همانطور که می دانید تمام شهرهایی که در شمال کشور واقع شده‌ اند؛ زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند، هر یک از این شهرهای شمال کشور، از پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری و مسافرت و خرید ویلا و خرید زمین دارا می باشند، از شهرهای معروف و برند استان مازندران که از جذابیت خاصی برخوردار می باشند، می توان به؛ آمل، نور، چمستان، نوشهر، چالوس، ایزدشهر، بابلسر و.... اشاره نمود، هر یک از این شهرها دارای بافت محلی و روستایی و مناطق گردشگری و تفریحی به صورت ساحلی یا جنگلی می باشند، باید بدانید که چمستان نور، از روستاهای بینظیری اعم از؛ جلیکان سفلی، معصوم آباد، امیرآباد، تسبیح کلا، قاسم آباد، سنگتاب، هم صفا، بلویج، سعادت آباد، بهدشت و... تشکیل شده است، که هر یک از این روستاها و منطقه ها از امکانات و ویژگی‌ های مطلوب برای خرید ملک جهت اقامت دائم یا برای گذراندن تعطیلات و سرمایه گذاری و... برخوردار هستند، همچنین به دلیل وجود جاذبه‌ های گردشگری که در اطراف چمستان نور وجود دارد، تمایل برای سرمایه‌ گذاری در این منطقه زیاد شده است.

 

باریکلا کجاست و خرید ویلا در باریکلا نور

 بیشتر بخوانید؛ تسبیح کلا کجاست و خرید ویلا در تسبیح کلا نور

 

دیگر همه ی ما دانیم مزایای سرمایه گذاری الخصوص در شمال و در منطقه ی چمستان چه می باشد، اگر در این مسیر نیاز به مشاوره دارید، می توانید به تیم مجرب املاک رادین که با سال ها تجربه شناخت کافی به مناطق اطراف دارد مراجعه کنید، باید گفت چمستان به عنوان یکی از شهرهای در حال رشد شناخته شده است، بنابراین اگر قصد خرید ویلا در چمستان و خرید زمین در چمستان دارید، ما روستای باریکلا را به شما پیشنهاد می دهیم، اگر می خواهید با این روستای سرسبز و جنگلی بیشتر آشنا شوید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 

روستای سرسبز و جنگلی باریکلا

همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، روستای باریکلا از روستاهای شهرستان نور و بخش چمستان می باشد، روستای باریکلا در 47 کیلومتری شهرستان نور و در 16 کیلومتری چمستان و نیز در 17 کیلومتری آمل قرار دارد، و این نشان دهنده آن است که روستای باریکلا، فاصله کمی با مرکز شهرهای ذکر شده دارد، بنابراین روستای باریکلا جزو منطقه ی جنگلی محسوب می شود، برای رسیدن به روستای باریکلا باید از روستاهای امیرآباد، سنگتاب، تسبیح کلا و کیابسر گذر کنید و سپس به روستای باریکلا برسید، روستای باریکلا از امکانات و خدمات رفاهی عالی برخوردار می باشد، روستای باریکلا از طبیعت بینظیری و دشت های سرسبزی برخوردار بوده که شما می توانید با تماشای آن نهایت لذت را ببرید.

 

باریکلا کجاست و خرید ویلا در باریکلا نورچرا باید املاک رادین را در خرید زمین در شمال انتخاب کرد

 

