقاضیان خرید ویلا در شمال با گزینه‌ های بسیاری روبرو می‌ شوند، شهرهای ساحلی و جنگلی شمال کشور، گزینه ی مناسبی برای خرید ویلا در شمال می باشد، شما با خرید ویلا در شمال، می توانید سکونت در یک منطقه خوش آب و هوا و سرسبز تجربه کنید.

 

"لینک پیشنهادی"

خرید ویلا در چمستان

خرید ویلا در آمل

خرید ویلا ارزان قیمت

خرید ویلا سند دار

 

 

خرید زمین در شمال

 

بازار خرید زمین در مناطق شمالی کشور همیشه داغ بوده است، خرید زمین در چمستان، خرید زمین در بهدشت، خرید زمین در محمودآباد و...  از جمله پرسودترین سرمایه‌ گذاری‌ ها در سال‌ های اخیر بوده است، باید بدانید که؛ قیمت زمین‌ های شمال همواره در حال رشد بوده، از این سوی ارزش ملک در شمال کشور روزانه در حال افزایش می باشد، به همین دلیل می‌ توان گفت خرید زمین در شمال یک سرمایه‌ گذاری با سود حتمی است.

 

"لینک پیشنهادی"

خرید زمین ارزان قیمت

خرید زمین در بافت مسکونی

خرید زمین اقساطی

 

 از منطقه بهدشت تا ساحل محمودآباد؛ خرید ویلا یا خرید زمین؟

 

از منطقه بهدشت تا ساحل محمودآباد؛ خرید ویلا یا خرید زمین؟

 

علاوه بر ویژگی‌ های معماری و فنی ساختمان ویلا و نوع سازه، متریال و... نوع کاربری زمین، متراژ و.... حتما در ابتدا منطقه ی مورد نظر خود را انتخاب کنید، همانطور که می دانید، شمال کشور، دارای سه منطقه جنگلی، ساحلی و کوهستانی می باشد، که هر یک از مناطق دارای روستا و ویژگی های خاص، مناطق گردشگری و.... می باشند، معیار انتخاب شهر توسط خریداران متفاوت است.

همانطور که می دانید، شمال کشور و استان مازندران بهترین چشم‌ انداز دریا و منظره جنگل را دارا می باشد، در واقع بخش غربی که از آمل، چمستان تا نوشهر و چالوس و رامسر را در بر می‌ گیرد، محبوب‌ ترین منطقه مازندران، در جهت خرید ویلا و خرید زمین می باشد، اگر به منطقه ی جنگلی علاقمند هستید، می توانید به نور، چمستان، آمل و روستاهای سرسبز این منطقه اعم از؛ بهدشت، سعادت آباد، امیرآباد، جلیکان، کلوده، آپادانا، آهودشت و.... مراجعه کنید، همچنین اگر به منطقه ساحلی علاقمند هستید، محمودآباد، نوشهر، رویان، سرخرود و.... گزینه ی مناسبی برای انتخاب می باشد، قیمت ویلا و زمین در هر یک از مناطق متفاوت می باشد، زیرا ارزش هر منطقه متفاوت می باشد، بدین ترتیب باید بدانید که در قسمت‌ های غربی مازندران معمولا ویلا‌ها گران‌ تر از قسمت‌ های شرقی به فروش می‌ رسند.

 

