امیر آباد کجاست؟

امیرآباد روستایی است از توابع بخش چمستان شهرستان نور در استان مازندران ایران.

روستای امیرآباد در کیلومتر ۱۰ جاده آمل به چمستان قرار دارد در بر جاده اصلی و اولین روستا که بعد از آن روستاهای سعادت آباد، کچلده، میرنا، ایرکا و انگتارود قرار دارد.

این منطقه زیبا، از نظر نزدیکی به دریا، مرکز شهرستان آمل، راه های ارتباطی و همچنین توجه روز افزون به آن از نظر اقتصادی، امیرآباد را در موقعیت ویژه ای قرار داده است. این روستا از لحاظ موقعیت جغرافیایی، کمربندی آمل به نور آنرا به دو قسمت تقسیم کرده است. همین عوامل رشد سریع قیمت زمین و توجه به این منطقه برای ویلا سازی را فراهم کرده است. سرمایه گذاران بسیاری به امیرآباد روی آورده اند و در حال ساخت ویلا در این منطقه هستند.

امیرآباد با وجود اینکه از توابع نور می باشد، اما در نزدیکی شهر آمل واقع شده است. شهر آمل یکی از مهمترین شهرهای صنعتی و خدماتی استان مازندران است. لذا امیرآباد به جهت نزدیکی به این شهرِ مهم و صنعتی، جایگاه بسیار ویژه­ای یافته است. از طرفی نزدیکی بسیار زیاد امیرآباد به چمستان امکان دسترسی به مراکز بهداشتی، مراکز خدماتی و مراکز خرید در کمترین زمان ممکن را فراهم آورده است.

پتانسیل بالای امیرآباد نور برای تولید محصولات زراعی و نزدیکی آن به مراکز تولید و کارخانه­ های فراوری محصولات غذایی از دیگر مزایای اقتصادی این منطقه است که آن را از سایر مناطق دیگر متفاوت­ تر و متمایزتر کرده است.

برای دیدن این روستا برروی نقشه، کلیک کنید.

امیرآباد چمستان

 

فاصله تهران تا روستای امیرآباد نور:

دو مسیر قابل دسترسی از تهران تا امیرآباد وجود داردف که هر کدام را می توانید با توجه به موقعیت خود در تهران، انتخاب کنید.

1) جاده هراز

که سریع ترین و کوتاه ترین  و بهترین مسیر، هم از لحاظ مسافت، هم از لحاظ ترافیک، و هم از لحاظ جاده سازی می باشد. و مسافتی معادل 202 کیلومتر و در زمان  سه ساعت و  25 دقیقه طی می شود. 

شما در این مسیر بعد از اینکه جاده هراز را طی نموده اید؛ در 5 کیلومتری شهر آمل به منطقه هلومسر نزدیک خواهید شد که وارد کمربندی جدید امامزاده عبدالله خواهید شد و از آنجا وارد مسیر کمربندی آمل به چمستان می شوید. حدودا بعد از پیمودن 10 کیلومتر به روستای امیرآباد خواهید رسید.

برای دیدن این مسیر روی نقشه، کلیک کنید.

جاده هراز
 

 

 

 2) مسیر جاده چالوس

 زمانی مسیر دوم یعنی مسیر جاده چالوس را انتخاب می شود که مسیر اول یعنی مسیر جاده هراز به خاطر ترافیک زیاد آخر هفته، اعیاد یا ریزش کوه و تعمیرات و مسدود بودن جاده؛ بسته باشد. این مسیر سرسبزی و زیبایی خاصی دارد و دارای جاده های پرپیچ و خم می باشد. در نتیجه این مسیر طولانی تر است، و مسافتی معادل 245 کیلومتر و زمان حدودی 4 ساعت  را بایستی برای انتخاب این مسیر در نظر داشت.

این مسیر بعد از تهران وارد جاده چالوس شده و در نهایت به شهر چالوس می رسید و از آنجا به سمت شهرستان نور و وارد کمربندی نور به آمل می شوید و از شهر چمستان نیز عبور می کنید، تقریبا در انتهای این مسیر روستای امیرآباد قرار دارد.

برای دیدن این مسیر برروی نقشه، کلیک کنید.