همانطور که گفتیم، برای رسیدن به روستای باریکلا در ابتدا باید از روستای کیابسر بگذرد، روستای کیابسر نسبت به دیگر روستاهای چمستان دارای طرفداران بیشتری می باشد، برای اینکه اطلاعاتی راجب روستای جنگلی کیابسر بدانید، باید گفت؛ کیابسر روستایی در بخش چمستان می باشد، این روستا بر خلاف روستاهای اطراف، بسیار کم جعمیت و کوچک می باشد، در واقع کیابسر بر اساس آخرین سرشماری های انجام شده حدود ۲۲۵ نفر یعنی ۵۲ خانوار جمعیت دارد، و یک منطقه ساکت و آرام می باشد، و نیز یک منطقه ی جنگلی در شمال محسوب می گردد، کیابسر از مرکز نور 32 کیلومتر و با آمل 16 کیلومتر فاصله دارد، و اگر بخواهید از طریق جاده آمل بخواهید به کیابسر برسید باید از روستاهایی اعم از؛ تجن جار، میانرود، آغوزبن، سائیج محله، وارمده، گیلانده، امیرآباد، بنفشه ده و.... بگذرید، و سپس به روستای کیابسر و بعد از آن به روستای جنگلی باریکلا برسید، همچنین باید بدانید که، از مسیر دیگری نیز می توانید به روستای کیابسر و باریکلا برسید، از این سوی اگر از سمت تهران قصد رسیدن به مقصد کیابسر را دارید، میتوانید از جاده هزار، وارد کمربندی امام زاده عبدالله شوید، و وارد جاده چمستان می شوید، و با طی حدود 20 کیلومتر به روستای سرسبز کیابسر خواهید رسید. 

 

باریکلا کجاست و خرید ویلا در باریکلا نوربهترین سرمایه گذاری ملکی؛ حرفه ای ترین شکار از زمان و مکان می باشد!

 

 

روستاهای این منطقه به دلیل اینکه به یکدیگر نزدیک هستند، بنابراین دسترسی راحتی به مناطق گردشگری و تفریحی هر یک از شهرها و... دارند، پس باید بدانید که شما با خرید ویلا در باریکلا و یا دیگر روستاهایی اطراف، به مناطق گردشگری و تفریحی چمستان و نور و آمل و.... اعم از؛ پارک جنگلی نور، پارک جنگلی کشپل، سد الیمالات، جنگل هلومسر، فیلبند، لاویج و... دسترسی داشته باشید.

 

سرمایه گذاری در روستای باریکلا چمستان نور

در دنیای سرمایه‌ گذاری، امروزه خرید ملک همواره یکی از گزینه‌ های محبوب و پرسود بوده است، بنابراین مشاورین املاک رادین، به سرورانی که قصد خرید ویلا در شمال و یا خرید زمین در شمال را دارند، سرمایه گذاری در نور و چمستان را پیشنهاد می دهند، باید بدانید که شهر نور و چمستان با داشتن روستاهای بسیار و همچنین بافت‌ های جنگلی و ساحلی، به شما این امکان را می‌ دهد که با سرمایه‌ ی اندک نیز، در این بازار شروع به کار کنید، اغلب زمین و ویلاهای این منطقه مخصوصا روستای باریکلا به صورت اقساطی به فروش می رسد، امروزه خرید ویلا اقساطی و خرید زمین اقساطی بهترین گزینه برای خرید و سرمایه گذاری می باشد.

 

باریکلا کجاست و خرید ویلا در باریکلا نور

همچنین روستای باریکلا چمستان یکی از مناطق مهم در شهرستان نور می باشد که، روستای باریکلا به عنوان جاذبه دیدنی در استان مازندران نیز محسوب می شود، و از همه مهم تر، شما می توانید با رهن و اجاره موقت و یا خرید ویلا در باریکلا از زیبایی های بکر این منطقه نیز لذت ببرید، لازم به ذکر می باشد، خوشبختانه قیمت زمین و ویلا در این منطقه بسیار مناسب می باشد، اما این به این معنی نیست، ارزش زمین و ویلا در روستای باریکلا پایین باشد، در واقع ارزش و رشد زمین و ویلا در باریکلا روزانه در حال افزایش می باشد، پس خرید ویلا یا زمین در مناطق سرسبز شمال، علاوه بر این‌ که می‌ تواند یک سرمایه‌ گذاری خوب باشد، باعث درآمدزایی نیز می شود، شما با خرید و فروش زمین و ویلا در شمال، می توانید سود بسیاری بدست بیارید، اگر در این مسیر نیاز به مشاوره دارید، می توانید به تیم مجرب املاک رادین که با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما سروران گرامی می باشند، مراجعه کنید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه رادین به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

نقشه ی روستای باریکلا