 بهدشت

اگر گذرتان به چمستان خورده باشد، حتما اسم بهدشت را شنیده و دیده اید، در واقع روستای زیبای بهدشت از توابع چمستان است، و جزو منطقه ی جنگلی و سرسبز استان مازندران می باشد، هم چنین بهدشت دارای طبیعت زیبا و بکری است که زیبایی های فوق العاده ای دارد، بهدشت در بین مسیر چمستان به آمل قرار دارد، بنابراین اگر قصد دارید از تهران به بهدشت بروید می توانید 3 مسیر را برای دسترسی به این روستای زیبا انتخاب کنید، برای مثال مسیر اول از جاده هراز می گذرد که مسافت آن در حدود 211 کیلومتر می باشد، و مسیر دوم از مسیر جاده چالوس می باشد، که نیاز است تا مسافت 229 کیلومتر طی شود، همچنین  مسیر سومی از جاده هیجان انگیز فیروزکوه عبور می کند، و نیاز است تا مسافت 334 کیلومتری طی گردد، بنابراین بهدشت به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی و با توجه به مزایای عالی و وجود پتانسیل های فراوان در این روستا، خرید ویلا در بهدشت و خرید زمین در بهدشت یکی از گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری است، قیمت زمین و ویلا در این منطقه متفاوت می باشد، اما ارزش زمین و ویلا روزانه در بهدشت، در حال افزایش می باشد.

 

برای آشنایی بیشتر با بهدشت مقاله ی زیرا مطالعه کنید؛

بهدشت چمستان کجاست و خرید ویلا در بهدشت

 از منطقه بهدشت تا ساحل محمودآباد؛ خرید ویلا یا خرید زمین؟

 

خرید ویلا در محمودآباد

از شهرهای مهم دیگر  که برای سرمایه‌ گذاری و خرید ویلا و زمین در شمال، گزینه ی فوق العاده ایی می باشد، محمودآباد است، محمودآباد به دلیل موقعیت عالی از لحاظ دسترسی و مسافت نزدیکی با شهرهایی مانند؛ آمل، بابلسر، نوشهر و… دارد، مورد توجه اکثر افرادی که به منطقه ی ساحلی علاقمند هستند، قرار گرفته است، محمودآباد از منطقه های ساحلی و توریستی می باشد، که سالانه افراد بسیاری به این منطقه سفر می کنند، وجود منطقه های گردشگری، ویلاهای معتدد، برج های خاص، ویو ابدی دریای خزر و.... باعث محبوبیت محمودآباد شده است.

 

 چه مقدار سرمایه برای سرمایه گذاری ملک و ویلا در شمال لازم است؟

میزان سرمایه لازم برای سرمایه گذاری در شمال؛ به نوع ملکی که می‌ خواهید خریداری کنید بستگی دارد.

 

بهترین زمان برای سرمایه گذاری در شمال چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سرمایه‌ گذاری در شمال، زمانی است که بازار مسکن در رکود باشد و قیمت‌ ها پایین‌ تر از حد معمول باشد.

 

 چگونه می‌ توانم از سود سرمایه گذاری در شمال مطمئن شویم؟

برای اطمینان از سود سرمایه‌ گذاری در شمال، باید قبل از هر اقدامی، تحقیقات لازم را انجام دهید و با مشاورین مجرب املاک رادین که با 20 سال سابقه در حوزه املاک و مستغلات در شمال، فعالیت می کنند، مشورت بگیرید.

 از منطقه بهدشت تا ساحل محمودآباد؛ خرید ویلا یا خرید زمین؟

 

 اگر قصد دارید در شمال ویلایی یا زمینی خریداری نمایید، می توانید به تیم مجرب املاک رادین، که با سال ها تجربه در زمینه ی خرید و فروش ویلا و زمین در شمال فعالیت می کنند، مراجعه نمایید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی رادین، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

 

"بیشتر بخوانید"

مزایای خرید زمین در چمستان توسط تیم املاک رادین 

تفاوت وبسایت املاک رادین از وبسایت دیوار برای خرید ویلا و زمین شمال؛ در چیست

چرا باید املاک رادین را در خرید ویلا شمال انتخاب کرد؛

با خرید ویلا در شمال کلاه سرت میره وقتی این موارد رعایت نکنی!

شرایط همکاری و میزان کمیسیون و درآمد شما در املاک رادین 

با خرید زمین در شمال کلاه سرت میره وقتی این موارد رو رعایت نکنی!

خرید ویلای جدید یا بازسازی خانه های قدیمی روستایی