یکی از مواردی که باعث شده شمال کشور بیشتر از سایر نقاط دیدنی  جذاب شود؛ امکان خرید یا اجاره ویلاها با معماری خاص و امکانات منحصر بفرد می باشد. به طوریکه تنوع این نوع ویلاها را در جایی دیگر نمی توانید پیدا کنید.

برخی از صاحبان یا مهندسان ساخت ویلا با توجه به وجود تعداد ویلاها، برای ساخت ویلای جدیدی از ذوق بیشتری بهره می برند تا بنایی بسیار زیبا و منحصر بفرد خلق کنند.

تنها چیزی که باعث می شود تا یک ویلا عجیب و متفاوت بنظر برسد، داشتن متریال های درجه یک و بی نظیر و استفاده هنرمندانه از آن در ساخت و معماری آن می باشد.

 

ویلاهای لاکچری در شمال

بیشتر بخوانید: فقط 5 مرحله ساده برای خرید ویلا در شمال

 

در بعضی از موارد می توان گفت اگر برخی از ویلاها وجود نداشته باشد، شمال کشور جذابیتی ندارد! از نظر برخی از افراد وجود ویلا در شمال باعث می شود تا به گشت و گذار و تجربه لحظات ناب بپردازند. زیرا باید جایگاهی وجود داشته باشد تا بتوان ساعت ها نظاره گر طبیعت بکر شمال از جنگل تا دریا شویم. زندگی‌های شهری و آلودگی‌های جان‌کاه کلان شهرها، انسان‌ها را به سمت ویلای شمال فراری داده‌اند بلکه از این راه، آرامش را لمس کنند. البته به دلیل ارزان بودن زمین های شمال و در دسترس بودن مصالح ساختمانی و با توجه به تقاضای زیاد برای خرید ویلا در شمال، باعث شده تا ویلاهای بسیار بی کیفیت و ارزانی ساخته شود؛ که این موارد زمینه ساز آسیب پذیری طبیعت شمال می شود.

 

ویلاهای لاکچری در شمال

بیشتر بخوانید: بعد از خرید ویلا در شمال، چه هزینه هایی داریم؟

 

نگاهی به لوکس‌ترین ویلای شمال

در نگاه اول مصالح به کار رفته در ویلا، باعث می شود یک ویلا را میلیاردی یا یکی را میلیونی قیمت گذاری کنند. برخی ویلاها مزین به سنگ‌هایی هستند که با توسط دستان هنرمندانه چنان تراشیده شده‌اند که هر نگاهی را جذب خود می کنند، این سنگ های تراش خورده قادرند محیط را به زیبائی تزئین کرده و به عناصر اطراف ویلا روح ببخشد. استفاده از مصالح اشرافی، بیننده را به وجد می‌آورد و سبب می‌شود قیمتی گران بر آن بگذارند. در ساخت عجیب‌ترین ویلاهای شمال عموما از سنگ چرمی تراورتن استفاده می کنند و به سنگ‌هایی از نوع شمش متوسل می‌شوند که از زیباترین و معروف ترین سنگ ها به شمار می آید.

 علاوه بر سنگ تراشی‌های مجلل و نماهای باشکوه، استفاده از سونا، جکوزی و امکاناتی از این قبیل در ساخت ویلای شمال سبب می‌شود قیمت نهایی به سقف برسد و دست چنین ویلاهایی را به عنوان لوکس‌ترین نمونه‌های موجود بالا ببرند.

 

ویلاهای لاکچری در شمال

بیشتر بخوانید: دلایل مقرون به صرفه بودن خرید ویلا در شمال

 

معمولا در مجلل‌ترین ویلاهای شمال همیشه ردی از سونا و استخر به چشم می‌خورد. در عجیب‌ترین ویلاهای شمال، علاوه بر آن که استخری روباز  در  دلِ حیاط برای آب بازی‌های تابستان لحاظ شده، در بعضی از اتاق خواب های مستر  نیز استخری گنجانده شده تا در زمان فصل سرد سال یا به عنوان یک استخر خصوصی از آن استفاده نمود. البته همه ی این امکانات بدون نورپردازی به چشم نمی آید؛ هر چه نورپردازی حرفه ای تر و هوشمندانه تر باشد بر زیبایی و جلوه ی امکانات افزوده می شود.

در چنین ویلاهایی حتی چوب شومینه هم از جنس دهبید است یا شاید هم از جنس چوب ترمو فنلاند و کابینت از نوع چوب بلوط. اتاق خواب‌ها از نوع مستر (دارای سرویس‌های لوکس) و سیستم‌های استفاده شده همه هوشمندند و درجه یک می باشند.

در عجیب‌ترین ویلاهای شمال، راه پله‌ها پنجه در پنجه نرده‌هایی لوکس، نمایی رقم زده‌اند خاص، نرده‌هایی که با طلا آب‌کاری شده‌اند و به قلم ماهرترین نقاشان، آراسته شده‌اند.

 

ویلاهای لاکچری در شمال

بیشتر بخوانید: عوامل موثر در قیمت ویلای شمال چیست؟

 

به طور کلی استفاده از متریال ها و مواد ساختمان بسیار مستحکم و زیبا از جمله ملزومات ساخت یک ویلای لوکس است. افرادی که در حیطه ی معماری داخلی و بیرونی ویلاها فعالیت می کنند؛ به خوبی می دانند چگونه از این مصالح در جای خود استفاده کنند تا یک ویلای لوکس و لاکچری در اختیار کارفرمای خود قرار دهند.

 


 

برای دیدن آگهی های مرتبط با خرید ویلا در شمال، می توانید از لینک های زیر دیدن کنید:

خرید ویلا دوبلکس در شمال

خرید ویلا لاکچری در شمال

خرید ویلا استخردار در شمال

خرید ویلاباغ در شمال

خرید ویلا شهرکی در شمال

خرید ویلا نما مدرن در شمال

خرید ویلا ارزان در شمال

خرید ویلا نیم پیلوت در شمال