جاده چالوس

 

 

مزایای سرمایه گذاری با خرید ویلا در روستای امیرآباد:

از آنجایی که امیرآباد نور منطقه­ای بسیار زیبا و نزدیک به دریا  و بخصوص جنگل است دسترسی به راه­های ارتباطی آن نیز راحت و آسان است، شرایط بسیار خوبی برای خرید زمین و ویلا سازی در این منطقه فراهم شده است. رشد سریع قیمت زمین در این منطقه سرمایه گذاران بسیاری را که قصد سرمایه گذاری در شمال و خرید زمین در شمال را دارند، به سوی خود جلب کرده است. هر روزه ویلاهای بسیاری در این منطقه ساخته می شوند و به فروش می­رسند، لذا امکان افزایش قیمت زمین و ویلا در این منطقه در سال­های آتی وجود دارد. کسانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند بهتر است قبل از خرید حتماً شرایط خرید ویلا در امیرآباد نور را نیز در کنار سایر گزینه ها بررسی نمایند.

امیرآباد نور به علت فاصله کمی که با دریا و بخصوص جنگل دارد، می­ تواند بهترین انتخاب برای خریدارانی باشد که می­خواهند با خرید ویلا در شمال هر روز و در هر لحظه از زمان که بخواهند درجنگل و ساحل قدم زده و از زیبایی­های طبیعت لذت ببرند. از طرفی از آنجایی که امیرآباد در نزدیکی سایر نقاط گردشگری استان زیبای مازندران واقع شده است، می­ توان با خرید ویلا و اقامت در این منطقه، فقط با چند ساعت رانندگی در جاده­های زیبا و در خط ساحلی، خود را به مناطق گردشگری شهر آمل رساند و از آنها بهره برد. بازارچه­ های محلی که صنایع دستی هنرمندان خطه شمال را با کیفیت عالی و با قیمت مناسب به فروش می­رسانند نمونه­ای از این فرصت­ها و امتیاز ویژه برای خریداران ویلا در شمال و علاقه­مندان به خرید صنایع دستی است. در ضمن امیرآباد نیز همچون سایر مناطق استان مازندران در اطراف خود روستاهای بسیار زیبایی دارد که پیاده روی چند ساعته و استفاده از طبیعت بکر آنها هم چندان خالی از لطف نیست. ساحل نور که یکی از بکرترین سواحل شمالی دریای خزر محسوب می­شود هنوز جاهای زیادی برای ساختن ویلا دارد. فرصتی که هر چه زودتر باید از آن استفاده کرد.

ویلا در امیراباد

 

 

کسانی که مایل به خرید ویلا در شمال هستند و می­خواهند هر از چند گاهی با اقامت چند روزه در آن از آب و هوای خوش و معتدل و ساحل زیبا بهره ببرند و یا کسانی که خواهان سرمایه گذاری در شمال هستند و می­خواهند بعد از چند سال به سودهای کلانی دست یابند بهتر است قبل از هر اقدامی برای خرید، به شرایط خرید ویلا در امیرآباد نور هم توجه نمایند و آن را مانند سایر گزینه­های پیش رو بررسی نمایند. امیرآباد نور مزیت­های فراوانی دارد و می­شود با یک اقدام آگاهانه و تصمیم درست از تک تک آنها بهره برد. مشورت با یک مشاور املاک معتبر می­تواند در این زمینه کمک شایانی به خریداران ویلا و یا سرمایه گذاران نماید. تیم مشاورین املاک رادین این افتخار را دارد، در این امر مهم تا اخرین لحظه همراهتان باشد.

 


 

مقالات پیشنهادی سایت املاک رادین:

خرید ویلا ارزان قیمت در شمال با املاک رادین

آشنایی با ویژگی های برخورداری از خرید زمین کشاورزی در شمال

آشنایی با روند قانونی تغییر نوع کاربری زمین کشاورزی در شمال

آشنایی با مناطق بکر مازندران جهت خرید ویلا ساحلی

سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا و یا سرمایه گذاری در بورس

خرید ویلا ساحلی و یا خرید ویلا جنگلی

رزک کجاست؟ خرید ویلا در رزک

نکاتی در مورد انتقال مالکیت سند ملک

معامله املاک در رهن بانک چه شرایطی دارد؟

نکاتی در مورد اجاره نامه رسمی و غیر رسمی

خرید ویلا شهرکی مناسب چه کسانی است؟

جالب ترین خانه های ساخته شده در جهان کدامند؟

آشنایی با نحوه خرید ویلا شهرکی در منطقه شمال

مزیت های برخورداری از خرید ویلا شهرکی در شمال

سبک معماری چه تاثیری بر زندگی افراد دارد؟